Tuli ostettua tuollainen B-mallin Vectra vuosimallia 98. Kauppiaalla oli autoon vain yksi avain, toinen olisi kuitenkin lähes välttämätön koska auto tulee kahden ihmisen käyttöön ja tietysti varalle on aina avain oltava. Itse kaipaisin hieman selvennystä, pystyykö tuollaisen sirullisen avaimen teettämään ihan vaan suutarilla? Autossa on siis kaukosäätöinen keskuslukitus. Vanhaan A-Vectaan avaimen teettäminen maksoi 50€, tuo oli myös sirullinen avain mutta ilman kaukosäätöistä keskuslukitusta. Minkähän verran tämä mahtaa kustantaa? Onko järkevintä tilata ebaysta valmis aihio ja viedä se suutarille, jos avain on mahdollista koodata?
Opel Vectra B avaimen teettäminen
ooppelisti
1
241
Vastaukset
- Mr Abloy
Et kyllä miltään suutarilta saa toimivaa avainta koska siinähän on käynnistyksenesto eli ei muuta kuin tilaamaan Opel piirimyjältä.Hintaa voi olla joku 200-300 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076