Tuli ostettua tuollainen B-mallin Vectra vuosimallia 98. Kauppiaalla oli autoon vain yksi avain, toinen olisi kuitenkin lähes välttämätön koska auto tulee kahden ihmisen käyttöön ja tietysti varalle on aina avain oltava. Itse kaipaisin hieman selvennystä, pystyykö tuollaisen sirullisen avaimen teettämään ihan vaan suutarilla? Autossa on siis kaukosäätöinen keskuslukitus. Vanhaan A-Vectaan avaimen teettäminen maksoi 50€, tuo oli myös sirullinen avain mutta ilman kaukosäätöistä keskuslukitusta. Minkähän verran tämä mahtaa kustantaa? Onko järkevintä tilata ebaysta valmis aihio ja viedä se suutarille, jos avain on mahdollista koodata?
Opel Vectra B avaimen teettäminen
ooppelisti
1
289
Vastaukset
- Mr Abloy
Et kyllä miltään suutarilta saa toimivaa avainta koska siinähän on käynnistyksenesto eli ei muuta kuin tilaamaan Opel piirimyjältä.Hintaa voi olla joku 200-300 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693803- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181036Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996