Ajatelkaapas jos nämä Kolmas kivi auringosta sarjan näyttelijät oikeasti ovatkin humanoideja jotka on ovelasti ujutettu ja solutettu Maahan ja vieläpä TV-sarjaan.
Siellä humis emoaluksessa partaansa nauraa (jos sillä on parta) ja lonkeroitaan (jos sillä on lonkerot) heiluttelee ovelalle vitsilleen.
Kolmas kivi auringosta
10
216
Vastaukset
- tosi se on
Nytkö tämä vasta sinulle valkeni?
Onhan palstalla todettu ajat sitten, että ainakin tähtiportit, teleportaatio, poimuajo ja ontto maapallo ovat todellisuutta. Niistä kerrotaan ihmisille alkuun fiktion keinoin, ettei yhteiskuntamme romahtaisi. Nykyään vasta fiksuimmat korkeammalla värähtelytasolla olevat vanhat sielut näkevät totuuden fiktion takaa.
NASA:kin on joutunut pimittämään Mars kuviaan kuvissa esiintyneiden ulsioiden ja muiden Marsperäisten olentojen takia.
Tejah Doris
Barsoomin tietotoimisto - Ro Laren
Jep, nyt pitää muuten muistaa että Kolmas Kivi Auringosta -sarjassa vieraili itse William Shatner ihka ensimmäisen Star Trek TV-sarjan Enterprise avaruusaluksen kapteeni. Mitä, rupesiko raksuttamaan, nii-in, ehkä kekekki onkin oikeassa. Ne ovat kuin ovatkin soluttautuneet joukkoomme.
- vaan regee tä?
mitä oot oikeen poltellu?
- perheestä
just ny alko telkusta, subilta toi Galaxy Quest -leffa
- asghatrjtyd
The Message from BIG GIANT HEAD!
- outolintu*
Ne onoikesti ulkonäöltään kuin mutkalle taitettu mehupilli-> paljastivat senyhdessä osassa vahingossako?
- antti-h
Kyllä meillä on mahtavan mainio palstan valvoja.
Ajatukset samaa tasoa kuin tuo nimimerkkisi!! - PrattPitt
Nii, tai jos Paul oliki ihan oikee alieni josta sit tehtiin elokuva :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762