Arimax35:n arinan käyttöikää

tuon oppinut

voidaan pidentää toisen mokoman lisää, kun se käännetään toisin päin eli sisimmäinen reuna ulospäin. Sisäreunastahan ne rivat ensimmäiseksi aina katkeilevat ja vääntyilevät, kun siihen kuumana pudotellaan painavia pölkkyjä.

3

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Atmos fääri

Ei ei ei , kattila pitää ostaa vain maailman suurimmalta valmistajalta se on ainoa oikea peruste. Mikään surkea savulta haiseva arimaxi ei käy. Liian pieni valmistaja. Ei ole edes käänteispaloinen vaan käryttävä savustin alapaloinen ja joudut suihkuun joka puunlisäyksen jälkeen kuten isäsikin haisi savulta aina.

Näin olen saanut ohjeet ainoalta foorumin parhaalta ja ainoastaan oikeassa olevalta kuninkaalta etkö tajua jo?

• On se hyvä että itellä on yläpalo niin ei oo savustin ;)

• arimax 35 vm 68

Kerrankin Atmos fääri kirjoittaa asiaa. Hyvin on faktat hallussa. Ja maailman suurin valmistaja takaa paremman laadun ja takuuasiat on kunnossa. Tuskin olisi suurin jos nuo asiat olisi rempallaan. Ja kaikkihan sen tietää että alapaloiset kattilat on surkeita tekeleitä. Savu nousee ylöspäin ja täyttöluukku on arimaxissa kattilan päällä. Väkisinkin tulee sisäänlämpiävä malli kun puita sinne heittelee. Käänteispalossa on imuri ja ohitus mihin savut imetään ja täyttöluukkukin on kyljessä. Eipä paljon järkeä vaadi kun tuon asian ymmärtää. Toisilla sitä ei näy olevan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8817
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      8
      3762
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      175
      1332
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      996
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      817
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      797
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    9. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      672
    Aihe