Viikonloppu tulossa ja eikös silloin pulitkin perinteisesti ryyppää? Minä olen jo lastin hakenut koko viikonlopuksi. Löytyy paria sorttia kirkasta, lava kaljaa sekä myös lonkeroa. Jääkylmä lonkero on mainio aamun käynnistäjä.
Mites on pulit, joko suu napsaa?
8
141
Vastaukset
- maksa kiittää
Ei tee mieli yhtään ryypätä pelkkä ajatuskin yököttää ja parempi niin
- juoksija.
Aion käydä illalla töiden jälkeen juoksulenkillä. Eikä alkoholia senkään jälkeen "palkinnoksi".
- Persii Kyrseesee
Toki napsaa. Hiihtolenkin ja saunaoluen jälkeen maistuu gratinoidut simpukat ja kuiva valkoviini. En juo kirkkaita. Olen alkoholin kohtuukäyttäjä, perheenisä ja työssäkäyvä.Juon vain perjantaisin. Juomisen lopetan yleensä aamuyöllä, jossain 4-5 välillä. Perjantaikulutus on vain 17 annosta.
- Usain Bolt
Täällä oltu yli kaksi kuukauttaa raittiina ja minäkin lähdössä lenkille rankan työviikon jälkeen. Tullut joskus itsekin aloiteltua lonkulla aamuja, mutta kyllä tämä päihteetön elämä on paljon mukavampaa.
- Tumuttelija
Itse aukaisin pienen, laadukkaan, muovisen 0,35 litran vetoisen Barbados-rommipullon. Siitä saa mukavat pikku tumut. Näinollen minun ei tarvitse rynnätä lenkkipolulle itseäni rääkkäämään.
Peter O'Toole -niminen näyttelijä inhosi myös lenkkeilyä. Hän sanoi, että saa riittävästi liikuntaa kulkiessaan kuolleiden, himokuntoilevien kavereittensa hautajaissaattokulkueissa. Taisi elää yli 80-vuotiaaksi.
- Usain Bolt
Olkoon elänyt vaikka 120-vuotiaaksi! Mä "rääkkään" itseäni lenkillä ja raittiudella sen takia, että siitä tulee vain yksinkertaisesti parempi olo kuin koko viikonlopun kestäneestä naukkailusta. Vaikka eläisin pidempään jälkimmäisellä elintavalla, niin en silti vaihtaisi tätä nykyistä elämääni siihen entiseen.
- Jänkänen
Hyvä, noin itsekin ennen tein, nyt vanhana kohta eläköityvänä ikäni raskaita raksa-
hommia, nykyään puusepän töissä olevana teen hiukan toisin.
Lonkka ja muiden nivelkulumien vuoksi en enää juokse, enkä edes kunnolla
kävele. Vetelen soutulaitetta ja poljen kuntopyörää.
Silti suon itselleni sen nautinnon minkä muutama alkoholiannos, muodossa jos toisessa antaa nimenomaan saunoessa ja varsinkin sen jälkeen.
Kukin taaplaa tyylillään.
- Usain Bolt
Joo, varoivainen pitää olla tämän rääkkäämisen kanssa. Mutta pointtini oli siis se, että pitkän elämän saavuttaminen ryyppäämisestä huolimatta ei ole mikään peruste ryyppäämiselle. Eikä muutama annos silloin tällöin tietenkään ole mitään ryyppäämistä. Hyvää kevättä ja makoisia löylyjä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840