Hei Te, ketkä kierrätte kuntoilumielessä Vuoksenlenkkiä. Kuinka kauan teillä menee aikaa kävellessä/ juostessa? Etenkin naiset vastailkaa ( rehellisesti ). Itse en ole vielä siellä lenkkeillyt mutta suunnitelmissa on kunhan pääsemme muuttamaan siihen lähelle. Onko sen pituus 7.4 km vai muistanko väärin?
Kauanko menee Vuoksenlenkissä?
25
2074
Vastaukset
- Polvipaskana
1.20 min noin reipasta kävelyä.
- 8+8
Noin tunti. Olen joskus kävellyt myös lenkin 50 minuuttiin.
- Kovia kävelijöitä
Jos 50 min/ 7,4 km menee. En pääse tuohon ees hölkkäämällä. Oma vauhtini noin n.6,5 km/ tunti. Tuon kävelen nykyään muualla kuin vuoksenvarrella.
Kulmilla kun asuin tein vuoksenlenkin lähes päivittäin.
Paras liikunta ympäristö, silmä lepää maisemissa. - näin on
Kovia kävelijöitä kirjoitti:
Jos 50 min/ 7,4 km menee. En pääse tuohon ees hölkkäämällä. Oma vauhtini noin n.6,5 km/ tunti. Tuon kävelen nykyään muualla kuin vuoksenvarrella.
Kulmilla kun asuin tein vuoksenlenkin lähes päivittäin.
Paras liikunta ympäristö, silmä lepää maisemissa.Jos kävelee tosissaan, niin silloin se on kovempaa, kuin juoksu.
- Jaapa jaa
näin on kirjoitti:
Jos kävelee tosissaan, niin silloin se on kovempaa, kuin juoksu.
ja aha!
- 8+8
Jaapa jaa kirjoitti:
ja aha!
On mitattu aika todistajien ollessa paikalla.
- Benjami Uusimies
Mie oon tavallaan kävelly koskelle ja tuun polkupyörällä takasin, menee llyhyempi aika
- herra 47
Eikös se Narväsen tauski aperiitta pullosta juossut lenkin johonkin puoleen tuntiin tosin kumisaappaat jalassa.
- Huuppos Fani
Närvänen oli ääliö.... ilman kumisaappaitakin !
- oleeoleeolee
mie oon kuullu et jonkun mannen triatlon ennätys ois vuoksen ympäri 2.47.36.
vasta päivään kävellen,uimahallisissa 50m uiden ja jonkun jopolla soskun kautta myötä päivään kiertäen ruokalaput taskussa kotiin. - Hermanni
En tiiä vuoksenlenkistä, mut mie oon juossu cooperin testin 12 minuuttiin.
- jos kehtaa
Menee tunti jos toinekii
- löysä on
Anssi käy nopeasti Svetossa syynää tullin ja paska huussi tilanteen Ja vielä polkasee tupakki kartsa kainalossa Kaupungin talon kokukseen lippu liehuen Aikaa meni 2,5 tuntii veltosta veltoon
- Qwerty!
löysä on kirjoitti:
Anssi käy nopeasti Svetossa syynää tullin ja paska huussi tilanteen Ja vielä polkasee tupakki kartsa kainalossa Kaupungin talon kokukseen lippu liehuen Aikaa meni 2,5 tuntii veltosta veltoon
Olet naurettava pelle! täällä uskallat v.ittuilla jatkuvasti Anssille, mutta miestä sinussa ei ole kertoa päin naamaa...hävettää sinun puolesta:(
- pika-edi
Mällit lentää joskus alle puolessa minuutissä.
- Imatralle
Kävelin sen eilen. Aika kovaa sain kipitellä aikaan 1.11. Jos tuosta jotain kuntotestiä itselleen aikoo niin pääseekö kukaan tuota alle tuntiin? Ja tarkoitan nimenomaan kävelemällä. Idiootit shitinjauhajat avatkaa oma ketju. Kiitos.
- 9999999
55min välillä hölkäten.
- Pullero2
1h 6min kävellen paras aikani, ja kunnon hiki, Kyllä nuorena hölkällä alle 40 min mutta siihen saa jo harjoitella vähän tälläinen pullerp.
- urheilija3
Riippuu siitä kuinka nopeasti kävelet
- kalju apina kapina
Juokse vaan poispäin täältä nii ne on kaikki muutkin jo lähteneet on niin ahdistava kaupunki.
- Joenkulkija
Nykyään koiran kanssa kävellen 1-1.03. Nuorena urheilijana ennätykseni juosten oli muistaakseni 27 min.
- eltsuuh
Noin 40min juosten. Parhaat lenkkimaisemat mitä Imatralta löytyy!
- soffapotut
Tuo lenkkihän on jokseenkin tasan 7 km eli;
Huippukuntoinen kestävyysjuoksijan vauhti on noin 1 kilometri kolmessa minuutissa
eli 7km x 3 = 21 minuuttia.
Huippukuntoisen kuntourheilijan vauhti on noin 1kilometri / 4 min eli 4x7 =28 minuuttia.
Tavallisen kuntourheilijan vauhti on noin 1 kilometri / 5 min eli 5x7= 35 minuuttia- Aikaahansevie
Och samma på kävelemällä? Kysyttiin nimenomaan kävelyä.
- Ja sen
vuoksenlenkin pituus on 7,4km jolloin aikaa menee enemmän.
Toi laskenta teoreetikko varmaan laskee teille täsmälukemat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794