MInkä kokoisesta naiset tykkää?

Miettivä

Mikä on naisen mielestä ihanne peniksen pituus/ympärysmitta?

Omani pituus on pikkasen vajaa 19cm ja paksuutta noin 15-16cm..
Mitä mieltä naiset sen kokoisesta ovat?

34

38571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsih

BUHAHAHAAA :D hyvä läppä.

• hehe

hyvä hyvä... ois kiva nähä noin paksu muna xD hehehehehe...

• Miäs

Miettivällä taisi mennä munan paksuudessa mittalaadut vähän sekaisin. Senhän piti tietysti tarkoittaa, että 15-16 mm paksu!

• moijo
        Miäs kirjoitti:

Miettivällä taisi mennä munan paksuudessa mittalaadut vähän sekaisin. Senhän piti tietysti tarkoittaa, että 15-16 mm paksu!

Voisi vähän miettiä ennenkun menee nauramaan tai luulemaan vitsiksi.

Kyllähän tuossa virhe oli, mutta mielestäni ilmiselvästi alkuperäisessä kirjoituksessa tarkoitettiin ympärysmittaa.

• niina

Sori, mulle tollanen molo on kyllä hieman liian iso.

• hellu10

huhjahuh.ei kiitos moista j"ormaa"

• Paljon vaille 0,5 metriä

Kysy mieluimmin "Omani pituus on paljon vajaa 30 cm". Nimittäin tuo 30 cm saa kenet tahansa puhkumaan innosta.

• Miäs

Miltä kuulostaisi kysymys, että "mulla on paljon vajaa puhelinpylväs"?

• paksu

piste.

t:nainen

• Toinen nainen

Itsellänihän on myös pillulihakset kunnossa, eikä laiska rikkinussittu ritsa... eli 13-13,5 cm paksuutta riittää kyllä loistavasti.

Pituutesi on sensijaan aika lailla kohdallaan!

• Miettivä

Tosiaan oli mittayksikkö menny vähä sekaasin.. tarkootin tietysti ympärysmitta on 15-16cm
      ja mippaksen vajaa eli 0,2cm vajaa..suomeksi pituus siis on 18,8cm ja YMPÄRYSMITTA 15-16cm..
      Vahinkoja sattuu..myös teille kuisipäisille onnenonkijoille..jotka käy päälle ku yleine syyttäjä..

• Miettivä

Pikkasen vajaa eli 0,2cm vajaa ja kusipäisille onnenonkijoille..(virheet)

• jglkljkklk

Kuule, haista vittu.

• Suge

juuh kyl se mulle kelpais!!!! kato kyl se jossai pitää tuntuukki.

• Ääliö69

Tuntuuhan se nyt kaikilla, ääliö!

• LUIDZI

Faktahan on että 90% kyrvistä on erektiossa 14-15cm pituudeltaan ja ympärysmitaltaan 112-13cm. Että se koosta. Eihän sille sitten mitään kait voi jos jollain on pillun pohja päälaessa kiinni. Hakekoot sitten panokumppaniaan vaikka hevoshaasta.

• luidzi

No nyt tuli karkea virhe tohon ymo.mittaan , Ei 112cm, vaan tietysti 12cm. Sorry.

• miuku

...on melki 20cm, ympärysmittaa en tiedä. paksu eniveis... hyvältähän se tuntuu, mutta välillä menee liian syvälle ja sattuu hitosti! joskus keskeytettäväkin, vaikka hän yrittää olla varovainen... 3 mukulaa oon tehny joten ei luulis liiallisesta tiukkuudesta ja ahtaudesta kärsivän ;) mutta mulle valitettavasti vähän liian iso. tai pitkä. tai kuiteski just se sopiva =P

• Kipa1

Pituutta ei saa olla liikaa mutta paksuus on suotavaa. Tollainen 15-17cm paksu on aivan ihana. =)

• tosi isoo kyrpää
        Kipa1 kirjoitti:

Pituutta ei saa olla liikaa mutta paksuus on suotavaa. Tollainen 15-17cm paksu on aivan ihana. =)

pitää saada hevosten siitostalleilta mitä sitä täältä sivustoilta kyselemään. Naiset vain riviin pukin alle.

• totuudenetsijä
        Kipa1 kirjoitti:

Hyvä siinä kerrankin tulee suoraan totuus naisen kätösistä. Kyllästyttää tuo valehtelu ettei koolla väliä kunhan on pikkurillinkokoinen riittää blaa blaa.. Kiitos Kipa !

• Hmmmmmmm

Pikkurillin kokoinen eli 5 x 2cm tuskin riittää.

• munaa saanut

Tiedättekö mitä. Tapasin ulkomailla miehen, joka sai minut houkuteltua matkaansa. Mies sai minut jo pienellä kosketuksellakin ihan kiimaan, mutta kun se otti housut pois jalasta, en tiennyt miten pääsisin karkuun. Molo oli niin valtava, että en halunnut sitä, mutta kuinkas sattuikaan, en voinut kuitenkaan vastustaa miestä, ja hoisimme hommat. Sain mitata kalun pituuden seuraavalla kerralla, ja se oli 34,2cm. Se sattui, ja paljon. Toivottavasti tapaan tulevaisuudessa mielummin liian pieniä kuin noin suuria...

• mitäs tykkäätte

Mulla on 13 cm pitkä seisokissa :)

• Isomunapekka
        mitäs tykkäätte kirjoitti:

Pieni

• ItelläISOMPI
        mitäs tykkäätte kirjoitti:

Normaali suomalainen. Osaat mitata.

• Hieman yli 18cm eli normi mutta kestävä..

• assface

Voi jeesus mitä urpoja.
      Onko yhtään tuttua naisen anatomia? Missä sijaitsee naisen herkin kohta? Miten syvälle pitää mennä että sen löytää?
      ..ja täällä kaikilla hahmoilla on vähintää 18senttinen mielikuvituskikkeli ja valtavan paksu. Tykkäätte näköjään kullista kovastikkin? Pilluhan on n. 14cm syvä ja sit tulee vastaan kohdunkaula ja kohtu. Että sillä Suomalaisten keskimittaisella (n.14cm) pääsette kohdunkaulaan saakka paukuttelemaan ja se naisille riittää.

• Eikukaan13

Mulla on 13.5cm. Vittu kukaan ei halua mua nyt...

• Kokemusta
        Eikukaan13 kirjoitti:

Mulla on 13.5cm. Vittu kukaan ei halua mua nyt...

Älä nyt masennu! Hyvän kokoinen sinulla, ihana myös imeskellä ei liian suuri suuhun.

• Eikukaan13
        Kokemusta kirjoitti:

Älä nyt masennu! Hyvän kokoinen sinulla, ihana myös imeskellä ei liian suuri suuhun.

En usko, mää lähen ryyppään

• Pääasia että se on kova.
      Ja erikokoinen kuin edellinen.

• Kokemusta

Huh Hei! Vapaa päivällä ja lueskelin kirjoituksia, huomasin että aloin kostua näistä kommenteista!

• kohtuusparasta

Ketjun aloittaneella on vähän turhan iso. Kun naiset jossain testissä käsikopelolla testasivat kumikulleja ja valitsivat itselleen sopivimmat, niin 16 - 17 cm ja 15 cm oli yleisin paras koko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7800
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1999
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      949
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe