Please: Ei sitten mitään hesburgereita eikä MC Donalsseja vaan AITO Grilli, mistä saa hyvää Grilliruokaa, kuten lihapiirakoita, makkaraperunoita ym.
Suosittele paras grilli turussa
142
13632
Vastaukset
- paskaruokaa
persupossuille
- Knullkomppis
Mä on isämmaallinenkeskustapossu. Saankö mäkin
- Nälkämaan Laulu
Olen ihan samaa mieltä kuin aloittaja.
Grilliruoka on hyvää, mutta annokset saisivat useinkin olla ainakin tuplaten isompia.
Puputtakaa te nimim. Paskaruokaa ja muut linja-auton tuomat ensimmäisen polven citykummajaiset, kaikenmaailman stailaajapuppelit ym. lifestyle-haistelijat niitä 60 gramman sushiannoksianne vaan kunnes tuuli kaataa teidät tai kunnes anoreksia haihduttaa teidät olemattomiin.
Minä haluan syödä. Pidän siitä, että ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi.
Lähdenkin tästä grillille toisen kerran vuorokauden sisään ihan jo vittuilunkin vuoksi. Terve.- Anonyymi
No läski menee vaa .. ketä kiinnostaa..
- Mantun gril!
parhaint makkaraperunat ja majooneesi ,toine ehkä parhain koskaan ollut Martinsillan Grilli ,sillo kun kaks vanhempaa naist piti sitä lihapiirakat,sinappi ja höyrytetty paistinmakkara!
http://eat.fi/fi/turku/mantun-grilli- Martinsillasta
Totta joka sana. perinteiset grilit ovat aika vähissä nykyisin.
- fgdg
En ole itse käynyt, mutta kaverit ovat hehkuttaneet Martinsillan grilliä.
- Grillit takaisin
Turussa on valitettavan vähän aitoja grillejä, ei kiinnosta hesburgerit sun muut mättöpaikat, kunnon lihis tai makkaraperunat, siinä vasta kunnon grilliruokaa.
Itäharjun teollisuusalueella kans hyvä grilli...
Sitäpaitsi Hesburger on saanut turun parhaat kauppapaikat, voideltuaan kaupungin päättäjät saamaan ne.
Hesburgerit kannattais lähettää maata kiertävälle radalle ikuisiksi ajoiksi... ja kunnon grillit tilalle. - moi45t34
Lähellä Halisten S-Marketia on todella hyvä grilli.
- Maukkavaan
Tarkoitatko Halistupaa? Voipi olla että murkinat ovat olleet maukkaita muutama vuosi sitten, kun tätä viestiketjua on kommentoitu. Enää nykyään asia ei mielestäni pidä paikkaansa minkään annoksen kohdalla. Mössöisiä annoksia huonoista raaka-aineista. Ei hyvä...enää...ikävä kyllä!! Tämäkin on toki makuasia, eikä niistä sovi kiistellä. Voi myös olla että nämä "maanantaikappaleet" ovat osuneet vain minun kohdalleni. Olisi mukavaa kuulla muitakin mielipiteitä paikan nykyisestä tasosta.
- ewrfewf we
Wanha Eikka on laadultaan paras. Tosin esim. makkaraperunoiden hinta noussut tasaisesti aina 20c kerran-pari vuodessa ilman mitään perusteita
Myös satamassa olema Arvin Grilli on hyvä, ja edullisin... Tosin menee kiinni liian aikaisin...
Huonoimpina sanottakoon Länsi Grilli, Halistupa ja Sepen Grilli... kallis annos, ja huono laatu- frwef we
Ja ehdottomasti huonoin siis Martinsillan Grilli... taitaa olla kallein, ja pienimmät ja huonoimmat annokset
- Grillipilli
frwef we kirjoitti:
Ja ehdottomasti huonoin siis Martinsillan Grilli... taitaa olla kallein, ja pienimmät ja huonoimmat annokset
Siin ne kaikki sit oliko?hmm...
- dvdvffde
Grillipilli kirjoitti:
Siin ne kaikki sit oliko?hmm...
Kokemusta noin 50 paikasta :)
Kerroin parhaimmat ja huonoimmat.... Normi paikkoja on sit vaikka kuinka - Lihis 2:lla nakilla
frwef we kirjoitti:
Ainakin kylää lihista sieltä saa, ihan haaleeta, roskiin heitin, kun oli niin pahaa.
No,ei tartte enää sinne mennä ostaamaan kylmää lihapiirakkaa. - Ja ehdottomasti huon
frwef we kirjoitti:
"Ja ehdottomasti huonoin siis Martinsillan Grilli... taitaa olla kallein, ja pienimmät ja huonoimmat annokset"
En nyt sanoisi että ihan kallein, mutta kalleimmasta päästä ja huonoimmat annokset - Turkkulaine87
Ei mun mielestä sepen grillissä ole mitään vikaa... Hemmetin hyvät sapuskat... Ehdottomasti paras on martinsillan grilli
- Maukkavaan
Mä komppaan sua molempien paikkojen suhteen👍 Sepe on legendaarinen rekkamiesten ja muidenkin ammattiautoilijoiden suosima vanha ja perinteinen grilli omilla erikoisuuksillaan annosten suhteen. Loistava palvelu ja vatsakin täyttyy sopivasti. Vanha viisaus sanoo, että jos rekkapena tykkää grillistä, niin sen on silloin oltava lyhyen tauon arvoinen tankkauspaikka!
- MerkkiGrilli
Kyllä jos minä syön makkaraperunat kotona ei ole ähky olo. Jos syön grillissä niin on ähky olo. Kyllä hesburger ja mcdonalds on tuoreeltaan maistuva vielä tänään ja vissii huomen nakin.
Mantun Grilli ehdottomasti ja makkaraperunat valkosipulimajoneesilla.
- Maukkavaan
Jep!!!!
- Anonyymi
Hyvät on, mutta valkosipuli saatikka majoneesi ei todellakaan kuulu makakraperunoihin. Ainoa oikea tapa syödä makkaraperunat on perineteinen "kaikilla mausteilla": sinappi, ketsuppi, kurkkusalaatti ja raaka sipuli.
- Alkoi tehdä mieli
Allin grilli Vasaramäes on paras. Harvoin tulee syötyy ns. roskaruokaa, mut sinne sillo, ku mättöö haluu.
- Maukkavaan
Alli oli paras...Todellakin!! Harmi vain ettei hänen toimintansa ole jatkunut enää moneen vuoteen. Kiitos Alli menneistä vuosista!!!
- Nälkämaan Laulu
No et todellakaan näköjään kovin usein syö mättöä.
Alli jäi eläkkeelle muistaakseni keväällä 2010, josta tulee näinä päivämäärinä kuluneeksi vasta neljä vuotta, ja hänen grillinsä jäännökset heivattiin joskus viime vuoden lopulla kaatopaikalle.
Allin Grillistä on nykyään jäljellä kivijalka ja joitain viemäriputken torsoja.
Mene itse katsomaan jos et muuten usko.- Maukkavaan
Kommentoinkin jo samaa asiaa edelliseen kommenttiin. Oletko varma tuosta keväästä 2010? Mulla on sellainen muistikuva, että hän olisi lopettanut keväällä 2011. Tämän jälkeenhän Alli myi "koppinsa" pizzeria-kebab yrittäjälle, jonka taival ei siinä kauaa kestänyt.
- Alkoi tehdä mieli
No harmi juttu, täytyy sit jättää kokonaa mätöt ostamatta.
- Kalevi M.
Mikäs grilli on siinä Kalevantiellä keskustasta tultaen vasemmalla puolella?
Sieltä saa ainakin hyvää grilliruokaa. - Torstai-hernesoppa-nam
Päivin Grilli Itäharju
https://www.facebook.com/pages/Päivin-Grilli/176383609076814
- Lirvok. Wuook sanoo kana
Mantun grilli on kyllä kehuttu paikka. Samaa paskaa kyllä söin siellä viimeksi kuin muissa grilleissä missä olen syönyt paskaa missä milloinkin. Kilopascal voin sanoa mikä paska tipahtaa ja mikä ei. Mantu on kyl melko anturoinen nimi.
- Öhgreivs
Grilli. Ei suomalaiset syö makkaraa. Ei suomalaiset juo alkoholia. Ei suomalaiset polta. No simputus ja vääristäminen asia sikseen. Mut jumankekka kuin jos heitän grillatut naaman eteen ni nehän hutaistaan ja varmasti ostetaan samaa seuraavaksi.öh
- Alkoi tehdä mieli
Hei nyt mä muistan yhden hyvän. Vois mennä täl viikol piiitkäst aikaa vetämään mättöä. Paikkana tietty se grilli Stålarminkadul Shellin nurkal. :)
- Ei ehdi enää
Se Shellin kulmalla oleva sulki juuri hiljattain. Mutta muistoissa on vieläkin ne muhevat lihikset ja nakit sekä tuhti sinappi.
- Alkoi tehdä mieli
Kaikki hyvät näköjää suljettu, höh!!
- Nälkämaan Laulu
Shellin kulmalla? Vai tarkoitatko ST 1 :n, entisen Esson kulmalla, siinä Daniel Hjortinkadun ja Stålarminkadun risteyksessä?
Sen (siis grillin) omistaja lähti luukulle lätkäisemänsä lapun mukaan kesälomalle 1.7. 2008 eikä ole vielä toistaiseksi palannut töihinsä.
Mahtaisivatkohan terveysviranomaiset enää edes sallia senkään mörskän käyttämistä elintarvikemyyntitarkoituksiin?
Kyllä sekin jossain vaiheessa pilkotaan polttopuiksi, kehitys on ihan täsmälleen sama kuin Allinkin tapauksessa. - Alkoi tehdä mieli
Juu, sitä tarkoitan, no höh.
- Väärässä
Jaa Esson kulmalla, no sit mä olin väärässä. Ja se Shellin tontilla ollut peräväunu jäi pois jo -75, muistaakseni.
- Kenap
No eipä Turussa hirveästi mitään grillikulttuuria ole.
Mantulta saa ylihintaisia, mutta kieltämättä saatanan hyviä hamppareita ja Martinsillan grilli nyt on jo melkeinpä Heseen verrattava ketju. Ainakin tietää mitä saa, ja onhan majoneeseista mitä valita! ;)
Teollisuusalueilla on jonkun verran näitä aamukuudelta aukeavia paikkoja vaihtelevalla tasolla, mut kukapa niissä ennättää käymään.
Tuntuu, että Turussa perinteinen grilli on suunnattu niille jotka periaatesyistä kieltäytyvät astumasta sisään pizzakebab-paikkoihin? Ja sillä verukkeella paskasta voi veloittaa kovaa hintaa (Halistupa ym.)
Keskustan grilleistä myös Toriburgeri, Semiburgeri ja Tuomiokirkon edustan koju ovat enemmän tai vähemmän paskaa. - Arviiii
Arvin grilli on aivan paras, mutta sulkee ovensa turhan aikaisin. Pitäisi olla Arvilla joku Arvi Night-grilli.
Hinnat on halpoja (sisältää juomat, leivät, kahvin, pannukakun tms. jälkiruoan aina) ja annokset törkeän isoja. mutta laatu ei ole parasta
Silti kokonaisuudessaan ehkä paras..
No ketjussa ei kysytty halvinta/isoimpia annoksia vaan parasta laatua
- antijuntti
jätettä
- Alkoi tehdä mieli
No sit se on kans hyvä paikka, ku on siin Koulukadul Shellin tontin vieres, tai ainaki sillo siin oli Shell, ku viimeks kävin makkisspekkikset syömäs.
- missä ollaan
Oliks se Shelli siinä Motomarketin tontilla? Toisessa päässä oli E-öljyt, Finnoil ja Neste.
- Alkoi tehdä mieli
missä ollaan kirjoitti:
Oliks se Shelli siinä Motomarketin tontilla? Toisessa päässä oli E-öljyt, Finnoil ja Neste.
Noist en oo ihan varma, mut ei siin Koulukadul oo, ku se yks Shell. Keskustast päi heti rautatiesillan jälkee oikee on se grilli, mitä tarkoitan.
- oisko noin
Alkoi tehdä mieli kirjoitti:
Noist en oo ihan varma, mut ei siin Koulukadul oo, ku se yks Shell. Keskustast päi heti rautatiesillan jälkee oikee on se grilli, mitä tarkoitan.
Eiks se ole ABC-asema? Ja se grillikioski purettiin pois jo viisivuotta sitten. Sama mehmetti laittaa uutta tavara-aseman eteen.
- Plääh
Martinsillan grillistä saa kylmä lihapiirakkaa, nii, kuka semmosesta tykkää...en minä ainakaan!
Ja kylmästä lihapiirakasta täys hinta. - Herkuttelemaan
Siin on kans tosi hyvät lihikset, ku on siin Pääskyvuoren VPK:n vietes olevan K-Raudan vieres. Vaaleensinine grilli. Nams! Voiskin tänää pitkäst aikaa ottaa oikee kunnon roskaruokamätöt!
- theavmgroup
paras grilli on purettu
- syökää räkää
persujen junttigrillit maan tasalle
- Kesää ootelles
Kakskerras keskustast päin tultaes on vasemmal puolel hiukan ennen kirkkoo snäkäri. Täytyy poiketa seuraaval Turun reissul. Paras grilli, mitä oon kokenu.
- ylösnoussut
Onkos vaalruuskan kioski herätetty henkiin?
- semi is best
Semiburgerissa on runsaat annokset. Syön siellä silloin tällön ranskalaisia
- Hyviä löytyy
Tuomiokirkon grilliltä saa ainakin älyttömän hyviä lihiksiä grillimakkaralla lisukkeet.
On vielä hyvänkokoinen, tällaiselta 190cm/100kg sälliltäkin lähtee nälkä sellaisesta hyvin.
Mantun grillilläkin on tullut joskus poikettua(jos on se siinä Paavo Nurmen patsasta vastapäätä oleva).
Kävin siellä joskus baarikierroksella tilaamassa jättilihiksen kebablihalla.
Tietysti pyysin vielä, että laittaisi vähän reilummin täytettä, ettei tarvitse sitten heti kotona olla jääkaapilla ja maksan kyllä tietysti reilumman hinnankin sitten.
No ei siinä mitään, mutta jestas, millanen nyssäkkä tämä mun annos oli. Pirun hyvää, mutta katsoin jo siinä vaiheessa, kun myyjä ojensi sen minulle luukusta, että henkihän tuossa lähtee kun tuota alkaa mättämään ääntä kohden..mutta ei tarvinnut vielä aamullakaan käydä jääkaapilla sitten:) - Paikan vaihto nyt
Martinsillan grillistä olen kahdesti saanut haaleeta lihapiirakkaa ja kylmiä nakkeja siinä.
Siulti ottivat täyden hinnan. NO, se paikka saa pitää tästä edespäin ne haaleet lihikset nakilla.
Lihisten kuuluu olla kuumia, ei veteliä, haaleita, YÖK! - v ittu mikä idiootti
torin hese on hyvä...
- Anonyymi
Hese ja hyvä ei sovi samaan lauseeseen.
- Mirabella
Hesen mättösafkat eivät ole nähnytkään kunnon grilliruokaa. Heselle en mene ikinä!!!
Kallun grillit ok: - Kesää ootelles
Onks Vaalruuskan kioski Kakskerras menny kii?? No höh, eipä oo sit Turus grillii, mihin ens kerral mennä.
- dannyy
Waalruska on kuollut, joten ei enää ölaita grilliannoksia.
- Käynyt usein...
Galaksi Itäharjulle mentäissä! Isot, hyvät annokset. Hinta-laatushde parassta A-luokkaa! Todistettavasti.
- Jooseppi87
Ei kukaann itseään ja vatsaansa kunnioittava ihminen käy (vatsa)gatarrissa :D
- Paras on...
Sähkögrilli, helppo eikä tule paljon savua parvekkeellakaan.
- Nauttika hei!
Yhdyn edellä lausuttuun: Kalevantien Galaksi-grilli on yksi kaupungin parhaista! Käykää vaikka kokeilemassa! Ette pety!?
- Grilliruokaa
Raisiossa Metsäarossa on Ihalan Grilli, nykyisin nimi joku muu kun vaihtoi omistajaa. Älyttömän hyvät makkaraperunat ja kaikki majot itse tehtyjä. Suosittelen!
- Aitogrilliparasgrilli
Grilliruokaa kirjoitti:
Raisiossa Metsäarossa on Ihalan Grilli, nykyisin nimi joku muu kun vaihtoi omistajaa. Älyttömän hyvät makkaraperunat ja kaikki majot itse tehtyjä. Suosittelen!
Totta puhut, todellakin kokeilemisen arvoinen grilli, itse olen useasti mutustellut siellä. Iso peukku ja viis tähtee
- Aitogrilli♥
Grilliruokaa kirjoitti:
Kyllä juurikin näin!
- Kiltti mies
Googletin ja varmistuin asiasta, eli Turusta ei löydy Raisio-nimistä paikkaa.
- Raisiossa paras grilli
Turus ei oo sellasta grillii joka olis käymisen arvoinen, valitettavasti.
- kebab ja pizzeriat
liedon atesiin 2kpl
- Mitäs muut mieltä?
10-grilli Hämeenkadul on paras. Ne makkisspekkikset, nam omnom!
- ................
on ollut konkassa jo pari vuotta.
- Tuttu pariskunta
................ kirjoitti:
on ollut konkassa jo pari vuotta.
Älä ny viitti puhua skeidaa. Ei hämeenkadun 10-grilli oo konkkaan menny, pariskunta piti grilliä 30vuotta ja massia oli, kai nekin jo ansaitsi eläkkeelle jäädä.
- Yrittäminen kiinnostaa
Tuttu pariskunta kirjoitti:
Älä ny viitti puhua skeidaa. Ei hämeenkadun 10-grilli oo konkkaan menny, pariskunta piti grilliä 30vuotta ja massia oli, kai nekin jo ansaitsi eläkkeelle jäädä.
Hei tiedätkös ketä kyseistä grilliä piti? Harmittaa kun liiletoimintaa ei enää harjoiteta kyseisessä paikassa... Toki ymmärrän kyllä jos noinkin pitkä historia takana niin kyllä eläkeikä on ansaittu! Haluaisin kovasti tavata kyseisen pariskunnan jos vaan mahdollista! :)
- kauppiaspariskunta
Rauvolan Arja ja Heikki pitivät grilliä 30 vuotta, sitä ennen Arja piti omaa lafkaa. Työteliäs pariskunta!
- Kimmo5456789
Kallun grilli ehdottomasti!
- kolmesee
paras grilli on kallun grilli... aukioloajat ovat parhaimmat ja hinta-tarjonta suhde on hyvä tuotteiden valmistusaikaan nähden.
- miljoonäärin serkkuj
Ahaa, se on tän supercellin myyneen pojan isän omistama lafka. Sen poika on superrikas, kai antoi isälleenkin vähän fyrkkaa, kun tienasi kaupoista 137miljoonaa euroa, isähän vois pistää grillit myyniin ja nauttia poikansa ohella rahoista.
Hyvät pöperöt on kuitenkin Kallulla.
- mmmmmmm
Ihalan grilli Raision Metsäarossa ja Grilli Kivelä Raision keskustassa..molemmat tosi hyviä. Vaikka ei Turussa nyt olekkaan..
- joovai
haista vittusit.
- SikaaJaPossua
joovai kirjoitti:
haista vittusit.
Ime Turun hintti munaa. Vitun kommaripaska.
- Turkulainen mies
Täytyy ens kesänä kesälomareissul Raisioon mennes poiketa molemmis grilleis ja testata taso.
Paras laadultaan: Wanha Eikka
Paras annosten kooltaan, lisukkeiltaan, ja palvelulta: Arvin GrilliJossain täällä oli ketju jossa kehuttiin Cityburgeria. Tänään kävin siellä, makkaraperunat maksoi 6€. Aivan törkeä hinta, reilusti yli 50% ilmaa siis hinnoissa. Ei se mitään jos annoksen koko olisi ollut vaikkapa kilon, mut oli siis ihan normikokonen annos... ei enää ikinä siis sinne
- FinnSchweinen
Syökää vaan juntit paskåå.
- Ykkösvaihtoehto
Parhaat makkis-spekkikset Turus saa Farestast. Niiden majoneesi oikee sulaa suus.
Kiva ois jos kertoisit paikan nimen....
https://www.google.com/search?q=Farestast
Tommonen kun ei sano mitään
Paikan nimi on Faresta.
Itse kävin taas Arvin Grillillä
Annokset on oikeasti suomen isoimpiin kuuluvia
Hinnat on kohdallaan 5€ makkaraperunoista
Hintaan sisältyy myös kahvi, tee, kotikalja, mehu... niinpaljon kuin jaksaa juoda
Hintaan sisältyy niinikään leipää salattia sen minkä jaksaa syödä ja muutamana päivänä myös pannukakku hyvillä lisukkeilla
- (Iso miinus) laatu makkaraperunoiden kohdalla ei ole kunnossa, ei pääse edes top 10 listaan, perunat on "tikkuperunoita" ja makkara jotenkin "kitkerää" vaikka tuoretta onkin
- Aukioloajat on aika huonot, tai siis menee kiinni jo 15:00
- Joskus saattaa olla ihan tupaten täynnä- TeppoTykki
Olen jyrkästi samaa mieltä. Tosi mies suosii Grillikioskeja ja snagareita ! Jämpti on! Yks top 10 suosikki on Helenan Kahvio-Grilli Turussa. Ihan siinä heti, kun mennään Ruissaloon! Nyt vaan ollut reilun vuoden päivät hihnat kiinni. Mitkä lihapiirakat. Jessus Kiesus.
https://www.youtube.com/watch?v=I3y1PMa8_Cs - sijaitsevat
Voisitteko myös mainita missä se maailman paras grilli sijaitsee.
Esim. Arvin Grilli.Osoite: Nosturinkatu 5, 20200 Turku
Puhelin:040 5390071
Aukioloajat:
Avoinna tänään · 6.00–15.00
- persuporsaat
mussuttakaa juntit
- TeppoTykki
Tervehdys taas Grillisapuska friikit ! Tulipas poikettua Wanhassa Eikassa. Wanha Eikka Grilli löytyy Runosmäki & Palli suunnalta Suomen Turusta. Ihan "yes-box -allright" mesta !
https://www.youtube.com/watch?v=4tdbXc924AQ&feature=youtu.beMitä nyt kaksikko Ella&Mikko nostanut hintoja TÖRKEÄLLE tasolle, nykyjään taitaa annos maksaa jo 4,8€... Laatu on lähes paras, hinta pielessä, ja pahasti
- truegrillio
too good to be grilled
- kulinaristi
eikka lopetettu vuosi sitten
- miinuviirus
kulinaristi kirjoitti:
eikka lopetettu vuosi sitten
vuosi ja vuosi 365? ei sul kyl joka aamu lehmät herää!
- Since1995
MItä on tapahtunut Runosmäen Vanhalle Eikalle...? Oli viime viikolla lappu luukulla "SULJETTU" Mitä vittua!?
- onnnnnn
BurgerKing
Eikka tosiaan suljettu... Nooh, ihan oikein.... Ahneella on paskainen loppu, että 4,60€ makkaraperunoista :D
Turun huonoimpaan paikan sijalle pääsi LänsiGrilli raisiossa.
- Huonot aukiolot
- Tympeä henkilökunta
- Paikka vähän piilossa
- Hidas palvelu (se rasvakeittimen päällä pito kokoajan ei paljoa maksa)
- Kalliit hinnat
- TOSI pienet annokset
- Ruoan laatu huonoa (eilisiä jämämakkaroita tms.)
Jos kehua pitäisi niin... hmm... No ainakin ne mausteet mitä pyysi, eikä kuten JOKA kallun Grillissä että tulee ylimääräistä sontaa- 4556564654
Jotenkin harmillista tuo Wanhan Eikan lopettaminen... Se oli ainut paikka Turussa mistä sai isot makkaraperunat myös iltaisin/alkuyöstä.... Nooh, ahneella on paskainen loppu, mitäs meni nostamaan hintoja jatkossa...
Onhan noi Arvit, Päivit yms. hyviä paikkoja muttaku ne menee kiinni jo päivällä- 4564556
Näyttäisi 19.3 loppuneen tuo paikka... Olisi vaan pitänyt hinnat aisoissa, niin olisin saattanut ehkä tänäänkin käydä siellä illalla _)
- JoeiteJoe
http://www.sloppy.fi
SE ON SIINÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!- JJOEY
AVOINNA
TUE -FRI 1 1 - 22
SAT 13 - 22
SUN 13 - 20
MEXI BUFFET LUNCH TUE-FRI 11 - 14
MONDAY CLOSED
PE 15.5. EI BUFFETLOUNASTA,
KAIKKI HAMPURILAISET 10,00€
MARTINKATU 3 20810 TURKU FINLAND TEL 044-5347002 [email protected]
- Hyväää
Satakunnantiellä hiukan Länsikeskuksesta Raisioon päin huoltoaseman pihalla toosi hyvä grilli.
- rellukka99
Jonkun mamun pitämä, eikä ky kyllä osaa ihan suomalaisen makuun tehdä grillisafkaa. Kokemusta on.
- 77557
Hyvää grilliä ei olekkaan. Ainakaan junttisuomessa
- junttilanjaska
Joo, ainakin 60 luvulla lontoossa tötterö oli Lontoon Timesistä kierretty tötterö, jossa oli esim Ranskalaiset perunat. Keitin kattilassa oli kovettunut rasvarengas. Tästä olisi voinut tehdä vaikkapa potkulaudan vanteen, mutta perunat maistui muutaman paintin päälle.
- Viikottainkäynyt
No meneppä Kalevantielle Päivin grilliin sieltä saat hyvää palvelua ja maukasta syötävää
Onko tuo "Best grill in turku" sun oikea nimesi?
- Mp-
Makkaraperunoissa Halistupa on paras.
Onhan siellä posliinilautaset, yms. ja laatu kohdillaan...
Hinta vain törkeä 5,8€ noh jos pakko käydä syömässä siellä, saattaa käydä "vahinko" kuten lähellä Halistupaa kävi kun oli hintava kahvi https://www.youtube.com/watch?v=6f-2mqoTQVs
- Turussa
Luulisin, et tämä linkki avaa sen näkyväksi.
Turun Sanomista löytyi mielipidekirjoitus:
http://www.ts.fi/.../811263/Nakyva ja nakymaton todellisuus Olipas kiva uutinen. Kaarinantien Grilli OY on tehnyt Runosmäen Kioski OY:n kanssa pitkän vuokrasopimuksen koko kiinteistöstä (eli siitä missä oli ennen Wanha Eikka ja FilmTown)
Kaarinantien Grilli OY pyörittää tällä hetkellä Sepen Grilliä, saa nähdä mikä tulee tämän toisen paikan nimeksi????
Noh jännityksellä odotetaan mitä on luvassa. Jos hinnat ja laatu samaa tasoa kuin Sepessä niin saattaa tulla uusi kantapaikka- Köhäle
Grillit ovat tylsille kytkyille suomalaisille. Samoin kebappilat ja pizzeriat ja burger kingit. Oikea täysjärkinen ostaa kaupasta ruoat ja tekee itse ruokansa. Tälläiset kaveriporukat ketkä panostavat johonkin ulkonasyömiseen ovat täysin kehareita ja tällöin kannattaa miettiä hartaasti omassa kotona syömistä. Tälläinen heikkoluonteinen suomi pilaa meidän makkis pekkikset. En tiedä teidän enkä monien muidenkaan. Huono sydän suomi kuittaa.
Nimenomaan.... Isot makkaraperunat maksaa itse tehtynä noin 2€
Joten jos kioski ottaa makkaraperunoista yli 5€ niin silloin useimmiten itse keksin jotain pientä jäynään vessaan tms. että saan rahoilleni vastinetta
- Vakkariasiakas
Se kahden nuoren jätkän omistama grilli jokirannas lähel Martinsillan Grilliä. Suussa sulavat makkispekkikset heil ja hyvänmakune majoneesi.
- Vesikieleljonosaina
Se kahden nuoren pitämä paikka on kyl jees. Meenpäs huome taas tukemaan nuorten yrittäjyyttä ja otan vaiks hampparin paistetul kananmunal.
- Viikottainkäynyt
Olen sitä mieltä että turun paras grilli on Kalevantiellä PÄIVIN GRILLI
- AidostiMaistuvaa
Aito grilli Raisiossa... Mmm, aidosti maistuvaa. Ja todella siistit sisätilat ja hieno katettu terassi. Kannattaa kokeilla.
- HyvääKyllä
Vähän hintava paikka kylläkin, mutta hintansa väärti.
- man8348
Vanha purettu Pata-City kupittaalla oli kyl hyvä paikka. Myös Eijan grilli ,Päivin grilli ,Liisan grilli on hyviä paikkoja. Kauppatorin tori grilli on kans iha ok.
- Filejuusto
Fiian grilli Orikedolla. Filejuustoburgeri 5,2€, älyttömän hyvä! Possunfile taiteltuna burgerin väliin ja pari cheddaria siihen päälle.
Aukioloajat ovat vain 7-15 jos oikein muistan.
https://www.facebook.com/pages/Fiian-Grilli/358500554245532 - grilliherkuttelija
Itse suosittelen kivelän Grilliä raisiossa, aivan raision keskustassa. Koskaan en oo mitään nii hyviä makkaraperunoita syöny ku sielä, pari hampparia mitkä hyviä, mutta hodarit ei ollu kummosia, mut suosittelen käymään. itse MSG:llä käyneenä mantulla semiburgerissa ym ym turun grilleillä mutta raision Grilli kivelä on paras. näi on jämpti
- KittinGrilli
Kyllähän se on niin että tie vie perinteikkääseen orikedon grilliin joka nykyään tunnetaan Kittin Grillinä ( www.kittingrilli.fi ). Ne ehkä SUOMEN parhaat makkaraperunat ja se kerros!!!! Myöskin aivan mahtavaa lounasta tarjoilevat.
Todellakin kannattaa käydä- Kitulias
Sekin sitten sulkeutui 18.3.2016
- prosessinhoitajat
Kivelän grillillä UUSIomistaja!!!
Tuotteet hyviä, mutta kallita. Onnea uudelle yrittäjälle! - rasvalänkkäri
Valkoista roskaväkeä
- Anonyymi
Paras grilli,juudi avatti halisten grilli,2raisiossa kivelän grilli.3martin grilli.biltemassa hyvät hampparit
- Anonyymi
Likaisia punaniskoja olette
- Anonyymi
Ylivoimaisesti parhaat makkaraperunat Mantun grilli. Hampurilaiset myös herkullisia. Kallun grillillä taas ylivoimaisesti parhaat hampurilaiset. Martinsillan grilliltä valkosipulihodari on kova, hampurilaiset bläh.
- Anonyymi
Kallun grillin tuotteet on uitettu siinä kuramajossa .. ei näin..
- Anonyymi
Eläköön grillit. Se on katoavaa kansanperinnettä. Häpeä joka kerta kun syöt pukaruokaketjyssa.
- Anonyymi
Pukas on kiva syödä..
- Anonyymi
prsy
- Anonyymi
Neste huoltis lähel ravattulan cittarii...
Siält saa kunnon kebab lihaa, se on aitoo Pietarsaaresta.
Sitä ainoaa oikeaa jota kelpuutan.- Anonyymi
No ei enää..oo
- Anonyymi
Persu"ruokaa".
- Anonyymi
saasta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845