Suosittele paras grilli turussa

Best grill in turku

Please: Ei sitten mitään hesburgereita eikä MC Donalsseja vaan AITO Grilli, mistä saa hyvää Grilliruokaa, kuten lihapiirakoita, makkaraperunoita ym.

142

12338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskaruokaa

      persupossuille


      • Knullkomppis

        Mä on isämmaallinenkeskustapossu. Saankö mäkin


    • Nälkämaan Laulu

      Olen ihan samaa mieltä kuin aloittaja.

      Grilliruoka on hyvää, mutta annokset saisivat useinkin olla ainakin tuplaten isompia.

      Puputtakaa te nimim. Paskaruokaa ja muut linja-auton tuomat ensimmäisen polven citykummajaiset, kaikenmaailman stailaajapuppelit ym. lifestyle-haistelijat niitä 60 gramman sushiannoksianne vaan kunnes tuuli kaataa teidät tai kunnes anoreksia haihduttaa teidät olemattomiin.

      Minä haluan syödä. Pidän siitä, että ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi.

      Lähdenkin tästä grillille toisen kerran vuorokauden sisään ihan jo vittuilunkin vuoksi. Terve.

      • Anonyymi

        No läski menee vaa .. ketä kiinnostaa..


    • Mantun gril!

      parhaint makkaraperunat ja majooneesi ,toine ehkä parhain koskaan ollut Martinsillan Grilli ,sillo kun kaks vanhempaa naist piti sitä lihapiirakat,sinappi ja höyrytetty paistinmakkara!

      http://eat.fi/fi/turku/mantun-grilli

      • Martinsillasta

        Totta joka sana. perinteiset grilit ovat aika vähissä nykyisin.


    • fgdg

      En ole itse käynyt, mutta kaverit ovat hehkuttaneet Martinsillan grilliä.

    • Grillit takaisin

      Turussa on valitettavan vähän aitoja grillejä, ei kiinnosta hesburgerit sun muut mättöpaikat, kunnon lihis tai makkaraperunat, siinä vasta kunnon grilliruokaa.

      Itäharjun teollisuusalueella kans hyvä grilli...

      Sitäpaitsi Hesburger on saanut turun parhaat kauppapaikat, voideltuaan kaupungin päättäjät saamaan ne.

      Hesburgerit kannattais lähettää maata kiertävälle radalle ikuisiksi ajoiksi... ja kunnon grillit tilalle.

    • moi45t34

      Lähellä Halisten S-Marketia on todella hyvä grilli.

      • Maukkavaan

        Tarkoitatko Halistupaa? Voipi olla että murkinat ovat olleet maukkaita muutama vuosi sitten, kun tätä viestiketjua on kommentoitu. Enää nykyään asia ei mielestäni pidä paikkaansa minkään annoksen kohdalla. Mössöisiä annoksia huonoista raaka-aineista. Ei hyvä...enää...ikävä kyllä!! Tämäkin on toki makuasia, eikä niistä sovi kiistellä. Voi myös olla että nämä "maanantaikappaleet" ovat osuneet vain minun kohdalleni. Olisi mukavaa kuulla muitakin mielipiteitä paikan nykyisestä tasosta.


    • ewrfewf we

      Wanha Eikka on laadultaan paras. Tosin esim. makkaraperunoiden hinta noussut tasaisesti aina 20c kerran-pari vuodessa ilman mitään perusteita

      Myös satamassa olema Arvin Grilli on hyvä, ja edullisin... Tosin menee kiinni liian aikaisin...

      Huonoimpina sanottakoon Länsi Grilli, Halistupa ja Sepen Grilli... kallis annos, ja huono laatu

      • frwef we

        Ja ehdottomasti huonoin siis Martinsillan Grilli... taitaa olla kallein, ja pienimmät ja huonoimmat annokset


      • Grillipilli
        frwef we kirjoitti:

        Ja ehdottomasti huonoin siis Martinsillan Grilli... taitaa olla kallein, ja pienimmät ja huonoimmat annokset

        Siin ne kaikki sit oliko?hmm...


      • dvdvffde
        Grillipilli kirjoitti:

        Siin ne kaikki sit oliko?hmm...

        Kokemusta noin 50 paikasta :)

        Kerroin parhaimmat ja huonoimmat.... Normi paikkoja on sit vaikka kuinka


      • Lihis 2:lla nakilla
        frwef we kirjoitti:

        Ja ehdottomasti huonoin siis Martinsillan Grilli... taitaa olla kallein, ja pienimmät ja huonoimmat annokset

        Ainakin kylää lihista sieltä saa, ihan haaleeta, roskiin heitin, kun oli niin pahaa.

        No,ei tartte enää sinne mennä ostaamaan kylmää lihapiirakkaa.


      • Ja ehdottomasti huon
        frwef we kirjoitti:

        Ja ehdottomasti huonoin siis Martinsillan Grilli... taitaa olla kallein, ja pienimmät ja huonoimmat annokset

        "Ja ehdottomasti huonoin siis Martinsillan Grilli... taitaa olla kallein, ja pienimmät ja huonoimmat annokset"

        En nyt sanoisi että ihan kallein, mutta kalleimmasta päästä ja huonoimmat annokset


      • Pakko sanoa jotain ettei mene lukkoon :)


      • Turkkulaine87

        Ei mun mielestä sepen grillissä ole mitään vikaa... Hemmetin hyvät sapuskat... Ehdottomasti paras on martinsillan grilli


      • Maukkavaan

        Mä komppaan sua molempien paikkojen suhteen👍 Sepe on legendaarinen rekkamiesten ja muidenkin ammattiautoilijoiden suosima vanha ja perinteinen grilli omilla erikoisuuksillaan annosten suhteen. Loistava palvelu ja vatsakin täyttyy sopivasti. Vanha viisaus sanoo, että jos rekkapena tykkää grillistä, niin sen on silloin oltava lyhyen tauon arvoinen tankkauspaikka!


    • MerkkiGrilli

      Kyllä jos minä syön makkaraperunat kotona ei ole ähky olo. Jos syön grillissä niin on ähky olo. Kyllä hesburger ja mcdonalds on tuoreeltaan maistuva vielä tänään ja vissii huomen nakin.

    • Mantun Grilli ehdottomasti ja makkaraperunat valkosipulimajoneesilla.

      • Maukkavaan

        Jep!!!!


      • Anonyymi

        Hyvät on, mutta valkosipuli saatikka majoneesi ei todellakaan kuulu makakraperunoihin. Ainoa oikea tapa syödä makkaraperunat on perineteinen "kaikilla mausteilla": sinappi, ketsuppi, kurkkusalaatti ja raaka sipuli.


    • Alkoi tehdä mieli

      Allin grilli Vasaramäes on paras. Harvoin tulee syötyy ns. roskaruokaa, mut sinne sillo, ku mättöö haluu.

      • Maukkavaan

        Alli oli paras...Todellakin!! Harmi vain ettei hänen toimintansa ole jatkunut enää moneen vuoteen. Kiitos Alli menneistä vuosista!!!


    • Nälkämaan Laulu

      No et todellakaan näköjään kovin usein syö mättöä.

      Alli jäi eläkkeelle muistaakseni keväällä 2010, josta tulee näinä päivämäärinä kuluneeksi vasta neljä vuotta, ja hänen grillinsä jäännökset heivattiin joskus viime vuoden lopulla kaatopaikalle.

      Allin Grillistä on nykyään jäljellä kivijalka ja joitain viemäriputken torsoja.

      Mene itse katsomaan jos et muuten usko.

      • Maukkavaan

        Kommentoinkin jo samaa asiaa edelliseen kommenttiin. Oletko varma tuosta keväästä 2010? Mulla on sellainen muistikuva, että hän olisi lopettanut keväällä 2011. Tämän jälkeenhän Alli myi "koppinsa" pizzeria-kebab yrittäjälle, jonka taival ei siinä kauaa kestänyt.


    • Alkoi tehdä mieli

      No harmi juttu, täytyy sit jättää kokonaa mätöt ostamatta.

      • Kalevi M.

        Mikäs grilli on siinä Kalevantiellä keskustasta tultaen vasemmalla puolella?

        Sieltä saa ainakin hyvää grilliruokaa.


      • Torstai-hernesoppa-nam

    • Lirvok. Wuook sanoo kana

      Mantun grilli on kyllä kehuttu paikka. Samaa paskaa kyllä söin siellä viimeksi kuin muissa grilleissä missä olen syönyt paskaa missä milloinkin. Kilopascal voin sanoa mikä paska tipahtaa ja mikä ei. Mantu on kyl melko anturoinen nimi.

    • Öhgreivs

      Grilli. Ei suomalaiset syö makkaraa. Ei suomalaiset juo alkoholia. Ei suomalaiset polta. No simputus ja vääristäminen asia sikseen. Mut jumankekka kuin jos heitän grillatut naaman eteen ni nehän hutaistaan ja varmasti ostetaan samaa seuraavaksi.öh

    • Alkoi tehdä mieli

      Hei nyt mä muistan yhden hyvän. Vois mennä täl viikol piiitkäst aikaa vetämään mättöä. Paikkana tietty se grilli Stålarminkadul Shellin nurkal. :)

      • Ei ehdi enää

        Se Shellin kulmalla oleva sulki juuri hiljattain. Mutta muistoissa on vieläkin ne muhevat lihikset ja nakit sekä tuhti sinappi.


    • Alkoi tehdä mieli

      Kaikki hyvät näköjää suljettu, höh!!

    • Nälkämaan Laulu

      Shellin kulmalla? Vai tarkoitatko ST 1 :n, entisen Esson kulmalla, siinä Daniel Hjortinkadun ja Stålarminkadun risteyksessä?

      Sen (siis grillin) omistaja lähti luukulle lätkäisemänsä lapun mukaan kesälomalle 1.7. 2008 eikä ole vielä toistaiseksi palannut töihinsä.

      Mahtaisivatkohan terveysviranomaiset enää edes sallia senkään mörskän käyttämistä elintarvikemyyntitarkoituksiin?

      Kyllä sekin jossain vaiheessa pilkotaan polttopuiksi, kehitys on ihan täsmälleen sama kuin Allinkin tapauksessa.

    • Alkoi tehdä mieli

      Juu, sitä tarkoitan, no höh.

      • Väärässä

        Jaa Esson kulmalla, no sit mä olin väärässä. Ja se Shellin tontilla ollut peräväunu jäi pois jo -75, muistaakseni.


    • Kenap

      No eipä Turussa hirveästi mitään grillikulttuuria ole.

      Mantulta saa ylihintaisia, mutta kieltämättä saatanan hyviä hamppareita ja Martinsillan grilli nyt on jo melkeinpä Heseen verrattava ketju. Ainakin tietää mitä saa, ja onhan majoneeseista mitä valita! ;)

      Teollisuusalueilla on jonkun verran näitä aamukuudelta aukeavia paikkoja vaihtelevalla tasolla, mut kukapa niissä ennättää käymään.

      Tuntuu, että Turussa perinteinen grilli on suunnattu niille jotka periaatesyistä kieltäytyvät astumasta sisään pizzakebab-paikkoihin? Ja sillä verukkeella paskasta voi veloittaa kovaa hintaa (Halistupa ym.)

      Keskustan grilleistä myös Toriburgeri, Semiburgeri ja Tuomiokirkon edustan koju ovat enemmän tai vähemmän paskaa.

    • Arviiii

      Arvin grilli on aivan paras, mutta sulkee ovensa turhan aikaisin. Pitäisi olla Arvilla joku Arvi Night-grilli.

      • Hinnat on halpoja (sisältää juomat, leivät, kahvin, pannukakun tms. jälkiruoan aina) ja annokset törkeän isoja. mutta laatu ei ole parasta

        Silti kokonaisuudessaan ehkä paras..

        No ketjussa ei kysytty halvinta/isoimpia annoksia vaan parasta laatua


    • antijuntti

      jätettä

    • Alkoi tehdä mieli

      No sit se on kans hyvä paikka, ku on siin Koulukadul Shellin tontin vieres, tai ainaki sillo siin oli Shell, ku viimeks kävin makkisspekkikset syömäs.

      • missä ollaan

        Oliks se Shelli siinä Motomarketin tontilla? Toisessa päässä oli E-öljyt, Finnoil ja Neste.


      • Alkoi tehdä mieli
        missä ollaan kirjoitti:

        Oliks se Shelli siinä Motomarketin tontilla? Toisessa päässä oli E-öljyt, Finnoil ja Neste.

        Noist en oo ihan varma, mut ei siin Koulukadul oo, ku se yks Shell. Keskustast päi heti rautatiesillan jälkee oikee on se grilli, mitä tarkoitan.


      • oisko noin
        Alkoi tehdä mieli kirjoitti:

        Noist en oo ihan varma, mut ei siin Koulukadul oo, ku se yks Shell. Keskustast päi heti rautatiesillan jälkee oikee on se grilli, mitä tarkoitan.

        Eiks se ole ABC-asema? Ja se grillikioski purettiin pois jo viisivuotta sitten. Sama mehmetti laittaa uutta tavara-aseman eteen.


    • Plääh

      Martinsillan grillistä saa kylmä lihapiirakkaa, nii, kuka semmosesta tykkää...en minä ainakaan!

      Ja kylmästä lihapiirakasta täys hinta.

    • Herkuttelemaan

      Siin on kans tosi hyvät lihikset, ku on siin Pääskyvuoren VPK:n vietes olevan K-Raudan vieres. Vaaleensinine grilli. Nams! Voiskin tänää pitkäst aikaa ottaa oikee kunnon roskaruokamätöt!

    • theavmgroup

      paras grilli on purettu

    • syökää räkää

      persujen junttigrillit maan tasalle

    • Kesää ootelles

      Kakskerras keskustast päin tultaes on vasemmal puolel hiukan ennen kirkkoo snäkäri. Täytyy poiketa seuraaval Turun reissul. Paras grilli, mitä oon kokenu.

      • ylösnoussut

        Onkos vaalruuskan kioski herätetty henkiin?


    • semi is best

      Semiburgerissa on runsaat annokset. Syön siellä silloin tällön ranskalaisia

    • Hyviä löytyy

      Tuomiokirkon grilliltä saa ainakin älyttömän hyviä lihiksiä grillimakkaralla lisukkeet.
      On vielä hyvänkokoinen, tällaiselta 190cm/100kg sälliltäkin lähtee nälkä sellaisesta hyvin.
      Mantun grillilläkin on tullut joskus poikettua(jos on se siinä Paavo Nurmen patsasta vastapäätä oleva).
      Kävin siellä joskus baarikierroksella tilaamassa jättilihiksen kebablihalla.
      Tietysti pyysin vielä, että laittaisi vähän reilummin täytettä, ettei tarvitse sitten heti kotona olla jääkaapilla ja maksan kyllä tietysti reilumman hinnankin sitten.
      No ei siinä mitään, mutta jestas, millanen nyssäkkä tämä mun annos oli. Pirun hyvää, mutta katsoin jo siinä vaiheessa, kun myyjä ojensi sen minulle luukusta, että henkihän tuossa lähtee kun tuota alkaa mättämään ääntä kohden..mutta ei tarvinnut vielä aamullakaan käydä jääkaapilla sitten:)

    • Paikan vaihto nyt

      Martinsillan grillistä olen kahdesti saanut haaleeta lihapiirakkaa ja kylmiä nakkeja siinä.

      Siulti ottivat täyden hinnan. NO, se paikka saa pitää tästä edespäin ne haaleet lihikset nakilla.

      Lihisten kuuluu olla kuumia, ei veteliä, haaleita, YÖK!

    • v ittu mikä idiootti

      torin hese on hyvä...

      • Anonyymi

        Hese ja hyvä ei sovi samaan lauseeseen.


    • Mirabella

      Hesen mättösafkat eivät ole nähnytkään kunnon grilliruokaa. Heselle en mene ikinä!!!

      Kallun grillit ok:

    • Kesää ootelles

      Onks Vaalruuskan kioski Kakskerras menny kii?? No höh, eipä oo sit Turus grillii, mihin ens kerral mennä.

      • dannyy

        Waalruska on kuollut, joten ei enää ölaita grilliannoksia.


    • Käynyt usein...

      Galaksi Itäharjulle mentäissä! Isot, hyvät annokset. Hinta-laatushde parassta A-luokkaa! Todistettavasti.

      • Jooseppi87

        Ei kukaann itseään ja vatsaansa kunnioittava ihminen käy (vatsa)gatarrissa :D


    • Paras on...

      Sähkögrilli, helppo eikä tule paljon savua parvekkeellakaan.

    • Nauttika hei!

      Yhdyn edellä lausuttuun: Kalevantien Galaksi-grilli on yksi kaupungin parhaista! Käykää vaikka kokeilemassa! Ette pety!?

      • Grilliruokaa

        Raisiossa Metsäarossa on Ihalan Grilli, nykyisin nimi joku muu kun vaihtoi omistajaa. Älyttömän hyvät makkaraperunat ja kaikki majot itse tehtyjä. Suosittelen!


      • Aitogrilliparasgrilli
        Grilliruokaa kirjoitti:

        Raisiossa Metsäarossa on Ihalan Grilli, nykyisin nimi joku muu kun vaihtoi omistajaa. Älyttömän hyvät makkaraperunat ja kaikki majot itse tehtyjä. Suosittelen!

        Totta puhut, todellakin kokeilemisen arvoinen grilli, itse olen useasti mutustellut siellä. Iso peukku ja viis tähtee


      • Aitogrilli♥
        Grilliruokaa kirjoitti:

        Raisiossa Metsäarossa on Ihalan Grilli, nykyisin nimi joku muu kun vaihtoi omistajaa. Älyttömän hyvät makkaraperunat ja kaikki majot itse tehtyjä. Suosittelen!

        Kyllä juurikin näin!


    • Kiltti mies

      Googletin ja varmistuin asiasta, eli Turusta ei löydy Raisio-nimistä paikkaa.

      • Raisiossa paras grilli

        Turus ei oo sellasta grillii joka olis käymisen arvoinen, valitettavasti.


    • kebab ja pizzeriat

      liedon atesiin 2kpl

    • Mitäs muut mieltä?

      10-grilli Hämeenkadul on paras. Ne makkisspekkikset, nam omnom!

      • ................

        on ollut konkassa jo pari vuotta.


      • Tuttu pariskunta
        ................ kirjoitti:

        on ollut konkassa jo pari vuotta.

        Älä ny viitti puhua skeidaa. Ei hämeenkadun 10-grilli oo konkkaan menny, pariskunta piti grilliä 30vuotta ja massia oli, kai nekin jo ansaitsi eläkkeelle jäädä.


      • Yrittäminen kiinnostaa
        Tuttu pariskunta kirjoitti:

        Älä ny viitti puhua skeidaa. Ei hämeenkadun 10-grilli oo konkkaan menny, pariskunta piti grilliä 30vuotta ja massia oli, kai nekin jo ansaitsi eläkkeelle jäädä.

        Hei tiedätkös ketä kyseistä grilliä piti? Harmittaa kun liiletoimintaa ei enää harjoiteta kyseisessä paikassa... Toki ymmärrän kyllä jos noinkin pitkä historia takana niin kyllä eläkeikä on ansaittu! Haluaisin kovasti tavata kyseisen pariskunnan jos vaan mahdollista! :)


      • kauppiaspariskunta

        Rauvolan Arja ja Heikki pitivät grilliä 30 vuotta, sitä ennen Arja piti omaa lafkaa. Työteliäs pariskunta!


    • Kimmo5456789

      Kallun grilli ehdottomasti!

    • kolmesee

      paras grilli on kallun grilli... aukioloajat ovat parhaimmat ja hinta-tarjonta suhde on hyvä tuotteiden valmistusaikaan nähden.

      • miljoonäärin serkkuj

        Ahaa, se on tän supercellin myyneen pojan isän omistama lafka. Sen poika on superrikas, kai antoi isälleenkin vähän fyrkkaa, kun tienasi kaupoista 137miljoonaa euroa, isähän vois pistää grillit myyniin ja nauttia poikansa ohella rahoista.

        Hyvät pöperöt on kuitenkin Kallulla.


    • mmmmmmm

      Ihalan grilli Raision Metsäarossa ja Grilli Kivelä Raision keskustassa..molemmat tosi hyviä. Vaikka ei Turussa nyt olekkaan..

      • joovai

        haista vittusit.


      • SikaaJaPossua
        joovai kirjoitti:

        haista vittusit.

        Ime Turun hintti munaa. Vitun kommaripaska.


    • Turkulainen mies

      Täytyy ens kesänä kesälomareissul Raisioon mennes poiketa molemmis grilleis ja testata taso.

    • Paras laadultaan: Wanha Eikka

      Paras annosten kooltaan, lisukkeiltaan, ja palvelulta: Arvin Grilli

      • Osaisko joku muuten neuvoa onko Eikka lopettanut kokonaan?


    • Jossain täällä oli ketju jossa kehuttiin Cityburgeria. Tänään kävin siellä, makkaraperunat maksoi 6€. Aivan törkeä hinta, reilusti yli 50% ilmaa siis hinnoissa. Ei se mitään jos annoksen koko olisi ollut vaikkapa kilon, mut oli siis ihan normikokonen annos... ei enää ikinä siis sinne

    • FinnSchweinen

      Syökää vaan juntit paskåå.

    • Ykkösvaihtoehto

      Parhaat makkis-spekkikset Turus saa Farestast. Niiden majoneesi oikee sulaa suus.

    • Paikan nimi on Faresta.

    • Itse kävin taas Arvin Grillillä

      Annokset on oikeasti suomen isoimpiin kuuluvia

      Hinnat on kohdallaan 5€ makkaraperunoista

      Hintaan sisältyy myös kahvi, tee, kotikalja, mehu... niinpaljon kuin jaksaa juoda

      Hintaan sisältyy niinikään leipää salattia sen minkä jaksaa syödä ja muutamana päivänä myös pannukakku hyvillä lisukkeilla

      - (Iso miinus) laatu makkaraperunoiden kohdalla ei ole kunnossa, ei pääse edes top 10 listaan, perunat on "tikkuperunoita" ja makkara jotenkin "kitkerää" vaikka tuoretta onkin

      - Aukioloajat on aika huonot, tai siis menee kiinni jo 15:00

      - Joskus saattaa olla ihan tupaten täynnä

    • TeppoTykki

      Olen jyrkästi samaa mieltä. Tosi mies suosii Grillikioskeja ja snagareita ! Jämpti on! Yks top 10 suosikki on Helenan Kahvio-Grilli Turussa. Ihan siinä heti, kun mennään Ruissaloon! Nyt vaan ollut reilun vuoden päivät hihnat kiinni. Mitkä lihapiirakat. Jessus Kiesus.
      https://www.youtube.com/watch?v=I3y1PMa8_Cs

    • sijaitsevat

      Voisitteko myös mainita missä se maailman paras grilli sijaitsee.
      Esim. Arvin Grilli.

      • Osoite: Nosturinkatu 5, 20200 Turku

        Puhelin:040 5390071


        Aukioloajat:
        Avoinna tänään · 6.00–15.00


    • persuporsaat

      mussuttakaa juntit

    • TeppoTykki
      • Mitä nyt kaksikko Ella&Mikko nostanut hintoja TÖRKEÄLLE tasolle, nykyjään taitaa annos maksaa jo 4,8€... Laatu on lähes paras, hinta pielessä, ja pahasti


    • truegrillio

      too good to be grilled

      • kulinaristi

        eikka lopetettu vuosi sitten


      • miinuviirus
        kulinaristi kirjoitti:

        eikka lopetettu vuosi sitten

        vuosi ja vuosi 365? ei sul kyl joka aamu lehmät herää!


    • Since1995

      MItä on tapahtunut Runosmäen Vanhalle Eikalle...? Oli viime viikolla lappu luukulla "SULJETTU" Mitä vittua!?

    • onnnnnn

      BurgerKing

    • Eikka tosiaan suljettu... Nooh, ihan oikein.... Ahneella on paskainen loppu, että 4,60€ makkaraperunoista :D

      Turun huonoimpaan paikan sijalle pääsi LänsiGrilli raisiossa.

      - Huonot aukiolot

      - Tympeä henkilökunta

      - Paikka vähän piilossa

      - Hidas palvelu (se rasvakeittimen päällä pito kokoajan ei paljoa maksa)

      - Kalliit hinnat

      - TOSI pienet annokset

      - Ruoan laatu huonoa (eilisiä jämämakkaroita tms.)

      Jos kehua pitäisi niin... hmm... No ainakin ne mausteet mitä pyysi, eikä kuten JOKA kallun Grillissä että tulee ylimääräistä sontaa

    • 4556564654

      Jotenkin harmillista tuo Wanhan Eikan lopettaminen... Se oli ainut paikka Turussa mistä sai isot makkaraperunat myös iltaisin/alkuyöstä.... Nooh, ahneella on paskainen loppu, mitäs meni nostamaan hintoja jatkossa...

      Onhan noi Arvit, Päivit yms. hyviä paikkoja muttaku ne menee kiinni jo päivällä

      • 4564556

        Näyttäisi 19.3 loppuneen tuo paikka... Olisi vaan pitänyt hinnat aisoissa, niin olisin saattanut ehkä tänäänkin käydä siellä illalla _)


    • JoeiteJoe
      • JJOEY

        AVOINNA



        TUE -FRI 1 1 - 22

        SAT 13 - 22

        SUN 13 - 20



        MEXI BUFFET LUNCH TUE-FRI 11 - 14



        MONDAY CLOSED



        PE 15.5. EI BUFFETLOUNASTA,

        KAIKKI HAMPURILAISET 10,00€

        MARTINKATU 3 20810 TURKU FINLAND TEL 044-5347002 [email protected]


    • Hyväää

      Satakunnantiellä hiukan Länsikeskuksesta Raisioon päin huoltoaseman pihalla toosi hyvä grilli.

      • rellukka99

        Jonkun mamun pitämä, eikä ky kyllä osaa ihan suomalaisen makuun tehdä grillisafkaa. Kokemusta on.


    • 77557

      Hyvää grilliä ei olekkaan. Ainakaan junttisuomessa

      • junttilanjaska

        Joo, ainakin 60 luvulla lontoossa tötterö oli Lontoon Timesistä kierretty tötterö, jossa oli esim Ranskalaiset perunat. Keitin kattilassa oli kovettunut rasvarengas. Tästä olisi voinut tehdä vaikkapa potkulaudan vanteen, mutta perunat maistui muutaman paintin päälle.


      • Viikottainkäynyt

        No meneppä Kalevantielle Päivin grilliin sieltä saat hyvää palvelua ja maukasta syötävää


    • Onko tuo "Best grill in turku" sun oikea nimesi?

    • Mp-

      Makkaraperunoissa Halistupa on paras.

    • Turussa
    • Olipas kiva uutinen. Kaarinantien Grilli OY on tehnyt Runosmäen Kioski OY:n kanssa pitkän vuokrasopimuksen koko kiinteistöstä (eli siitä missä oli ennen Wanha Eikka ja FilmTown)

      Kaarinantien Grilli OY pyörittää tällä hetkellä Sepen Grilliä, saa nähdä mikä tulee tämän toisen paikan nimeksi????

      Noh jännityksellä odotetaan mitä on luvassa. Jos hinnat ja laatu samaa tasoa kuin Sepessä niin saattaa tulla uusi kantapaikka

    • Köhäle

      Grillit ovat tylsille kytkyille suomalaisille. Samoin kebappilat ja pizzeriat ja burger kingit. Oikea täysjärkinen ostaa kaupasta ruoat ja tekee itse ruokansa. Tälläiset kaveriporukat ketkä panostavat johonkin ulkonasyömiseen ovat täysin kehareita ja tällöin kannattaa miettiä hartaasti omassa kotona syömistä. Tälläinen heikkoluonteinen suomi pilaa meidän makkis pekkikset. En tiedä teidän enkä monien muidenkaan. Huono sydän suomi kuittaa.

      • Nimenomaan.... Isot makkaraperunat maksaa itse tehtynä noin 2€

        Joten jos kioski ottaa makkaraperunoista yli 5€ niin silloin useimmiten itse keksin jotain pientä jäynään vessaan tms. että saan rahoilleni vastinetta


    • Vakkariasiakas

      Se kahden nuoren jätkän omistama grilli jokirannas lähel Martinsillan Grilliä. Suussa sulavat makkispekkikset heil ja hyvänmakune majoneesi.

    • Vesikieleljonosaina

      Se kahden nuoren pitämä paikka on kyl jees. Meenpäs huome taas tukemaan nuorten yrittäjyyttä ja otan vaiks hampparin paistetul kananmunal.

    • Viikottainkäynyt

      Olen sitä mieltä että turun paras grilli on Kalevantiellä PÄIVIN GRILLI

    • AidostiMaistuvaa

      Aito grilli Raisiossa... Mmm, aidosti maistuvaa. Ja todella siistit sisätilat ja hieno katettu terassi. Kannattaa kokeilla.

      • HyvääKyllä

        Vähän hintava paikka kylläkin, mutta hintansa väärti.


    • man8348

      Vanha purettu Pata-City kupittaalla oli kyl hyvä paikka. Myös Eijan grilli ,Päivin grilli ,Liisan grilli on hyviä paikkoja. Kauppatorin tori grilli on kans iha ok.

    • Filejuusto
    • grilliherkuttelija

      Itse suosittelen kivelän Grilliä raisiossa, aivan raision keskustassa. Koskaan en oo mitään nii hyviä makkaraperunoita syöny ku sielä, pari hampparia mitkä hyviä, mutta hodarit ei ollu kummosia, mut suosittelen käymään. itse MSG:llä käyneenä mantulla semiburgerissa ym ym turun grilleillä mutta raision Grilli kivelä on paras. näi on jämpti

    • KittinGrilli

      Kyllähän se on niin että tie vie perinteikkääseen orikedon grilliin joka nykyään tunnetaan Kittin Grillinä ( www.kittingrilli.fi ). Ne ehkä SUOMEN parhaat makkaraperunat ja se kerros!!!! Myöskin aivan mahtavaa lounasta tarjoilevat.

      Todellakin kannattaa käydä

      • Kitulias

        Sekin sitten sulkeutui 18.3.2016


    • prosessinhoitajat

      Kivelän grillillä UUSIomistaja!!!
      Tuotteet hyviä, mutta kallita. Onnea uudelle yrittäjälle!

    • rasvalänkkäri

      Valkoista roskaväkeä

    • Anonyymi

      Paras grilli,juudi avatti halisten grilli,2raisiossa kivelän grilli.3martin grilli.biltemassa hyvät hampparit

    • Anonyymi

      Likaisia punaniskoja olette

    • Anonyymi

      Ylivoimaisesti parhaat makkaraperunat Mantun grilli. Hampurilaiset myös herkullisia. Kallun grillillä taas ylivoimaisesti parhaat hampurilaiset. Martinsillan grilliltä valkosipulihodari on kova, hampurilaiset bläh.

      • Anonyymi

        Kallun grillin tuotteet on uitettu siinä kuramajossa .. ei näin..


    • Anonyymi

      Eläköön grillit. Se on katoavaa kansanperinnettä. Häpeä joka kerta kun syöt pukaruokaketjyssa.

      • Anonyymi

        Pukas on kiva syödä..


      • Anonyymi

        prsy


    • Anonyymi

      Neste huoltis lähel ravattulan cittarii...
      Siält saa kunnon kebab lihaa, se on aitoo Pietarsaaresta.
      Sitä ainoaa oikeaa jota kelpuutan.

      • Anonyymi

        No ei enää..oo


    • Anonyymi

      Persu"ruokaa".

    • Anonyymi

      saasta

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe