jannika b, "olen itse tehnyt kaiken ja saavuttanut kaiken"

tonin avulla vain

tämän tyyppistä soopaa oli iltapvälehdessä, juuu niin varmaan, kukaan ei tietäisi kuka joku jannika on jos ei olisi TONI VIRTASEN eli legendaarisen apulannan solistin vaimo.

29

2871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on

Biisit tehdään valmiiksi ja laulut käsitellään koneella.
      On siinä mulla oman onnensa seppä.

• Anonyymi

Jannika b biisit on just hyvii noitten jumputusten takii kaikki on koneel tehty ja koneel käsiteltyy

• Anonyymi

Aika monelle hän oli tuttu ennen Tonia. Hyvä laulaja . Mukavan oloinen ihminen

• Anonyymi

Hyvä laulaja
        Ihana tyyppi

• apulanta vielä eloss

Siis oikeesti, kuka on janika, apulannan tiedän. ne soitti jo silloin kun mä olin nuori,

vielä toi apulanta keikkailee, niidehän täytyy olla jotain 50 äijiä?

Jo silloin kun me sitä kuunneltiin ne oli jotain vanhoja patuja, ja siitä on jo 20 vuotta.

• Tietoiskua,,,

Apulannan tyypit on kolmekymppisiä.

• dhdjsj
        Tietoiskua,,, kirjoitti:

Apulannan tyypit on kolmekymppisiä.

Melkein nelikymppisiä, mutta eivät tosiaan olleet mitään vanhoja patuja 20 vuotta sitten. (Tai 19 vuotta sitten, kun julkaisivat ensimmäisen levynsä.)

• Anonyymi

Hölö hölö. Kylläpä tiedät. Se, että kirjoitat Jannika-nimen sekä Apulannan pienellä alkukirjaimella kertoo jo paljon pikkumaisuudestasi. Mikä sinua heissä noin paljon jurppii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hölö hölö. Kylläpä tiedät. Se, että kirjoitat Jannika-nimen sekä Apulannan pienellä alkukirjaimella kertoo jo paljon pikkumaisuudestasi. Mikä sinua heissä noin paljon jurppii?

...ja kirjoitat tahallasi Jannikan nimenkin väärin. ;)

• Näin onh

Tietääkseni Jannika yritti Idolsin kautta pinnalle, mutta ei päässyt. Sitten alkoi ihan itse viemään asiaa eteenpäin, teki jotain ruotsinkielistä musaa, joka pääsi ruotsikanaville. No toisaalta suomenkielinen single pääsi heti soittoon, sen jälkeen kun oli Tonin tavannut :D No muusikot nyt vaan tuppaa kulkemaan samoissa piireissä, ja on paljon yhteistä, niin ihmekkö siinä jos parikin löytyy.

• haued

Jannika osallistui parikin kertaa Idolsiin ja kerran X-Factoriin, mutta pärjäsi vain kerran Idolsissa eikä silloinkaan semifinaaleja pidemmälle.

• EI auttanut Tonikaan

Kuuntelin pari kipaletta tästä uudelta levyltää, olipa sontaa, jestas. Kuka on tehnyt ne biisit, täyttä skeidaa, lisäksi onnettomat taustat ja se musavideo.... tsissus.

• älykkölasikyrpä

Eipä kyllä edelleenkään ole mitään aavistusta, kuka helevetti on Jannika. Hyvä, että on osaava huonogeeninen kaljupää tuottajana. Tai jotain.

• Öhso

Tämä nainen on tehnyt yhden hyvän biisin. Ei valittamista äänessä tms. Mutta muu räpellystä.

• Mahtuu mukaan

Kiva ääni laulajalla eivätkä kyseisen artistin radiosoittoa saaneet biisitkään ole hassumpia.

• tonin avulla vain

Jannika B purskahtaa itkuun: En laula oikeasti levylläni ..."
      www.iltalehti.fi/popstars/2014040118173670_ps.shtml

NIIIH, kun ei osaa jannika laullaakkaan,ite

• kaikkea sitä onkin

Viittaan vastaukseen edelliseen ketjuun jossa sinä aivokääpiö tätä samaa jauhat: tämä oli Aprillipäivän pila tämä lausunto. Sinä voisit mennä vaikka kellariin vtun idiootti.

• kaikkea.sitä.onkin

Viittasin väärin. ei sitä ketjua ole olemassa. Anteeksi.

• Anonyymi
        kaikkea.sitä.onkin kirjoitti:

Viittasin väärin. ei sitä ketjua ole olemassa. Anteeksi.

Musta jannika b on hyvä laulaja ja nätti

• Hhaahahahehehehehh

Vittu Jannika B on täyttä vitun paskaa saatana!!!

• yliarvostettua

Apulanta ei osannut edes alkuaikoinaan soittaa kunnolla joten ei kovin vakuuttavaa se heidänkään musikaalisuus ole.

• Anonyymi

Se nyt on FAKTAA että Jannika B olis unohdettu Idolstähti, meni naimisiin Toni Wirtasen kanssa ja hoiteli vauvaa.
      Sitten masentui. Sitä riepoteltiin lehdissä ja Jannikalla oli varmasti oikeasti paha olla.

SITTEN YHTÄKKIÄ Jnnika oli joka telkkariohjelmassa. Sellaista showta ei ollut jossa J ei olisi ollut tuomarina, kommentaattorina, esiintyjänä tai muuten vaan heilumassa. Silloin ajattelin että Wirtasella on suhteet viihdemaailmaan kunnossa. Vaimo lykättiin kaikkialle. Masennus kaikkosi ja biisejäkin alkoi kuulla radiosta.

Ihan kiva mimmi hän on, ei siinä mitä mitään. Mutta piiri pieni pyörii Suomenmaassa.

• Anonyymi

Totta turiset!

• Anonyymi

Ei toi lauluääni kummoinen ole, ja uudessa viihdeohjelmassahan tulee huomattua että tekniikalla saa aikaan vaikka mitä. Tuskin julkisuudessa olisi ilman miestään. Ja toisaalta apulanta on ihan iskelmää rallatteleva yhtye nykyisin. Vanhat biisit parhaita.

• Anonyymi

Mä tykkään jannika b musiikista ja nätti nainen mikä juttu se jannikan korvista ne on korvat jotka on ihan normaalit

• Anonyymi

Toni on hyvä pitää Jannikan korvista kiinni hellinä hetkinä.

• Anonyymi

Kylhän se juttu on niin et jannika ois unohettu jos ei olis tonin kaa! Eihän se nytkää oikein ota tuulta purjeisii vaikka virtane yrittää kuinka pönkittää!!! Eikä se tonikaa mikää mestari ole!!! Joitain ei vaan ole yksinkertaisesti luotu laulamaan!!! Siitä ei vasn tule mitään!!!

• Anonyymi

Suhteilla aukeaa vaikka minkälaiset ovet!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      966
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      887
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      829
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      50
      731
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      724
    6. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      721
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      32
      713
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      187
      670
    9. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      666
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      136
      665
    Aihe