Moro lomilta kaikille tasapuolisesti

power.light

Mahtava loma, oli kauniista luontoa, merta, hiekkarantaa silmäkantamattomin ja satoja joutsenia( kuulemansa joku joutsenien kokoontumispaikka)


Upeita kuviakin sai otettua vaikka ei ollut mukana kun kännykkä, missä tosin on 13 Megapikelsin kamera.

Voisin tänne laittaa mahtavia kuviakin kauniista luonnosta mitä on ihan oikeasti olemassa, mutta en en jaksa puhelimesta kaivella kuvia tai puhelimella kirjuitella ja siirtää suoraan kuvia tänne.

Mites teillä muilla oletteko nauttineet tännään mahtavista ilmoista mitä eripuolilla suomea on ollut?

http://www.youtube.com/watch?v=-AY5-0uXn9w

29

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boobsit

      Saitko otettua ne silikonitissit?

      • palstansäännöt

      • palstansäännöt kirjoitti:

        Yleistä Koirista http://keskustelu.suomi24.fi/node/12144219

        vaikka viesti ja alempi on ilmoitettu sääntöjen vastaiseksi niin molemmat saa olla mutta nopeasti poistuu sääntöjen vastaset ja lakia rikovat viestit vaikka viitaus tänään erääseen kirjoitajaan, ja kaikki kyllä näkee päivämäärän koska viesti on kirjoitettu että aikaa sääntöjen vastasten viestien poistoon on ollut aikaa, mutta jokainen tehköön oman johtopätöksen miksi ei poistuu


      • power.light kirjoitti:

        vaikka viesti ja alempi on ilmoitettu sääntöjen vastaiseksi niin molemmat saa olla mutta nopeasti poistuu sääntöjen vastaset ja lakia rikovat viestit vaikka viitaus tänään erääseen kirjoitajaan, ja kaikki kyllä näkee päivämäärän koska viesti on kirjoitettu että aikaa sääntöjen vastasten viestien poistoon on ollut aikaa, mutta jokainen tehköön oman johtopätöksen miksi ei poistuu

        linkin viestikin saa olla vaikka siinä rikotaan sääntöjä, tehkää johtopätös ihan jokainen itse, myöskin ylläpidon kautta kolme viestiä on ilmoitettu asiattomaksi

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12069129#comment-66418722-view


      • näin on
        power.light kirjoitti:

        linkin viestikin saa olla vaikka siinä rikotaan sääntöjä, tehkää johtopätös ihan jokainen itse, myöskin ylläpidon kautta kolme viestiä on ilmoitettu asiattomaksi

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12069129#comment-66418722-view

        Sefusta pitää tehdä rikos ilmotus, ni sit poistuu hätäseen ku se saa haasteen.


    • Kävit siis

      virossa?

      • Emme suikkaan ME käyty ja koirat virossa, en koskaan ole itäblogin maissa käynnyt.

        Kyllä suomessa riittää paikkoja missä on omastakin takaa kaunista ja puhdasta luontoa, metsää merta, järviä..ymm mutta ei sitä näe jos ei itse mene sitä ulos ihan ihte ulos ihailemaan.

        Jopa ihmisen jalaksen jälkiä lumessakin näkee otin ihten semmoisesta oudosta jäljestä jopa valokuvankin.


      • Onko se muka
        power.light kirjoitti:

        Emme suikkaan ME käyty ja koirat virossa, en koskaan ole itäblogin maissa käynnyt.

        Kyllä suomessa riittää paikkoja missä on omastakin takaa kaunista ja puhdasta luontoa, metsää merta, järviä..ymm mutta ei sitä näe jos ei itse mene sitä ulos ihan ihte ulos ihailemaan.

        Jopa ihmisen jalaksen jälkiä lumessakin näkee otin ihten semmoisesta oudosta jäljestä jopa valokuvankin.

        joku loma olevinaan jos oleskelee suomessa? Ei palmun palmua ellei lukuun oteta jotain yliopiston puutarhaa. Hiekkaa kyllä löytyy, jopa rannoilta ja myös aurinkoa, mutta tärkein kaikesta puuttuu, lämpö joka hellii ihoa.


      • Onko se muka kirjoitti:

        joku loma olevinaan jos oleskelee suomessa? Ei palmun palmua ellei lukuun oteta jotain yliopiston puutarhaa. Hiekkaa kyllä löytyy, jopa rannoilta ja myös aurinkoa, mutta tärkein kaikesta puuttuu, lämpö joka hellii ihoa.

        Kyllä aurinkoa riitti ja lämpöä(jopa rusketuin). Meren jäätkin suli silmissä, on valokuviakin kun edellisenä päivänä oli lunta ja jäätä meressä, seuraavana päivänä jäät oli samasta paikkaan lähtennyt

        .Suomen kansallisislintuja joutsenia, ei viitsinnyt kovin lähelle mennä häiritsemään.

        Palmut ei tee omasta mielestäni lomaa, kuka tykkää sitten mistäkin nauttia, nauttiiko turistikohteista on jokaisen oma asia, palmuista ilman koiria tai koirien kanssa, ainakin koirat saivat ulkoilla ja nauttivat kauniista suomen maisemista, ei sen puoleen niin nautti ihmisetkin.

        pst. Yhdessä kuvassani on sudenkin jälki, eikä jälkiä missään etelän turistikohteissa näe saatikas susiakaan.


      • kuukkelikuu
        Onko se muka kirjoitti:

        joku loma olevinaan jos oleskelee suomessa? Ei palmun palmua ellei lukuun oteta jotain yliopiston puutarhaa. Hiekkaa kyllä löytyy, jopa rannoilta ja myös aurinkoa, mutta tärkein kaikesta puuttuu, lämpö joka hellii ihoa.

        Paras loma on Suomen Lapissa!


    • 17+9

      Olen ollut työelämässä itse.

      Sehän on mahtavaa että olet saanut viettää, aikaasi toisaalla. Paluusi huomaa uusien viestien määrästä!

      • Ainakin tänään viestien määrä näyttäisi olevan 15 kpl.

        Mutta mitä sen mukavampaa kun saa nauttia niin ihmiset kun koiratkin luonnossa olemisessa ja ulkoilusta. 2-3 tuntia kerrallaan kun koirat saavat ulkoilua 1-2 kertaa päivässä, siinä vaati omistajiltakin suhkot hyvää yleiskuntoa.

        Ylllätyin kuinka hyviä kuvia voikaan kännykällä saada(on myöskin kaukosäätimenä telkkarissa tominnut piti sekin ominainaisuus kokeilla, hyvin toimii yleiskaukosäätimenä,,heh)

        Mutta ei kännykät kameralle valitettavasti vedä vertoja.

        Kuvassa on hiekkasärkkä mihin pääsi seuraavana päivänä kävellen kun vedet oli lähtenneet hiekkasärkkä jatkui rantaan asti. Mutta kyllä koirat ja ihmiset nautimme lämmöstä ja ulkoilusta.
        http://aijaa.com/gnID9B


    • naapurist.

      Mitä Haapajärvelle kuului?

      • Sitä pitäisi varmaan kysyä ihmisiltä ketkä siellä asuvat.

        Itse katsoin wikistä paikkakunnasta, niin siellä näyttäisi suomen ensimmäisen presidentin lapsuuden koti olevan.

        Pieni idyylinen kaupunki näyttäisi wikin mukaan olevan, mutta suomessa riittää kauniita kaupunkeja niin suuria kuin pieniäkin, kuka sitten missäkin tykkää asua.

        Autolla pääsee suomessa mukavasti tutustumaan ja näkee eri paikkoja kauniista suomesta.


      • työllinen.
        power.light kirjoitti:

        Sitä pitäisi varmaan kysyä ihmisiltä ketkä siellä asuvat.

        Itse katsoin wikistä paikkakunnasta, niin siellä näyttäisi suomen ensimmäisen presidentin lapsuuden koti olevan.

        Pieni idyylinen kaupunki näyttäisi wikin mukaan olevan, mutta suomessa riittää kauniita kaupunkeja niin suuria kuin pieniäkin, kuka sitten missäkin tykkää asua.

        Autolla pääsee suomessa mukavasti tutustumaan ja näkee eri paikkoja kauniista suomesta.

        Kehtaat työttömänä retostella lomista.


      • työllinen. kirjoitti:

        Kehtaat työttömänä retostella lomista.

        Ikävää jos koet työttömät huonommiksi ihmisiksi kun työssä käyvät ihmiset.

        Itse en koe että kenenkään ihan oikeasti pitäisi halveksia työttömiä, eläkeläisiä saatikas opiskelijoita.

        Koska heitä yhteiskunta pahimmin rokottaa, he eivät ole mitään yhteiskunnan silmissä.


      • josuskomista.
        power.light kirjoitti:

        Ikävää jos koet työttömät huonommiksi ihmisiksi kun työssä käyvät ihmiset.

        Itse en koe että kenenkään ihan oikeasti pitäisi halveksia työttömiä, eläkeläisiä saatikas opiskelijoita.

        Koska heitä yhteiskunta pahimmin rokottaa, he eivät ole mitään yhteiskunnan silmissä.

        Kaikki täällä on työttömiä tai jotain semmoista


      • josuskomista. kirjoitti:

        Kaikki täällä on työttömiä tai jotain semmoista

        niinpä. Keksitään elämä immeisille.

        itse toivoisin että poistuisi minua kohdistuva kaksi herjaamista mitkä ovat sääntöjen vastaisia koska aloitus ei ollut kenenkään kohdistuvaa loukkaavaa kirjoitusta, enkä myöskään itse silloin halua aikuisilta naisilta, toisesta viestistä on useamman kerran ilmoitettu asiattomaksi.

        en saannut kyselyä ketjusta keneltäkään ilmoista; vaan aikuiset naiset trollailee lapsellisuuttaan.

        Mites teillä muilla oletteko nauttineet tännään mahtavista ilmoista mitä eripuolilla suomea on ollut?


    • Sillälailla

      Onko työtön mielestäsi huonompi ihminen? Jokainen lomailkoon silloin kun huvittaa ja lompsa kestää.Eikö niin nim.työllinen?Itsekkin olen työllinen.

      • kyselijä

        Onko siis työttömilläkin loma? Sori jos on tyhmä kysymys, mä en oikeesti tiedä. En ole vielä ollu työtön.


      • eipäsullatöitäole
        kyselijä kirjoitti:

        Onko siis työttömilläkin loma? Sori jos on tyhmä kysymys, mä en oikeesti tiedä. En ole vielä ollu työtön.

        huomaa sul on työelämä ihan vieras.
        suojatyössä et pakkoloma sanaa ymm ole törmännyt?
        Muistanko oikein palstalainen nainen retosteli 20 vuota työtä ettineen kuh mielekästä työtä ei tahtonnut millään löytyä
        Tiedätkö kertoa onko aloitaja työtön tai töissä? vai vituiletko pulinoissa kaikille?


      • kyselijä
        eipäsullatöitäole kirjoitti:

        huomaa sul on työelämä ihan vieras.
        suojatyössä et pakkoloma sanaa ymm ole törmännyt?
        Muistanko oikein palstalainen nainen retosteli 20 vuota työtä ettineen kuh mielekästä työtä ei tahtonnut millään löytyä
        Tiedätkö kertoa onko aloitaja työtön tai töissä? vai vituiletko pulinoissa kaikille?

        Kysymys oli tuolle nimimerkille Sillälailla, ja kuului kaikessa yksinkertaisuudessaan että: onko työttömillä loma.

        Itselläni on tavallisen duunarin vuosiloma, enkä ole ollut päivääkään työttömänä joten en todellakaan tunne niitä pykäliä mitkä liittyy työttömiin, eikö täällä saa kysyä asioita joita ei tiedä? Tiedätkö itse vastauksen mun kysymykseen?


      • aiduunariheh
        kyselijä kirjoitti:

        Kysymys oli tuolle nimimerkille Sillälailla, ja kuului kaikessa yksinkertaisuudessaan että: onko työttömillä loma.

        Itselläni on tavallisen duunarin vuosiloma, enkä ole ollut päivääkään työttömänä joten en todellakaan tunne niitä pykäliä mitkä liittyy työttömiin, eikö täällä saa kysyä asioita joita ei tiedä? Tiedätkö itse vastauksen mun kysymykseen?

        työtön voi lähteä vaikka Japaniin lomalle 6 kk ajaksi, kunhan olet työmarkkinoiden käytettävissä eli vastaa puhelimeen ja lukee postit.

        Muistanko oikein Turun telakka lomauttaa 500 duunaria?


      • hehheh.
        aiduunariheh kirjoitti:

        työtön voi lähteä vaikka Japaniin lomalle 6 kk ajaksi, kunhan olet työmarkkinoiden käytettävissä eli vastaa puhelimeen ja lukee postit.

        Muistanko oikein Turun telakka lomauttaa 500 duunaria?

        Aika lyhyeitä työpäiviä duunarilla näyttäis olevan.


      • :DDDD
        hehheh. kirjoitti:

        Aika lyhyeitä työpäiviä duunarilla näyttäis olevan.

        kyselijällä o normaalia lyhyempi työpäivän lyhennys?


      • 16+9
        kyselijä kirjoitti:

        Kysymys oli tuolle nimimerkille Sillälailla, ja kuului kaikessa yksinkertaisuudessaan että: onko työttömillä loma.

        Itselläni on tavallisen duunarin vuosiloma, enkä ole ollut päivääkään työttömänä joten en todellakaan tunne niitä pykäliä mitkä liittyy työttömiin, eikö täällä saa kysyä asioita joita ei tiedä? Tiedätkö itse vastauksen mun kysymykseen?

        Kyllä puhutaan työttömän lomaoikeudesta, vaikka se on hiukan harhaanjohtavaa. Se koskee Suomen ulkopuolelle poistumista. Työttömällä on oikeus olla kuusi päivää vuodessa lomalla ulkomailla saaden työttömyyskorvausta. Tästä on käyty kovasti keskustelua ja tehty valituksia, joten ei tämä mikään selvä asia ole muillekaan.


      • 16+9
        16+9 kirjoitti:

        Kyllä puhutaan työttömän lomaoikeudesta, vaikka se on hiukan harhaanjohtavaa. Se koskee Suomen ulkopuolelle poistumista. Työttömällä on oikeus olla kuusi päivää vuodessa lomalla ulkomailla saaden työttömyyskorvausta. Tästä on käyty kovasti keskustelua ja tehty valituksia, joten ei tämä mikään selvä asia ole muillekaan.

        Nyt tarkistin vielä asian ja se olikin vanhentunutta tietoa, enää ei ole tuota kuuden päivän rajoitusta.


      • 16+9 kirjoitti:

        Nyt tarkistin vielä asian ja se olikin vanhentunutta tietoa, enää ei ole tuota kuuden päivän rajoitusta.

        Jos mennään ikään kuin lomailun kannnalta ulkomaille, sekin onnistuu tavallaan.
        Koska työtön saa ulkomailla työtöttömyyskorvausta, kenenkään ei tarvii työttömänäkään suomessa olla. Itse ihmettelen miten kateus jos pääsen nauttimaan lomasta ja ruvetaan kiusaamaan asiattomuutta työtömyyksillä vaikka ketään en ketjussa ja aloituksessa ole loukannut.

        http://www.kela.fi/etuuksien-maksu_tyottomyysturva
        Työttömyysetuuden maksu Suomesta tilapäisen ulkomailla oleskelun ajalta

        Työttömäksi työnhakijaksi Suomessa rekisteröitynyt voi oleskella ulkomailla menettämättä oikeuttaan työttömyysetuuteen. Edellytyksenä on, että työnhakija katsotaan edelleen vakinaisesti Suomessa asuvaksi. Lisäksi työnhakijan tulee ulkomailla oleskelusta huolimatta pystyä palaamaan nopeasti Suomeen, jos hänelle osoitetaan työtä tai työhaastattelu. Pääsääntöisesti henkilön katsotaan asuvan edelleen Suomessa, jos aiottu ulkomailla oleskelu kestää enintään vuoden. Esimerkiksi kolmen kuukauden aika ulkomailla siten, että oikeus työmarkkinatukeen säilyy, on siis mahdollinen.

        Peruspäivärahan maksaminen EU- tai Eta-maahan tai Sveitsiin ei edellytä Suomessa asumista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe