Tosiaan. Olin viikko sitten softaamassa Compact .45 aseella, kunnes se ei suostunut latasmaan enää kuulia. Purin koko aseen, ja löysin tukoksen, mutta nyt eenn osaa koota sitä.. jos jolkakin olisi enemmän asiantuntemusta, tai tietoa jostain sivusta missä olisi sama tai samantyyppisen aseen ns. Kokosmisohje niin linkkaa sivu tänne tai anna vinkki. Kiitos jo etukäteen!
airsoft rikki!!!!
3
148
Vastaukset
- ihopeihelp
Jos mikään osa ei ollut rikki ni kato netistä kuvia esim jos löydät ni räjäytyskuva ois ihan hyvä tai youtbesta jos löydät. yritin ettiä youtubesta mutta en löytäny. Kattele tarkasti mitkä osat kuuluu mihinki ja ajan kans tutkiksetel kuhan etvain hukkaa mitään osia tai hajota. Kato sitö vaikka isäs tai miksei äitiski kanssa. Jos ei millään onnistu ni kysy joltain jolla on kokemusta. Hankala nuin vähästä tiedosta auttaa.
Juu.. jälkeepäi luin papereista ettei suaanunna purkaa ;/ mutta toivoo ei oo viel menetetty.
- ihopeihelp
Joo kyllä sää sen kuntoon saat kunhan et hukkaa osia ja menetä hermojas samalla ko karjaat sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433384Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162575Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811720- 861385
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69966- 74925
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704