Koskihotelliin nykyisin. Ollessani komennuksella Jämsänkosken tehtaalla tuli käytyä siellä aika usein. Kyllä oli villiä meininkiä.
Kerran oli Jamppa Tuominen esiintymässä ja keikan jälkeen artisti ja paikan johtaja, jota kaikki sanoi kaveriks, pisti pienet jatkot pystyyn.
Viina ja yksi toinenkin V:llä alkava virtasi
Mitä kuuluu
18
2378
Vastaukset
- hitsar heppi
Nooooh... hyi sua rauski, heräileppäs nyt ja lähe ulos selvittämään pääsi...
- Tutustu pois
Tätä kuuluu paikalle nykyisin
https://www.esperi.fi/fi/koskikoti-esittely- Tehdaspuhdistus
No on menny maalima polovilleen! Voi hyvä Isä!
Mites Monttu ja Koskikartano? - Onneli Juu
Tehdaspuhdistus kirjoitti:
No on menny maalima polovilleen! Voi hyvä Isä!
Mites Monttu ja Koskikartano?Monttu eli Onnen päivät koettaa rämpiä eteenpäin hiljaisuudessaan, mutta Koskikartano on purettu aika päiviä sitten.
- Vanha pylly
Onneli Juu kirjoitti:
Monttu eli Onnen päivät koettaa rämpiä eteenpäin hiljaisuudessaan, mutta Koskikartano on purettu aika päiviä sitten.
Mitens vanha mylly?
- oksanen i
Mitähän kaikkee koskihotellilla muuta tapahtui..muistellaankos?
- Voi niitä aikoja
Olikos Koskihotellin alakerrassa se pieni "luola" jossa me nuoriso joskus -70 luvulla paljonkin käytiin naukailemassa Mustaaryssää.
Muistaakseni yläkerta oli tehtaan johtajille ja muille "hienoille" varattuna. Liian hieno meille. Mehän olimme vain tyttöjä iskemässä....- Oisko Koskikartano
Eihän Koskihotelli ole edes ollut -70 luvulla olemassakaan
- Vanhaan aikaan
Koskikartano ja drinkkibaari, Luukon pariskunta
- Nuoriko
Missä ja koska se Koskikartano oikein oli, itse en muista ollenkaan.
- ajat muuttuneet
Nuoriko kirjoitti:
Missä ja koska se Koskikartano oikein oli, itse en muista ollenkaan.
Taitaa olla nykyisen kuutoskoneen alla. Oli siinä Nytkymen vieressä.
1960-luvun alussa oli Viktor Klimenko ja Kari Kuuva.
Silloin käytiin vielä Rusthollista hakemassa maitoa ja viljapellossa leikit. Vaikka tehtaan portilla oltiinkin. Ihania lapsuusmuistoja.
Miksi Koskella on näin katkeraa väkeä? - ajatmuuttuvat
ajat muuttuneet kirjoitti:
Taitaa olla nykyisen kuutoskoneen alla. Oli siinä Nytkymen vieressä.
1960-luvun alussa oli Viktor Klimenko ja Kari Kuuva.
Silloin käytiin vielä Rusthollista hakemassa maitoa ja viljapellossa leikit. Vaikka tehtaan portilla oltiinkin. Ihania lapsuusmuistoja.
Miksi Koskella on näin katkeraa väkeä?En minä ainakaan huomaa tästä keskustelusta katkeruuden häivääkään.
Päinvastoin.....
- Ranss18
Olin vuosi 1964-1966 Töysä koskikartanossa,villiä meininki ,paljon orkestereita ja ja muuta laulutähtiä esiintyvät ja yöpyvät hotellissa ,Anne-christine,henry theel,tanskalaisia ja ruotsalaisia rockbändiää .Oiva lampinen,lainkari orkesteri ja paljon muitta,oli mukava aika.👨🍳😀👍
- Ranssu18
Olin kokkina siellä!
- Ranssu18
Riikosen perhe olivat hyviä tuttavia,vanhemmat Jalmar ja Anja(työkaveri)lapset,Jorma,riita ja Irene .
- Ranssu18
Aja minun nimi on Juergen gruner.
- terveenpaperit
Joo, shokkihotelli tosiaan. Varsinainen kutupesä.
Ei se johtaja mikään kaveri ollut, vaan kaperi.
Piti hurjia orgioita öisin valomerkin jälkeen - Kiiveri
Onko tuota Rusthollia enää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057