Langetan kirouksen v.1895 syntyneen isoäitini nimissä eksälleni, joka on törkeästi rikkonut minua ja lastani vastaan. Tätä edesmennyttä isoäitiäni luonnehdittiin noidaksi aikoinaan. Eräs eksäni, jonka julkisesti kirosin muutamia vuosia sitten onkin jo saanut tuntea koston kauhean karman lain ja on jo menettänyt lähes kaiken. Nyt on jäljellä vielä yksi pahimmista eksistäni, joka kavalan, näivettävän, suurta tuskaa tuottavan sairauden, taikka onnettomuuden kautta siirtyköön manan majoille.
Kirouksen langettaminen eksälle
13
317
Vastaukset
- Älä HarHAA
Aivan aivan aivan, oot kattonut jotain kait Mustat Lesket Maikkarin Valintamuurimosta. Ei se kyllä henkimaailma noin toimi, että vaan langetat kirouksen. Sinne se jääpi puolitiehen, sillä ainoastaan Jumala, joka on kaikkitietävä ja oikeudenmukainen, antaa luvan Perkeleelle, jos antaa. Mietippä nyt ihan uusix.
;-) - Maija. L. Gerosz
Nyt tämä on jo näemmä mennyt siihen pisteeseen, että pelkällä uskolla siihen, että kaikki normalisoituu, ei pitkälle pötkitä. Jonkun pitäisi nyt reagoida ja hakea kaveri jäähdyttelemään jonnekin turvalliseen paikkaan. Miltä mahtaa tuntua vastapuolen omaisista? Kasvavaa pelkoa ja epävarmuutta. Onko tälläinen enää sallittua Suomessa?
- Jeesus Kurkistus
Tämä on ehdottomasti pimein keskustelunavaus, jonka olen onnistunut ikinä lukemaan. Way to go Magnus!
Kannattaa kokeilla kirouksen langettamisen ohella myös spiritismiä, rukoilua, homeopatiaa ja solidaarisuutta.- von Lagerbom
:-)))))))
- musta huumori
Minkähän värisiä pillereitä aloittaja onkaan nauttinut, vai onko lääkitystä vielä ollenkaan. Magnuksen isoäiti hykertelee pilvenreunalla huomatessaan kuinka geneettinen perimä jatkuu vahvana.
- ei naurata
Miksi et voi jättää niitä ex:äsi rauhaan kuten muutkin miehet avioeron jälkeen tekee?
- von Lagerbom
Miksi ei äiti voi antaa periksi ja tuoda lasta tapaamiseen, sillähän asia ratkeaisi hienosti.
- simsalapim1
von Lagerbom kirjoitti:
Miksi ei äiti voi antaa periksi ja tuoda lasta tapaamiseen, sillähän asia ratkeaisi hienosti.
Näitä kirjoituksia kun lukee, niin ei yhtään ihmetytä.
Näitä ex:ä kun nyt on jo kirottu liukuhihnalta.
- missä viiraa
Tietääköhän Magnus, mitä se äiti pelkää. Ajatteleeko hän itseään vai lastaan. Olisikohan taustalla manipuloiva-, omistushaluinen- ja mustasukkainen kumppani.
- von Lagerbom
Voi olla taustalla mustasukkainen ex-kumppanikin, en kuitenkaan minä. Enemmän epäilisin kuitenkin uskovaista ilmapiiriä lapsuudenkodissa ja kovaa kotikuria, liikaa ehkä vaadittu lapselta.. Enkä piittaa eksästä yhtään vaan lapsestani.
- menehän jo
hoitoon hullujen huoneelle.
- tuotakin juttua
ohhoh iiikkk
- Strangerfan
Mihin me jouduttaskaan ilman valkoisella hiacella ajavaa kirousten langettajaa. Ainakin elämä olisi vähemmän ahdistavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek247023Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284458- 343276
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1823115- 102118
- 821754
- 1541694
- 121668
- 1471632
- 231602