Moikka! Löytyykö täältä ketään, joka on hakemassa valtsikkaan lukee sosiaalipsykaa tai tampereelle sosiaalitieteitä tai jo opiskelemassa? Itse oon hakemassa molempiin, stadiin ensisijasesti ja motivaatio on kova! Aloitin lukemisen kuitenkin vasta hetki sitte ylppäreide jälkeen ja prosentit tuntuu hieman epätoivosilta... Löytyiskö täältä ketään, joka olis hakemassa samoihin?? Olis hienoa jos vois keskustella aiheista ja pääsykokeista tai saada vinkkejä!
sosiaalipsykologia/sosiaalitieteet
6
299
Vastaukset
- lassla
Itse hain Tampereelle opiskelemaan sosiaalitieteitä ja alotan vasta tänään (tai ainakin yritän) lukemisen, kun artikkelit vasta julkaistiin.. Tottakai sitä olis voinu kahmia kaikenmaailman kirjoja jo etukäteen, mutta ei vaan oo työn ohella ollu voimia/aikaa.. Oonkohan ihan liian jäljessä lukemisten kanssa? :D
- Sosiaalitaiteilija
Et todellakaan ole liian myöhässä! :D Tuskinpa kukaan mitään muuta kirjallisuutta lukee, ei niistä ole hyötyä. Hyvä kun edes päätit aloittaa tänään lukemisen. Tsemppiä! Vaikutti aika haastavilta artikkeleilta (verrattuna viime vuoteen).
T. Viime vuonna Sosiaalitieteitä lukemaan päässyt :) - lassla
Sosiaalitaiteilija kirjoitti:
Et todellakaan ole liian myöhässä! :D Tuskinpa kukaan mitään muuta kirjallisuutta lukee, ei niistä ole hyötyä. Hyvä kun edes päätit aloittaa tänään lukemisen. Tsemppiä! Vaikutti aika haastavilta artikkeleilta (verrattuna viime vuoteen).
T. Viime vuonna Sosiaalitieteitä lukemaan päässyt :)No huh hyvä! Sain eilen ensimmäistä artikkelia lueskeltua ja haastavalta vaikutti! Mitä oot itse tykännyt sosiaalitieteistä? Jos opiskelu sisältää paljon samanaiheisia juttuja kuin noissa artikkeleissa niin taidan olla hakemassa iihan väärälle alalle...
- Sosiaalitaiteilija
lassla kirjoitti:
No huh hyvä! Sain eilen ensimmäistä artikkelia lueskeltua ja haastavalta vaikutti! Mitä oot itse tykännyt sosiaalitieteistä? Jos opiskelu sisältää paljon samanaiheisia juttuja kuin noissa artikkeleissa niin taidan olla hakemassa iihan väärälle alalle...
Pahoittelen että vastaan näin myöhässä. Ei oo todellakaan asiat pelkkää tota mitä pääsykoematskuissa on. Noihan käsittää lähinnä sosiaalipolitiikkaa ja vähän sosiologiaa. Voit olla siis ihan rauhassa :) Tykkään kovasti sostieteistä! Oikea ala mulle, sos.psyka innostaa :)
- dghgh
hehee, ite hakemassa tänä vuonna samoihin paikkoihin, tosin tampereen sosiaalitieteet 1. sijalla (:
aloitin myös lukemisen heti ylppäreitten jälkeen, mutta aina vain muutaman tunnin päivässä. itseä helpottaa se, että saahan ylppäreissäkin "vain 5% L:n" ja kuitenkin noihin molempiin paikkoihin sisäänpääsyprosentit (kokeisiin osallistuneista) vähän korkeammat kuin 5% :D- hasamasa
Täällä kans tampereelle hakija!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817