Onko merileväuutteesta oikeasti hyötyä vai pelkkästään mainospuhetta?
Jos on, miten usein ja miten olette antaneet sitä (kasteluveden mukana/sumuttamalla lehtiin)?
Merileväuutteesta oikeasti hyötyä?
3
237
Vastaukset
- orkid1
Voisin melkein vannoa,että pötyä.Minulla ollut monta vuotta sama seos joka sisältää sammalta,hiiltä ja havupuun kaarnaa ja aina kukkii.
- Anonyymi
Mistäköhän kasvista on kyse kun tykkää sekä happamasta että tärpätistä? Minkälaisella uuttamisprosessilla tuosta tehdään lannoitetta? Olen kiinostunut ihan oikeasti!
- Anonyymi
Väitän siitä olevan hyötyä nimenomaan pimeimpään talviaikaan sellaisille kasveille jotka tarvitsisivat vähän enemmän valoa mitä luonto antaa. Kaikille kasveille kun ei saa laitettua kasvivaloja kokonsa vuoksi. Juuri suihkutettuna marras-helmikuussa toimii mielestäni hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4185376Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841845Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3561808- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27907
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h55788- 66745
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54708- 35668