HTTP Status 404 - /OmatSivut/
type Status report
message /OmatSivut/
description The requested resource (/OmatSivut/) is not available.
Apache Tomcat/6.0.26
Tällainen tulee heti, kun antaa sähköpostin salasanan.
Muutenkin noilla Soneran sivuilla käsite "salasanahelvetti" menee aivan uusiin ulottuvuuksiin!
Sähköposti EI TOIMI!
dcghxnc
3
249
Vastaukset
- Modeemia bootaten
Ota modeemistasi sähköt pois hetkeksi, jos se löytää paremmin oikeat osoitteet..
Sonera on tämän viikon aikana tehnyt muutoksia verkkoonsa ja jos ongelmia esiintyy, niin modeemin boottaus yleensä riittää. Kokeile edes.. Moro!
Pääsitkö jo meiliin kirjautumaan sisälle? Onnistuuko jos kokeilet tämän osoitteen kautta webmail.inet.fi (ilman www. alkua)?
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- Hupuli
Soneran sähköpostiin EI PÄÄSE KIRJAUTUMAAN !!!! "Sivulla on uudelleenohjaussilmukka"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889