HTTP Status 404 - /OmatSivut/
type Status report
message /OmatSivut/
description The requested resource (/OmatSivut/) is not available.
Apache Tomcat/6.0.26
Tällainen tulee heti, kun antaa sähköpostin salasanan.
Muutenkin noilla Soneran sivuilla käsite "salasanahelvetti" menee aivan uusiin ulottuvuuksiin!
Sähköposti EI TOIMI!
dcghxnc
3
344
Vastaukset 3
- Modeemia bootaten
Ota modeemistasi sähköt pois hetkeksi, jos se löytää paremmin oikeat osoitteet..
Sonera on tämän viikon aikana tehnyt muutoksia verkkoonsa ja jos ongelmia esiintyy, niin modeemin boottaus yleensä riittää. Kokeile edes.. Moro!
Pääsitkö jo meiliin kirjautumaan sisälle? Onnistuuko jos kokeilet tämän osoitteen kautta webmail.inet.fi (ilman www. alkua)?
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- Hupuli
Soneran sähköpostiin EI PÄÄSE KIRJAUTUMAAN !!!! "Sivulla on uudelleenohjaussilmukka"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460