Kyst 13-v. tytöltä! :)

saali

Kyselkää multa mitä vaan! Syvällisen vastauksen vaativat kysymykset on toivottuja :)

18

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • random13

Mis asut? Ootko sinkku?

• saali

Kiitos tylsistä kysymyksistä... :p

Mut joo, kaupunkia en kerro ja oon sinkku :)

• Miksi ihmisten tappaminen on väärin? Huom. En kyseenalaista sitä, onko se, vaan haluan tietää mielipiteesi asiaan.
      Mikä oli Aadolfin sukunimi?
      Mielipiteesi henkilöstä Rainbowdash120?

• saali

Vaikee kysymys... Eri tilanteisiin ehkä erilaiset perustelut? Mut kumminkin, jokasella on oikeus elää kunnes ne kuolee luonnollista kautta. Anteeks huono vastaus :/

Hitlerin sukunimi oli Hitler,jonkun toisen Aadolfin ei :p
        En tiiä koko tyyppiä :D

• Israelin tukija

Missä tapauksessa median sensuroiminen valtion toimesta on hyväksyttävää?
      Ovatko valtion suorittamat kuolemantuomiot mielestäsi hyväksyttäviä missään tapauksessa?
      Kenelle entinen "Brittiläinen Palestiinan mandaatti" mielestäsi kuuluu, Israelille vai Palestiinalle?
      Oletko ateisti, agnostikko vai teisti?

• saali

Missä tapauksessa median sensuroiminen valtion toimesta on hyväksyttävää?
        - Tota... Selvennä? ':D
        Ovatko valtion suorittamat kuolemantuomiot mielestäsi hyväksyttäviä missään tapauksessa?
        - Mun mielestä esim. raiskaajat ja murhaajat olis ne, jotka ansaitsis kuoleman.
        Kenelle entinen "Brittiläinen Palestiinan mandaatti" mielestäsi kuuluu, Israelille vai Palestiinalle?
        - En tiiä koko alueesta mitään...
        Oletko ateisti, agnostikko vai teisti?
        - Agnostikko, en kuulu kirkkoon.

• Kiva kun aloittaja jaksoi vastata jopa ekoihin kysymyksiin. XD No koitas ny vastata. En mää jaksais odottaa.

• zxzxzx1

Nyt oikeesti tällaset keskustelut hiiteen.... menkää kyselee vaikka askiin!

• saali

Ask on tyhmä... Pelkkiä suosittuja teinityttöjä ja massaa... :p

• "Vaikee kysymys... Eri tilanteisiin ehkä erilaiset perustelut? Mut kumminkin, jokasella on oikeus elää kunnes ne kuolee luonnollista kautta. Anteeks huono vastaus :/"

Ei. Se oli hyvä vastaus.

"Hitlerin sukunimi oli Hitler,jonkun toisen Aadolfin ei :p"

Huolestuttavaa ajatella ekaksi Hitleriä. Tuo oli psyyketesti ja pääsit juuri ja juuri läpi ilman jatkotoimenpiteitä.

"En tiiä koko tyyppiä :D "

Olen kateellinen sinulle. Ole onnellinen, ettet tunne häntä. Minun mielipiteeni hänestä on cupcakes. Kts:etusivu.

• Pitääkö sarjamurhaaja pelastaa tulipalosta, jos voi tehdä sen vaarantamatta itseään ja tietää, että murhaaja on jo lopettanut ihmisten tappamisen?
      Kannattaisiko kannabis laillistaa?
      Mitä mieltä olet massateineistä?
      Jos edessäsi olisi sidottu koulukiusaaja ja kidutusvälineitä ja tietäisit, että et joudu vastuuseen mistään, mitä teet, mitä tekisit?
      Mikä on perimmäinen kysymys? (vihje: vastaus on 42)

• saali

Pitääkö sarjamurhaaja pelastaa tulipalosta, jos voi tehdä sen vaarantamatta itseään ja tietää, että murhaaja on jo lopettanut ihmisten tappamisen?
        - mä ainakin pelastaisin tossa tapauksessa...
        Kannattaisiko kannabis laillistaa?
        - Ei muuta kuin lääkekäytössä, joka kai onkin laillista?
        Mitä mieltä olet massateineistä?
        - ne kaikkein massoimmat on yliärsyttäviä -.- Mut eihän kukaan oo täysin ei-massa
        Jos edessäsi olisi sidottu koulukiusaaja ja kidutusvälineitä ja tietäisit, että et joudu vastuuseen mistään, mitä teet, mitä tekisit?
        - hyvin luultavasti vaan pitäisin sille halveksuvan, vihasen ja säälivän saarnan ja tökkisin sitä pari kertaa tehoateeks ennen ku jättäsin siihen.
        Mikä on perimmäinen kysymys? (vihje: vastaus on 42)
        - Mikä on 1764:n neliöjuuri?

• Siis ansaitsevatko murhaajat kuoleman vai eivät? Olet tavallaan antanut kaksi mielipidettä.

• saali

Eivät kivuliasta kuoliaaksipalamista...

• Miten 1764:n neliöjuuri liittyy elämään, maailmankaikkeuteen ja kaikkeen?

• saali

Hyvä kysymys... :D

• niinkai

Uskotko, että Putin voisi valloittaa Suomen ja 3. Maailmansota syttyisi? Mielipiteitä ja perusteluita.

• saali

Eiköhän siihen tarvittais muidenkin maiden välisiä ristiriitoja :D Tosin onhan nyt tää Krimin tilanne, mutta ei tästä mitään maailmansotaa syty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4274
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      49
      3603
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2521
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2031
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1779
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1705
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1511
    8. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1477
    9. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1319
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      46
      1253
    Aihe