Naiset, Minkäkokoinen kalu tuntuu hyvältä ?

kiinnostunut tietää

Rehellisesti, ei liiotteluja tai vähättely, minkä kokoinen kalu tuntuu hyvältä juuri sinusta? Minkälainen kalu tyydyttää juuri sinut?

63

5717

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *huokaus*

      ..isompi..suoninen..pituuta n18 cm mutta ei pidempää.. mutta enemmänkin paksu kuin pitkä ja ohut..^_^
      Ja heti alkoi panettaan pelkkä ajatus.. :-p

      • 18v

        mulla on sellanen mutta vaan 17cm ,kiinostaisko;)


      • naapurin örde

        Ettei kai te oo tosissanne että mahdollisimman iso on paras. Miksi tunkea liian isoa palikkaa liian pieneen reikään, aivan.. joko palikka ei mene sisään tai reikä hajoaa!

        http://tinyurl.com/dh24s3x


      • älä klikkaa

      • ollikolliasasaaa
        18v kirjoitti:

        mulla on sellanen mutta vaan 17cm ,kiinostaisko;)

        25/8 on minimi. Sen pienempää en huoli.

        http://1i.fi/nicedeal


      • älä klikkaa

      • No, mulla on sellainen. Haluuksä koeajaa???


      • Adrianoh

        Mulla 19 pituus ja 15 ympärysmitta


      • Adrianoh
        Adrianoh kirjoitti:

        Mulla 19 pituus ja 15 ympärysmitta

        Jos joku nainen olis kiinnostunut kokeillaan,Espoossa.


    • *huokaus*

      ...vähän liian nuori olet ;)


      • Löytyyhän myös vanhempi ja kokenut mies.....:)


    • en pelkää kipua

      Iso.

    • 49vja19c

      Itselläni olisi sopivan kokoista. Se on 19 senttinen ja paksuus vaihtelee vähän....joskus se on turvoksissa nainnin jälkeen ja tosi paksu. On tuosta vaimo tykännyt, vaikka välillä se ohentuu......

      • öööökkk

        Ei minkään kokonen jos ukko on ruma ku perreikä


      • A DILDOMAN
        öööökkk kirjoitti:

        Ei minkään kokonen jos ukko on ruma ku perreikä

        Mulla olis käyttämättömiä dildoja niihin perehtyminen kurttuisen ja rumankin ukon saa näyttämään kun asiassa lataa kosteutta haarakiilaan ---- olen sellainen, aina saatavilla, aika on vähissä, mutta sinulta saa varmaaankin pyytää osallistumistasi näihin, olen siinä sopivassa ja kovassa iässä ja dildo se Jumalan antama sukujärjestyksessä on kovilla pidättää ejakuloimasta, mutta takaan sen kyydin luonnossa ja kosteana, ota näin viikon vaihde puolestaani?


      • ajatellen1

        "Nainti" vaimon kanssa..kuinka romanttista. Mitäköhän vaimosi on mieltä?


    • Yläpuolelta mitattu

      Mistähän nämä omasta mielestä isomunaset ovat mitanneet vehkeensä.Armeija aikona kun suihkussa käydessä näki niitä roikkuvina niin kyllä ne aika nysiä oli kaikilla,mut tänne palstoille on löytynyt vain näitä isomunasia. Ovatko nämä niitä armeijasta vapautettuja sivareita ja vapautettu munan pituuden vuoksi.

      • kohtuus kaikessa

        Enpä ole minäkään mitään jättiläisiä nähnyt. Eipä ole toisaalta ollut tapana toisten miesten vehkeitä tirkistellä kotona tai ulkomailla.


      • 17cm ja paksu

        Näitkö armeijassa paljonkin erektiossa olevia peniksiä? Siinä tapauksessa olen ihan tyytyväinen, että kävin sivarin. Tiedät kai, että lepotila ja erektiopituus eivät korreloi millään tavalla?


      • no hy hy
        17cm ja paksu kirjoitti:

        Näitkö armeijassa paljonkin erektiossa olevia peniksiä? Siinä tapauksessa olen ihan tyytyväinen, että kävin sivarin. Tiedät kai, että lepotila ja erektiopituus eivät korreloi millään tavalla?

        Homot tiirailee toisten miesten mulkkuja. Ainakin täällä päin intissä olisi saanut pataa tuollaisesta.


    • huomioitu

      Netissä kaikilla on aina iso.

      • hehe he

        Joka miehellä pari metrinen anakonda.


    • 13cm

      aloittaja on pikkumunanen homo ja vastaajat myös,mulla on 13cm ja on kaikki naiset tykänny kun saa kunnolla rynkyttää niin että pallit hakkaa peräreikää vasten

    • KYSYTTIIN NAISELTA

      Montako on naista näistä vastaajista,tuntevat kai itsensä naiseksi kun alunperin kysymys kuului NAISET,MINKÄKOKOINEN KALU TUNTUU HYVÄLTÄ, Kysyttiin naiselta ja akkamaiset munattomat vastasivat.

    • 18v

      18v ja 18senttist sianlihatonta makkaraa löytyy onks halukkait tyyppaa ?

    • 29v kuopio

      http://j.gs/39hj ah siinä 16cm

      • köyhä kerjäämässä

        adfly-linkillään.


    • minä en taas koskaan nähny et jollaki on 13 tai 14 cm! enkä kuullut naiskavereittenikaan saavan niin pientä.. eiköhän liki 20cm oo aika monella? 16-19.. ja on niitä isojakin;)

      • voisiko olla

        Ehkä kaverisi ovat sinun tavoin idiootteja. Joukossa tyhmyys tiivistyy. Sinä olet tästä paras esimerkki.


    • normivermeet

      Ikuisuusprojekti tämäkin puheenaihe. Onko sillä mitään helvetin väliä onko kulli 14cm vai 17cm? Naisilla, tai ainakin suurimmalla osalla kullin koko ei ole se pääasia. Miettikää nyt 3cm ero.. Ei saatana mitä itsetuntohäiriöisiä ihmisiä forkat pullollaan.

      Jos kullisi on 15cm - 2 cm, niin etköhän kuulu ihan normaaliin väestöön.

      Itellä ei omasta mielestäni ole mikään mahtikulli joka olis 20cm , ja yksikään nainen ei ole valittanut. Suurin osa on sanonut että parasta seksiä ikinä! Just sopivan kokoinen, ja saatanasti elämänkokemusta, niin ei muuta tarvita.

      • heh eh he

        Saathan sinä niin uskotella. Nyrkki Kyllikki on kuitenkin ainut nainen jota olet saanut.


    • Semmoinen mukavan paksu, 12-18 cm pitkä. Mieluummin pienempi kuin liian iso.

      • mies 16cm 14,5ymp.mitta

        tuntuuko se heti kun se uppoo emättimeen hyvältä,miltä se tuntuu kun esim. paksu 16cm(oma) patukka liikkuu ees taa emättimes,omat naiseni voihkineet aika kiimaisena allani saaneet myös kovia orkkuja kalustani ja vielä pari kolme kertaa yössä piti nussia kun eivät saaneet kerrasta tarpeeks


      • mies 16cm 14,5ymp.mitta kirjoitti:

        tuntuuko se heti kun se uppoo emättimeen hyvältä,miltä se tuntuu kun esim. paksu 16cm(oma) patukka liikkuu ees taa emättimes,omat naiseni voihkineet aika kiimaisena allani saaneet myös kovia orkkuja kalustani ja vielä pari kolme kertaa yössä piti nussia kun eivät saaneet kerrasta tarpeeks

        Se tuntuu taivaalliselta jo heti ekasta työnnöstä lähtien


      • Oul(m)

        ittellä noin 17cm ja nainnin jälkeen noin 15cm ympärysmitta ja käyrä , miltä tuntus.


      • kovamiesyksinsinun

        minulla on kuvailemasi se ei nyt käytössä aina aaamulla ejakulaatiovarma illalla ja nyt tässä sinulle kirjoittaessani, olen yksin, hei, kokeile kovaa ...


      • Tuntuuko 23cm liikka sulle?


    • tsuhnatuhma

      Itselläni on noin 12cm, ehkä 13 jo oikein pinnistää. Toki joskus vähän harmittelen kun on niin "pieni", no mut eipä ole naiset juurikaan valitelleet vaan mukavaa on ollut :) ...Ja aikanaan suhteessa oltua tuli neljä lastakin laitettua alulle.

      Se vielä puuttuisi kun olisi mahtikulli 20cm ja tuhkamuna tai muuten lerppu :P

    • Mies47

      Itselläni on noin 15-16 cm ja paksuhko. Naisille se on riittänyt hyvin, jotkut valittaneet että osuu pohjaan (kohtuun), jotkut sanoneet sitä isoimmaksi mitä on saaneet, jotkut ovat halunneet vaan lisää. Illalla ollut seksiä, kenties yöllä, aamulla ja sitten kun on yrittänyt lähteä kotiin, niin nainen on vetänyt vielä uudestaan sänkyyn.
      Nykyisin vaimokin tuntuu tyytyväiseltä kaluun ja haluaa sitä aika usein ja saa oman nautintonsa, orgasmin lähes joka kerta.
      Ei kannata haaveilla mistään 20 senttisestä, sillä tuolla normimittaisellakin pärjää ihan hyvin. En toki tuomitse ketään joka haaveilee isommista. Jokainen saa haaveilla mistä haluaa.

      • heh ehhehe

        Ei se hokemalla prinsnakki todeksi muutu. Kyllähän se parikymmentä senttisellä on mukava rynkyttää pillua ku pillua.


    • Lisbe90
      • vai kestäskö

        Pikku pillusi ei kestäis.


      • raewrewraew

        Hyi kuin alkoi oksettaa tuo video, varsinkin lopussa näkyi selvästi kuinka nainen tunsi kipua. Kaksi jäätävän kokoista moloa kuiviltaan anukseen tuskin oikeasti tuntuu ihan noin "fuck yeah" hyvältä...


    • tiukkatyttö

      Melkein millainen vaan.

      Ensimmäisellä kerralla jätkällä oli ehkä noin 12cm kyrpä, mutta hyvältä tuntui. Nykyisellä on max.15cm, mutta paksuutta sen verran ja taitoa käyttää, että tulen joka kerta.

      Eräällä oli yli 20cm ja se sattui ja tuntui pahalta.

      • kuten sanotaan

        No pain, no gain.


      • kovapooika

        saat minultakin puristetuksi ejakulaatiot, olen aivan varmaa


      • myönnä pois

        Nautit kuiteski. Miehelle ei ole mikään niin kiihottavaa kuin kaltaisesi pikkupillu.


    • naikkonen 94

      Taitaa olla mahdotonta kertoa täällä mitään rehellisesti, sillä aina joku väittämässä huijariksi. Ite en oo törmännyt vielä mihinkään hirmu pieneen, veikkaan lyhyimmän olleen ehkä 14cm, pisin ja kookkain on tämän hetkisellä poikkiksella, jolla on 19,5cm pitkä ja on kyllä niin paksu että aika just ja just menee mun käsi ympärille, ja täytyy sanoa, että yhtään pidempää en haluais! Tuokin tietyissä asennoissa osuu kipeesti pohjaan, ja se kipu on kyllä viiltävä. Muuten on kyllä nautinnollista, mutta mulla seksin laatuun vaikuttaa pitkälti myös tunteet. Parilta oon saanut hyvää seksiä (tai sillon pidin sitä hyvänä) vaikkei ollutkaan tunteita, mutta parasta on se kun suutelee omaa rakastaan ja kiima vaan nousee ja ah! Alkopa panettamaan ::))

    • oppia ikä kaikki

      Koolla on väliä sen verran että se on isompi kuin mun peukalo. Yhdellä exällä kun se hädin tuskin oli 2cm juhlakunnossa, teeskentele siinä sitten että tuntuu edes jossain :D
      Tosin ei se 22cm kauheen kivalta tuntunut, pillu mustelmilla ja ei voinu istuu kunnolla :/

    • 85---

      Ei se munankoko aina vaikuta. Mua ainakin kiihottaa enemmän ääntelyt, hyväily, katseet, mutta sellanen 16-17 cm on passeli.

    • katja.68

      Pituus ehkä 11- enintään 15cm, enempi paksu kuin ohut ja 'unelmakullissa' olis tietysti oikein mehevän mojova terska, kaunis ja terveen värinen.
      Kivikova, mieluiten vähän ryhmyinen suonikas varsi olis suotavaa ja kassit hyväilyjä rakastavat kuukunat.
      Mielummin hiukan käyrä kuin ihan suora, suunnalla ei kauheesti väliä asennolla vois sitten pelata kunhan unelmakalu ja kantajansa vaan osuis kohdalle.

    • älä

      Iso tietysti ja naiset tunnistavat ison omistavan jo ulkonäöstä.

    • sinkku.38

      Minulla on 15 cm ja aika paksu. Ei ole ainakana liian pieneksi kukaan sanonut. Ja tyttöystäväni ainakin tykkäs joskus et on tosi sopiva.
      Kuka haluaa kokeilla?

    • nautiskelija nainen

      Vaikka isohko kiihottaakin eniten, niin keskipitkä ja keskipaksu tuntuu parhaimmalle eli semmonen on paras!

    • Poikapohjoisen80

      Luojalta sain 19 cm pitkän, ranteen paksusen kepukan, ei ole muilla kyrvillä pannu joten tää tuntuu hyvältä.

      • oikeaoppinen

        Mittasitko läski taas perseestäsi.


    • 40+

      Unelma noin 15-17 cm ja paksuhko. Pituudella ei niinkään paljon väliä mut paksu saa olla. Se sit tuntuukin jossain ja naisen G-piste ei vaadi pitkää, eihän se kovin ylhäällä sijaitse. Yli 20 senttiset menee vähän niinkuin hukkaan

    • That's it

      Huom. ei ole mikään kalu.
      Penis, joka tuntuu emättimen suulla yhtyessä. Siinäpä se.

    • Retiisikukkakaali

      Normaalikokoinen (=keskiverto) tuntuu aivan riittävän hyvältä silloin kun se on todella kovana ja mies osaa käyttää sitä.

      Suosittelen miehiä tyydyttämään naista kuitenkin myös käsillä, suulla ja/tai leluilla koska niillä taas saa erilaista tuntemusta kuin peniksestä ja mukavaa vaihtelevuutta seksiin.

      Vinkkinä kaikille miehille; etsikää oikeasti aikuisia naisia eli niitä jotka ovat kanssanne samaa ikäluokkaa. Niitä naisia, joilla on leveä lantio ja kasvoissa alkaa jo hieman ryppyjä näkyä. Aikuiset naiset ovat usein myös parempia sängyssä kuin ne joilla ei vielä kauheasti kokemusta ole.

      Viime aikoina julkisuuteen on jälleen ponnahtanut uutisia lasten hyväksikäytöstä. Eräässä tapauksessa syytetty kertoi uhrin sanoneen itseään 19-vuotiaaksi ja uhri oli syytetyn mielestä näyttänyt kokeneelta 24-vuotiaalta. Todellisuudessa uhri oli 13-vuotias.

      Ennen kuin harrastatte seksiä nuoren näköisen naisen kanssa, pyytäkää häntä näyttämään syntymävuotensa ajokortista, passista tai Kela-kortista. Usein lapset/teinit saattavat sanoa olevansa vanhempia kuin todellisuudessa esimerkiksi sen takia ettei heitä vietäisi vanhempien luo tai että heille tarjottaisiin päihteitä.

      Myöskään netissä ei kannata jokaiselle naispuoliselle puhua niitä törkeitä seksiehdotuksia ja lähetellä peniskuvia, sillä kyseessä voi olla lapsi. Tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ei ole mikään pikkujuttu.

    • Naiminua

      Niin isoa kalua kuin klitoris vinkuaa ja sykyttää .

      • Anonyymi

        Laita viestiä 25 V sopiva vaaleille tytöille on tytöt tarjolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestiä 25 V sopiva vaaleille tytöille on tytöt tarjolla

        Siat vittuun!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe