Isännöinti / Kiinteistöhoito

Hallituksen pj

Mitä mieltä Harjavallan isännöitsijöistä? Kiinteistöhoidosta?

37

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • legalzedwriter

      Samanlaista kuin muuallakin, eli hyviä / hyvää.

    • näin täällä

      Itsellä huonoja kokemuksia Merstolan huollosta. Ahkeria ovat vain laskutuksessa... Leväperäistä ja löysää toimintaa.

    • legalzedwriter

      Kertoisitko muutaman esimerkin?

      • hälli

        Kertoisin. Ei tehdä niitä töitä joita on sopimukseen kirjattu. Esim. asfalttialueen puhtaanapito. Lehtien siivous jäi osttain syksyllä myös tekemättä ja porraskäytävien siivous huonolla tasolla.


    • osakkeen omistaja

      Meitin isännöitsijä ei saa toimitettua asioita eteenpäin ja kiinteistöhoito kallista työmäärään nähden. Yhtiöltämme puuttuu vieläkin pelastussuunnitelma ja pts.
      Rempat pitäisi alkaa mutta tarjouksiakaan ei ole vielä kysytty, kun isännöitsijällä vissiin kiireitä muiden yhtiöiden kanssa.

      • isännnööööötsijä

        Tuo saamattomuus kuulostaa tutulta. Taitaa olla sama isännöitsijä kun ei hommat etene. On tainnut ahnehtia liikaa hommia itelleen kun eikerkee mitään enää tekemään.


    • legalzedwriter

      Kun ahdistaa noin, olisiko teille parempi vaihtoehto hankkia omakotitalo? Vai onko sille jotain estettä..?

      • isännöötsijä

        En ahdistu, mutta mielestäni on kohtuullista, että isännöitsijä ja huoltoyhtiö tekevät sopimuksissaan lupaamansa tehtävät. Oletko sinä sopimusrikkomusten kannalla?

        Omakotitalon hankkimiselle ainoa este on ollut sopivan talon löytyminen. Käsirahaakin löytyisi 70 000€...

        Taitaa itseäsi ahdistaa, kun tulet keskustelijoille vinoilemaan ilman järjellistä sanottavaa.


    • legalzedwriter

      "Omakotitalon hankkimiselle ainoa este on ollut sopivan talon löytyminen. Käsirahaakin löytyisi 70 000€..."

      :)) :)))

      • isännöötsijä

        Niinpä, minuakin tilanne hymyilyttää.


    • legalzedwriter

      Minua ei hymyilytä, minua suorastaan naurattaa :)))
      Täälläkin pätee tuo sama jonka kirjoitun tuohon toiseen itkuketjualoitukseesi.

    • kränä

      Jos ottaa maksun niin pitää myös tehdä töitä. legalzedwiter on tyytyväinen isännöitsijä itse. Itse en ole tyytyväinen yhtiömme hoitoon ja pyrin nyt seuraavassa yhtiökokouksessa hallitukseen ja sitten vaihdetaan isännöitsijää jos tahti ei muutu.

    • Osakas

      Meidän isännöitsijä on asiallinen tekee työnsä ansiokkaasti. Kiinteistöhoidossa olisi kilpailutus paikallaan.

      • isännöötsijä

        Kiinteistöhoidon kilpailutus on järkevää, mutta valloissa ongelmana on vähäinen tarjonta jolloin hintakilpailuakaan ei liiemmin ole... Onko kukaan muuten ottanut palvelua kuntarajojen toiselta puolen?


    • jake4

      Mistä saisi kilpailua kiinteistöhoitoon???

      • jfdvkjkjv

        Pitäisi varmaan periaatteen vuoksi vaihdella niiden harvojen vaihtoehtojen välillä. Ehkä pysyisivät varuillaan ja hommat luonaisivat...


      • Toiminimi Billy
        jfdvkjkjv kirjoitti:

        Pitäisi varmaan periaatteen vuoksi vaihdella niiden harvojen vaihtoehtojen välillä. Ehkä pysyisivät varuillaan ja hommat luonaisivat...

        Otat kuntarajojen ulkopuolelta ja kohta huomaat että sinusta levitellään mitä mielikuvituksellisimpia valheita ja juoruja. Mut on se vaan sen arvoista nähdä kuinka rottalauma sihisee. Ongelmana tietysti on ettet saa ketään tulemaan naapuri kunnasta. On katos aika paksut nää kuntien rajat täällä ;-)


    • yrittäjä

      Tarjottiin mutta aika sisäsiittoista toiminta tuntuu olevan.

      • fjvhjsivh

        Kilpailutus näyttää usein toimivan niin, ettei oteta parasta tarjousta vaan otetaan se jonka firmassa on joku tuttu, kaveri tai veljenpoika...


    • jappe1

      Taloyhtiömme haluaa maksaa kovaa hintaa ja valittaa työstä. Mutta muutoksiin ei haluta. Ja isännöitsijä vin hyssyttelee. Pelkää kait että oma asema horjuu.

      • jdjdjdjdjjd

        mahtaa olla samat palveluntarjoajat kun meilläkin. Merstolan huolto ja isännöitsijäkin lienee sama hyssyttelijä. Meilläkin yhtiössä on nähtävästi liian rikasta porukkaa...


    • CitizenKane

      Isännöitsijän nimi?

    • legalzedwriter

      Sinun nimesi?

      • Kari222222

        Olen Zorro kaikkien kusetettujen puolustaja! Kukas sinä olet Legalzedwriter, isännöitsijän sihteeri ;-)


    • legalzedwriter

      En, vaan itse isännöitsijä..!!

      • Pasimasi

        No mtäs täällä sitten päivystät. turvelo. Töihin siitä ja palveluita kilpailuttamaan. Niistä kait sulle maksetaan eikä suomi24 roikkumisesta.


    • legalzedwriter

      Minulle maksetaan niin monesta ja paljon että sinä työnvieroksujana voit vain haaveilla..! : ) ) )

      • Kuulapiä

        Älä narraa, ei juoksupojat paljoo saa. Töihin siitä nyt vaan!! Ihan ensteksi alat kyselemään kilpailevia tarjouksia `isännöitsemistäsi kiinteistöistä´ . Ovatko esim vakuutukset, kiinteistöhuollot, sähkösopparit jne varmasti parhaalta laatu-hinta toimittajalta. Alas nyt vähän tekemään jotain palkanmaksajiesi eli asunto-osakeyhtiöitten osakkaiden eli asujien eteen.


      • jfeojfejfefj

        Kirjoituksistasi päätellen sovit melko huonosti palvelualalle. Alan vaihto voisi olla hyvä.


    • asukki

      olisiko isännöitsijä k k ??

      • dijfgij

        Ei ole meillä tollanen, mutta taitavat kaikki olla samasta puusta veistettyjä...


    • JESS5

      LännenTalopalvelu on paras isännöntiyritys!

      • te-keskus

        Paljoa ei vaaditakaan, että on parempi kuin tämä ´´kylän suurin''. Ihmettelen mikä siinä on niin erinomaista, että mokomasta isännöitsijästä täytyy pitää kynsin ja hampain kiinni? Kertokaapa miksi sitä ei laiteta vaihtoon?


    • muuollikoi

      Taitaa harjavallassa olla ongelmana kilpailun puute niin isännöinnissä kuin kiinteistöhuollossa. Ollaan niin totuttu huonoon laatuun ettei ymmärretä vaatia kunnollista palvelua.

    • Kiertokangenlaakeri

      TRH palveluhan tuli Huittisista ja siinä on yksi surkein firma ikinä, miehet ei osaa tehdä mitään ja kaikki pienet huoltotyöt tilataan sitten muualta ehkä ensin yritetään itse, mutta kun siitä ei mitään tule tilataan putkiliike tms. ja veloitetaan kaikesta.

      • miltätuntuisiollaoikeent

        Niimpä. Huoltoliikkeiden henkilökunnan taitotaso on sitä luokkaa, että normaalijärjellä varustettu asukas tekisi hommat itsekin. Erikseen tilataan putkimies, sähkömies,kattomies, remppamies, antennimies, lukkomies, ilmastointimies jne jne. Ihme kun sitä ruohonleikkuria osaavat ajaa. Taitotason lisäksi huonoa on palvelun nopeus. Epäkohdan huomatessaan ja siitä huoltoliikkeelle ilmoitettuaan kestää uskomattoman kauan että työ tehdään. Helpommalla pääsisi kun itse tekisi.

        Ja ne helpoimmatkin hommat tyritään: Lumihommat tehdään vasemmalla kädellä, hajotetaan paikat ja kasataan lumet autojen eteen. Hiekat siivotaan keväällä kuivalla harjalla huolimattomasti. Varsinaisesti taloyhtiöt maksavat ainoastaan lumenluonnista ja ruohonleikkuusta.

        Isoimpia idiootteja tässä huonosti toimivassa isännöinti / kiinteistöhuolto toiminnassa ovat kuitenkin taloyhtiöiden osakkaat jotka hyväksyvät vuodesta toiseen jatkuvan rahojensa tuhlauksen.


      • jooopjnnnn

        Koko taloyhtiö systeeminä on kuin Neuvostoliitosta. Totaalinen valuvika koko paskassa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe