Oon 27v mimmi, jolla on takana pari pitkää suhdetta teinistä alkaen. Nyt viime elokuussa sitten sinkkuunnuin ja ajattelin kokeilla sinkkuelämää ihan sen varsinaisessa merkityksessä. Satuin samoihin aikoihin myös saamaan uuden työpaikan, johon kuuluu paljon myös reissutyötä ja hotelliasumista.
Oon tutustunut sitten miehiin netin kautta (chatit, seuranhakupalstat) ja rohkaissut itseni tapaamaankin heitä. Nyt kahdeksan kuukauden jälkeen huomaan, että nautin tästä elämänvaiheesta. Alkuun koin näistä jutuista morkkiksia, mutta nykyään nautin tästä kaikesta tosi paljon. Skype on ollut kätevä väylä hoitaa alkututustuminen, sen jälkeen on tavattu esimerkiksi lasillisten äärellä ja lopulta päädytty hotellihuoneeseeni panemaan. Oon huomannut, että on ollut tosi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja pitää estoitta hauskaa, seuran saantikaan kun ei oo mulle mikään ongelma ulkoisesti. Nyt huomaan, että mun seuranhaku on viikottaista ja tapaankin uusia miehiä koko ajan.
Onko muita samassa tilanteessa tai elämänvaiheessa olevia? Pitäiskö mun tuntea huonoa omaatuntoa tästä estottomasta elämänvaiheestani?
Villi sinkkuelämä
10
1007
Vastaukset
- mätäne
Olet siis täysi hotelli huora hyi hitto oikea tautipesäke
- jooopati
Niin, no jos itse voit elää asian kanssa ja vielä nautitkin siitä, niin mitä sitä muilta kyselemään.Anna mennä niin kauan kuin tuntuu hyvältä.
- hahaa
Äijät nauraa selän takana millanen lehmä olet
- wildness
En mä koe tota mitenkään huorailuksi, kun ei tossa oo rahalla mitään tekemistä. Kaks aikuista ihmistä pitää hauskaa ja molemmilla on kivaa. Enkä mä tiedä nauraakokaan nyt kukaan selän takana. Mukavia kokemuksia ja tuttavuuksia ovat melkein järjestään olleet miehet olleet.
- OleItsesi
Jos olet täysin sinut asian kanssa, niin antaa mennä vaan. Ei seksissä ole mitään väärää, kunhan molemmat osapuolet ovat mukana omasta tahdostaan.
Kulttuurissamme vallitsee edelleen osittain sellainen käsitys, että nainen ei saisi harrastaa yhden illan juttuja. Tämä kuulostaa varmasti vääryydeltä, mutta kulttuuria on todella hankalaa muuttaa. Ota siis huomioon myös se vaihtoehto, että elämänvaiheesi voi osoittautua kovaksi palaksi, mikäli haluat jossain vaiheessa vakiintua. Tosin, mikäli aidosti nautit vapaasta seksistä, on myös mahdollinen tuleva kumppanisi samanhenkinen, eikä ongelmaa silloin ole.
Vielä loppuun varoituksen sana. Varmista, ettet toiminnallasi halua todistella jotain tai "näyttää niille". Sellainen ajattelu kun on jokseenkin tyypillinen pitkän parisuhteen jälkeen. Toisin sanoen, toimi kuten itse haluat, mutta ainoastaan sen vuoksi, että aidosti itse niin haluat. - Nyt huomaan
”Pitäiskö mun tuntea huonoa omaatuntoa tästä estottomasta elämänvaiheestani?”
Riippuu kai siitä mihin ”kirkkoon” kuulut.
Pääseekö taivaaseen jos elää aina puutteessa?
Pitäisikö sinun tuntea huonoa omaatuntoa siksi kun olet normaali ja osaat nauttia elämästä? - etsin.sinuu
Haluisitko lähtee lasilliselle tai syömään? olisi mukava tutustua sinun ja itelläki on vähä sama tilanne kun sulla.
- Nauti elämästä
Ei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa. Mutta toivottavasti et jostain syystä myöhemmin kadu aktiivisuuttasi jostain syystä. Niin ja olethan varovainen vieraiden miesten kanssa.
itse samassa tilanteessa ollut 3kk ja reissuhommis myös ja todellaki olen pitänyt hauskaa. seksistä oikeesti nauttii kun molemmat sitä haluaa eikä huonossa suhteessa väkinäisesti.. niinku teinipoikana kunnon sessioita;D
- Erakko
Nai jos siltä tuntuu mutta muista aina ett maineesi on jokakerta vaakalaudalla kun nait uuden "tuttusi" kanssa. Koskaan ei voi tietää jos meneekin kehumaan ett "miepä oon pannu tota ämmää.. " ja sit onki pian koko kylä tietoinen susta ja luo ilkeän mielikuvan susta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426