Apua runescapeen!!!

Bubles

Niin kun ostin marketista semmosen
''uncut sapphiren'' niin mitä sillä tehdään?
Kyseessä siis runescape. Kiitos jo etukäteen
vastanneille! :)

36

8227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ezmosion

Niin leikkaa se. Sitten siitä voi tehdä amuletteja, riipuksia ja sormuksia ja jos olet membu, niin voit lumota niitä.

• BuckBeqK

...se ''leikataan''?

• Ezmosion
        BuckBeqK kirjoitti:

...se ''leikataan''?

Taltalla tietysti se leikataan. Kauanko olet pelannut Runescapea?

• BuckBeqK
        Ezmosion kirjoitti:

..kauan.

• Miika0071
        Ezmosion kirjoitti:

haetaan kamuja Runeen!!!Ite oon 10v.Rune äiän nimi on Miika0071.

• nakki890

ei tarvii olla ees membu että pystyy loitsuta niitä :D

• Bair1996
        Miika0071 kirjoitti:

haetaan kamuja Runeen!!!Ite oon 10v.Rune äiän nimi on Miika0071.

Miika0071 mun rune tyypin nimi on bair1996 ota kamu listalles jos haluut mun tyyppi on 41 lvl ollaa kamuja runessa oon ottanu jo sun tyypi kamu listalle

• jackpotman9
        Bair1996 kirjoitti:

Miika0071 mun rune tyypin nimi on bair1996 ota kamu listalles jos haluut mun tyyppi on 41 lvl ollaa kamuja runessa oon ottanu jo sun tyypi kamu listalle

kertokaa mulle yksityis viestillä jos haluutte 1-10 milliä siinä pitää olla nimimerkki ja salis
        esim
        nimimerkki:lolhemmo
        salis:saletistiownaa
        sitten kerrotte mitä haluutte se on ilmaista jos haluatte voin laittaa rune g fullit ja silleen ei membukamaa =)

• killaja3
        jackpotman9 kirjoitti:

kertokaa mulle yksityis viestillä jos haluutte 1-10 milliä siinä pitää olla nimimerkki ja salis
        esim
        sitten kerrotte mitä haluutte se on ilmaista jos haluatte voin laittaa rune g fullit ja silleen ei membukamaa =)

mä haluan rune g fullin ja 10millin jos sä oot nin kiltti

• fiffi789
        jackpotman9 kirjoitti:

esim

moi!haluaisin 10milliä ja rune (g) fullit.olet aika kiltti jos sä annat mulle.mun nimi runes on (fiffi789)

• koikkelis
        Bair1996 kirjoitti:

voinolla sun kamu

• koikkelis
        jackpotman9 kirjoitti:

esim

en oikein ymmärtänyt sun juttuu mut halun ne rahat.

• lollari
        jackpotman9 kirjoitti:

esim

anna mulle 2 mil mun ukon nimi on paha juho ja salis japsi

• zlapi
        jackpotman9 kirjoitti:

esim

• aapi lol ao
        jackpotman9 kirjoitti:

esim

• oon paras lol j oon
        jackpotman9 kirjoitti:

esim

• mikko--------
        jackpotman9 kirjoitti:

esim

miten yksityis viesti tehää

• bUCK bEAK

tOI oN hUIAR mÄ oON aITO bUBLES !!!!!!11

• erkki

tarvit craftingin 20 sit leikkaase

• hyllymbvyör

Noob.oot ääliö

• eliel

moi tota sillä tehään sormuksia osta (cheseli) seka kaupasta ja klikaa use sitä siihen uncut sahpireen niin siitä tulee shapire en jaksa kertoo enempää sori

• sikamainen

älä urputa urpo

• raivaaja7

tere, jos ette tiiä miten runessa jotai tehää jotai ni pistä tälle sivulle

• koikkelis

halun membun plz

• joo lol

• aga

no voit tehä sillä semmosen guestin siinä heitellään horoja niillä timanteilla

• Rokkipure2

Nooh... Ota chiesel vaikka kaupasta ja paina ``use´´
      niin se hioo sen. siit saa crafting xp mut tiiäkkö muute miten vois tehä semmosen savikupin ku mie en ny tiiä.

• Rokkipure2

Mul ei oikee oo manii voitteko kertoo miten tienaa hyvi. oon kehittäny woodcuttingin 30 mut en enää jaksa hakkaa willowii :D:D. teen ehkä mage PK:n jos joku haluu tulla siihe ni magen pitää olla 29 itellä on 40 se vois olla 25-29 levusten. Mun runeukon nimi on Rokkipure2. :D moro

• Rokkipure2
        Rokkipure2 kirjoitti:

Mul ei oikee oo manii voitteko kertoo miten tienaa hyvi. oon kehittäny woodcuttingin 30 mut en enää jaksa hakkaa willowii :D:D. teen ehkä mage PK:n jos joku haluu tulla siihe ni magen pitää olla 29 itellä on 40 se vois olla 25-29 levusten. Mun runeukon nimi on Rokkipure2. :D moro

En oo viikolloppusin tääl koneel ni Eka joka kysyy saa paikan :D mut sovitaan et se ottaa mut kamuks. moro

• hiusw
        Rokkipure2 kirjoitti:

En oo viikolloppusin tääl koneel ni Eka joka kysyy saa paikan :D mut sovitaan et se ottaa mut kamuks. moro

Niin mä voisin hyvin olla mutta mulla oli 126 lvl mut ei vana se haittaa vaikka tein uuden ?

• zezima@@@@@@@@@

voiko joku antaa rune ukon jonkun 70-80 levellisen koska mun rune ukko on ihan huono se on vaan 14 lvl

• skao

cutata se!

• koikkelis

miten runessa tehään membu!!!

• asdasdsad

pistä tonne sun ukkos nimi ja salis niin meen tekee membun eli pistä tänne [email protected]

• runescapeboy11

• yj
        asdasdsad kirjoitti:

pistä tonne sun ukkos nimi ja salis niin meen tekee membun eli pistä tänne [email protected]

kuka uskois tota huijaust kössisit sen tyypin vaa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5290
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      2569
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      270
      2443
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2369
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1764
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      227
      1533
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      53
      1122
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90
      1056
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1053
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      84
      1041
    Aihe