Ajurionfelma on vakava tosiasia w7 ja w8

Tosiasiaatosiaan

maksullisa vedätyspalveluita joissa mukana haitakkeita..
Tää kaataa Windowsin!

mm X1400 ati ajuria ei saa mistään ! joka toimis W7 tai W8

18

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei se vaikeaa ole
    • löytylöytyi

      itsekin etsin just samaa ajuria vkonloppuna vanhaan thinkpadiin. Löytyi AMDn sivuilta ladattavalla päivitys työkalulla.

    • ei helppoo

      Ei skulaa Lenovo T60 ati x1400 ohjaimeen ja w7

    • link.

      niin tämä toimii T60ssa

      http://support.amd.com/fr-fr/download/desktop/legacy?product=legacy2&os=Windows 7 - 32

      • On vaikeeta!

        Homma ratkesi, mutta 3 päivää meni etsintään ja ajureiden kokeiluun.


      • on vaikeeta!
        On vaikeeta! kirjoitti:

        Homma ratkesi, mutta 3 päivää meni etsintään ja ajureiden kokeiluun.

        niin Tanks linkistä!


    • laite sekoilee

      W8 vielä pahempi! ajurit lagaa!

      usb, tulostimet,wlan yms.

    • elkervr4exre2pnk

      Ihmetyttää ajuri ja ohjain ongelmaiset. Ei ole koskaan tarvinnut itse etsiä ja asennella netistä. Tietokoneen valmistaja ja Windows ovat aina päivittäneet kaikki oikein. Tietoturva ja virustorjuntaohjelma ollut aina käytössä eikä ole tarvinnut puhdistaa konetta netistä ladatuilla ohjelmilla. Kannettavat kestäneet 5-6v ilman korjauksia ja ongelmia.

      • 15+19

        Ei ole koskaan tarvinut etsiä netistä vai? Varmaan todella hyvä suorituskyky niissä valmiissa näyttisajureissa.
        XP:n aikana tulikin niin hirveästi ajureita mukana - sai ihan piirisarja-ajureista lähtien asennella kaikki, parhaimmassa tapauksessa jopa AMD:n tuplaytimisille "ajureita" / patcheja, jotta Windows toimi oikein.
        Niin - ja ennen sitä netistä etsimistä piti ne verkkoajuritkin asentaa. Ja ääniajurit. Piirisarjan ajurit tosiaan sentään yleensä sisälsi USB ajurit.
        Ennen service packeja asennusvaiheessa SATA ajuritkin...


    • kunnossa kaikenaikaa

      HP käyttäjänä W7Pro voin olla tyytyväinen HP palveluun joka viikoittain tarkistaa tarvitsenko päivityksiä ja mitkä itse haluan asentaa. Samoin Windows. Norton muuten estää haitallisilta sivuilta tulevat tiedostot yms. Olenkin vain tietokoneen peruskäyttäjä eikä minua kiinnosta koneeni sorkkiminen,viritys tai turhake ohjelmien haku netistä.

    • Hezekiel

      HPllä on ihan hyvä ajuri haku sovellus. Lenovolla ajureita joutuu haeskelemaan varsinkin jos on legacy-rautaa.

      • Windows on ongelma

        Ei HP:llakaan ole vanhoihin ja ko sivusto on muuttunut nyt ihan yhtä hirveäksi!
        Lenovon oma ajurisivusto on vähintäin HP tasoa!


    • kylmä totuus

      W8 se vasta yhtä hootta on!
      ajurit ei edes toimi kunnolla!
      ääent pomppii ja tulostuksen on mitä on. usb sekoilee 2-3 välillä, näyttöohjain tahmaa ja wlan kaatuu joka lepotilaan!

    • Kuvotaa ja kusetettu

      Puheista huolimatta RT ei aja vanhoja sovelluksia!
      Täysi paska!

    • Kyllä JOO

      Ajuriongelma on teennäinen paha.
      Se on kaupallistettu!
      valmistajien ajurit piiloitetaan niin hyvin että niitä ei meinaa mistään saada.
      MS ajurivarasto ei päivitä ajureita, kuin ennen.!

      Microsoftilla on tuhon linja tällä taipaleella, jos homma ei muutu!
      Ajureita saa windows seiskaan huonommin kuin Ubuntuun!

      • Täyttä soopaa. Kaikkien laitteiden ajurit löytyy ilmaiseksi valmistajan sivuilta. Kaikki käyttiksiin ei saa kaikkia laitteita - siinä ei ole mitään uutta ja ihmeellistä.


      • timekillerx kirjoitti:

        Täyttä soopaa. Kaikkien laitteiden ajurit löytyy ilmaiseksi valmistajan sivuilta. Kaikki käyttiksiin ei saa kaikkia laitteita - siinä ei ole mitään uutta ja ihmeellistä.

        Soopaa ovat väitteet että kaikki ajurit olisivat olemassakaan.

        Travelmate 7520:lle ei kaksi asiantuntijaa vieläkään ole löytäneet Windows 8:ssa toimivaa työpöytälaajennuksen mahdollistavia näyttöajureita


      • as77 kirjoitti:

        Soopaa ovat väitteet että kaikki ajurit olisivat olemassakaan.

        Travelmate 7520:lle ei kaksi asiantuntijaa vieläkään ole löytäneet Windows 8:ssa toimivaa työpöytälaajennuksen mahdollistavia näyttöajureita

        "Kaikki käyttiksiin ei saa kaikkia laitteita - siinä ei ole mitään uutta ja ihmeellistä. "

        Toki ne ajurit ovat olemassa, mutta eivät ilmeisesti Win 8:lle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      110
      800
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      226
      640
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe