Heräsin eilen aamulla siihen että leukaani kutitti ja huomasin että minulla on jotain outoa ihottumaa. Punaista ja sellaista hieman koholla olevaa (tuntuu röpelöiseltä kun hivelee sormella). Eilen tämä ihottuma oli lähinnä kaulassa leuan alla mutta nyt yön aikana se on levinnyt poskiin. Kutittaa, kuumottaa ja kasvot ovat vähän turvonneet. Minulla ei ole koskaan ollut mitään ihottumaa enkä ole millekään allerginen ainakaan tietääkseni. Enkä ole käyttänyt mitään uusia pesuaineita, meikkejä jne. Ainut uusi asia mitä olen syönyt on vitamiinitabletit ja niitäkin olen syönyt jo noin viikon. Olen myös lopettanut e-pillerit muutama kuukausi sitten mutta en tiedä voiko tuollaista aiheutua. Mitähän tämä on ja miten saisi pois?
Outo ihottuma kasvoilla ja kaulassa
Seytan
2
328
Vastaukset
- Reni
Sama juttu ainoa muutos mulla on että vaihdoin päivävoidetta ihme juttu
- Reni
Onks sulla jo mennyt ohi mulla just nyt mikä hemmetti tää on täytyy varmaan lähtee lekuriin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145