tytöt ootte tyhmiä

jätkä

sanotte että naiset ovat miehiä viisaampia mutta miks te laihdutatte(eli kärsitte)jätkien takia? ja ne jätkät joitten vuoksi laihdutatte on pinnallisia kusipäitä jotka välittää vaan ulkonäöstä.olkaa sellaisia kuin olette,sellaisia on helpoin rakastaa kun ei tarvitse miettiä millanen toi on ollu ennenku alko laihduttaa jne...ihmettelette varmaan et miks mä tallai kirjotan epäselvästi ja yleensäki miks.....koska niitä tyttöjä on niin harvassa jotka hyväksyvät itsensä sellaisina kuin ne on luotu.en väitä että niitä ei olis mutta niitä on vain niin harvassa....

15

2732

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aurinko

Mä en itekkään tiedä tohon vastautta :( Ja mä myönnän, en oo itteeni tyytyväinen (165/56.5kg) mutta en laihduta pelkästään jätkien takia, haluaisin pois tästä itsevihasta :(

• jätkä

onhan se itseviha tosi huono juttu,tiedän.ite oon 173 ja painan 56 kiloo eli siis tosi laiha.aikani yritin lihottaa mutta en lihonut ja hyväksyn itseni tällaisena ja odotan sitä tyttöä joka huolii minut tällaisena....hyvät jatkot sulle aurinko ja toivottavasti hyväksyt itsesi sellaisena joku päivä edes! :)

• ärsyyntynyt

Ihan tiedoksi mä oon tuntu 3 ihmistä jotka kuoli diabetekseen että varmaan siks sen rajamailla olevat tytöt tahtoo laihduttaa
        >:(

• Gimma

Mä en ainakaan jätkien takia pidä itseäni hyvännäköisenä. Mä olen sen verran hyvän näköinen naaras, että kukaan jätkä ei edes ansaitse minua. Omaa takapuolta on ihanaa hivellä peilin edessä ja tehdä hyvännäköisiä ilmeitä peilinedessä. Mä olen todella rakastunut.

(näin ajattelevat teinitytöt jotka luulevat olevansa jokamiehen unelmia)

• aurinko

Jätkä, kyllä sut joku onnellinen prinsessa viel löytää ja mä ainakaan en tykkää että jätkä on lihava! Sä oot just sopiva!
        Mä ootan sitä päivää kans,et mä kelpaisin ees ittelleni...

• Bubble

Aina emme me tytön tai tulevat naiset ole tyhmiä, mutta 'pissikset', joille on jotenkin pakkomielistä yrittää olla niin 'crow up ja cool', ovat välillä tosi lapsellisia.
      Pitää laihduttaa, sotkea naama sinisellä meikillä ja käyttää paitoja, joissa tissit pullottaa kuin tarjottimella.
      Minä en oo koska ymmärtäny tätä tämmöistä... /:)
      Se on vaihe, jonka suurin osa tytöistä käy läpi, itse en koskaan ole yrittänyt olla aikuinen nokkavalla ja röyhkeällä käyttäytymistavalla. Se on ihan kaikkea muuta..
      Nainen (ja mies) on kypsä silloin, kun alkaa käyttäytyä kohteliaasti ja vastuuntuntoisesti. Puskassa oksentaminen ja kaiken maailman 'vittu-saatana-perkeleet' eivät tietääkseni kuulu' aikuisen' sanavarastoon...vai? Mikä siinä on, että pitää kypsän ja filmaattisen käytöksen sijaan olla niin kamalan lapsellinen ja röyhkeä??
      -16wee becoming woman.-

• joojoo

huoh alkaa kyllästyttää tämä iänikuinen pissismin vihaus. tai siis, aina kun ei muuta keksi niin ihminen on pissis. "pissikset tekee sitä ja tätä", kohta me joudumme muuttamaan sanan "ihminen" sanaksi "pissis". se on kyllä kumma kun kaikki tytöt haukkuvat nuorempiaan pissiksiksi vain siksi koska he pukeutuvat vähän vanhempien lailla. no tietenkin he pukeutuvat kun kaupat ovat täynnä trendikamaa ja kaikki maholliset britneyt ja tsei lout käyttävät tiukkoja vaatteita ja hienoja paitoja. miksi ihminen ei haluaisi näyttää hyvältä. tottahan sekin on että he eivät tosiaankaan aina näytä hyvältä muiden mielestä, mutta jos itse tykkää niin antaa tykätä helvetti. sitäpaitsi meidän kotona isä kiroilee sohvalla ihan tarpeeksi, joten ne sanat periytyvät sieltä. ja antaa lapsen tehdä tyhmiä virheitä, kyllä hän sitten vielä oppii. ja tää uus keskustelupalstan ulkonäkö on perseestä, mielestäni pieni on kaunista.

Amen.

• Aavikon valtiatar

No jotkut on tyhmii jos laihduttaa vaan et jätkät tykkäis. Se on tietenkin ihan eri asia jos on epäterveellisen lihava ja sen takia laihduttaa.
      Mut kiva kuitenkin että joku jätkä ajattelee et tytön ei tarvi laihduttaa vaikka ois vähän pyöreämpi... :)

• Senna

Kuule, jätkä. En usko että kovikaan moni laihduttaa sitä varten, että jätkänsä olisi niin sanonut.
      Jätkälleen voi kelvata, mutta tytöt ovat herkkiä. Vaikkakin poikia rohkeempia (mikä on testattu juttu).
      Tytöt saattavat kuvitella olevansa lihavia, tai ettei heidän jätkänsä hyväksy heitä sellaisena.
      Harhoja, jotka menevät ohi.

Oli minullakin niitä. Laihdutin niin, että pyörtyilin lopulta, ja kaiken päätteeksi poikaystäväni vei minut ravintolaan syömään, koska olin liian laiha hänen makuunsa.

Eli tytöille sen verran, että pysykää tyytyväisinä itseenne, niin muutkin pysyvät.

Senna

• Aerial

Se on tosiaanki vaan huonoo omatuntoa laihduttaa ittensä ihan minimittoihin jonkun jätkän takia joka saa susta sitte vaan uuden kissan haaremiinsa.. Mut myös sellasia jätkiä on harvassa ketkä hyväksyy tytön just sellasena ku se on, tai sitte niille ei vaan kelpaa mikään..
      Mä ainakin oon tyytyväinen itteeni, ihan tällasena!

• nanna

On se kiva kun meitä tyttöjä yleistetään aina.. Kaikki likat ei todellakaan ole tuollaisia.. Esim. minä olen ihan tyytyväinen itseeni.. (170/66)
      Ja niin on moni muukin.. Eikä kaikkien tarvii olla sellasia että heinäseipään takaa vilkkuu vaan korvat.. Ihmisiä on monen laisia ja kuuluukin olla.. (tää "paasaus" ei muuten oo enää yksin sulle) on pyöreämpiä ja on sellasia kukkakeppejä.. Minusta ihmisen kuuluu olla sellainen kuin on.. Ja jos haluaa laihduttaa niin se vaatii aikaa.. Kaikki minkä on nopeasti saanut pois tulee nopeasti takaisin.. Ja joillekkin ne jenkkakahvat sopivat.. Älkääkä likat kieriskelkö itsesäälisää haukkumalla itseänne läskiksi.. ei kukaan voi olla täydellinen..

• Lisa

Se on aika kumma juttu toi ittensä hyväksyminen sellasena ku on, koska jokainen voi olla sellanen, mikskä haluu tulla. Ei kukaan oo alunperin ollu lihava tai laiha, vaan on tullu sellaseks. Pitäiskö jonku lihavan sitte vaan hyväksyä olevansa lihava, vaik on ite sen aiheuttanu?
      Jos haluu olla laihempi, ni laihuttaa, jos haluu olla lihavampi, ni lihottaa, jos haluu paremman kunnon ja lihakset, nii treenaa, se on ihan itestä kiinni. Täytyy miettiä, mitä haluu (ja eritysesti MIKSI), mitä on valmis tekemään asialle ja onks se sen arvosta, ja sitte vaan itteä niskasta kiinni. Ei siitä kannata valittaa, jos ei ite tee asioille mitään. Se on eri juttu sitte, jos ei jostain syystä pysty. (Mä en nyt tietenkään tarkota mitään ruumiin rakennetta tai kasvoja tai sellasia mitkä vaan on niinku on.)
      Ite oon laiha (164/46), mut en mikään anorektikko. Mä en vaan liho, vaikka miten syön, koska oon urheilija, mut se on mun valinta ja mä oon tyytyväinen itteeni näin, kunhan voin hyvin ja oon terve. Eiks se oo pääasia?

• lady

Oon itse tosi tyytyväinen itseeni ja oon ylpee siitä.Mun kaverit haukkuu koko ajan itseään ja se rasittaa...mut pitää olla vaan tukena ja yrittää jakaa itsevarmuutta...luulen et aikamoni laihduttaa sen takii ku ne ei oo sinut itsensä kanssa vaan pitäis olla joku malli mittanen pelle...

• viisastunut

mä en ainakaan oo koskaan laihduttanu jätkän takia
      (okei,ehkä sen takii ku oon muutenkin hoikka),
      mutta sen myönnän, että oon ollu ihan helvetin
      tyhmä, kun oon muuten yrittäny tehä itestäni
      kauniimpaa e.meikkaamalla (meikkaan kyllä
      nykysinkin, mutta en niinkään jätkien takii).
      Olin silloin nimittäin ihastunut yhteen jätkään,
      ja ajattelin olevani kauhean huono ja ruma
      kun jätkä ei sitten ollutkaan kiinnostunut,
      ja sitten itkeskelin hänen peräänsä liian kauan!
      Mutta toisaalta, opinpahan tässä hyväksymään
      itseni ja pitämään itseäni kauniina.
      Enää en alistu kenenkään jätkä edessä noin!
      Eivät he sitä ansaitse!
      Olen kaunis juuri tällaisena =)

• viisastunut

niin joskus kyllä oli näin että pidin
      itseäni kelpaamattomana, enkä todellakaan
      hyvännäköisenä (laihduttanut en ole koskaan,
      koska olen aina ollut hoikka).
      Olin vielä silloin toivottoman ihastunut yhteen
      jätkään, ja sitten kun vielä jätkä ei ollutkaan
      kiinnostunut minusta, ja minulla oli valmiiksi
      jo huono itsekunnioitus,menin aivan rikki.
      silti olin vielä pitkään tämän jälkeenkin
      ihastunut jätkään.
      no sitten jossain vaiheessa opin, että
      jätkä ei ollut suunnilleen muuta kuin hyvännäköinen, luonne ei ollut hääppöinen.
      olin todella tyhmä kun koitin olla "kaunis"
      ja todistaa hänelle jotain.
      Hah! enää en moiseen alistu! opinpahan tuosta
      edes jotain! nykyisin pidän itseäni kauniina
      juuri tällaisena kuin olen! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      46
      5870
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      49
      5361
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      49
      3734
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3685
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      99
      3401
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3136
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      58