Haluaisin varata pelkät lennot Gambiaan, mistä saa halvimmat???
Pelkät lennot Gambiaan
12
607
Vastaukset
- tiina3003
Hinnat vaihtelevat matkustusajankohdan mukaan. Nyt kun matkailukausi näyttää päättyneen, lienee käytettävä reittilentoja. Itse olen käyttänyt reittiä HKI-Barcelona-Banjul. Barcelonasta lentää Banjuliin 2 yhtiötä, Vueling ja Gambiabird. Myös Lontoosta ja Brysselistä on reittilentoja.
Dakariin pääsee mm. Pariisista. Lento Dakarista Banjuliin kestää noin 30 min.
Tutki vielä Marocon lentoyhtiön lennot.
Hinnaltaan lennot vaihtelevat noin 700-2500 euron välillä. - Toukokuussa Gambiaan
Kannattaa lentää Ruotsista, huomattavasti edullisempaa kuin Suomesta lentäminen. Ja Ruotsiin saa halvalla lippuja mm. Norwegianilta.
- Mbura
hei - juuri näin kuten "Toukokuussa Gambiaan" kertoo Ruotsista ostettuna lennot todella huomattavasti edeullisimpi.
- Gabiaan
Amsterdamin kautta pääsee kans, ArkeFly
- liput ostettu
itse varasin lennot gambiaan 9.5-6.6 1230 €
hki-saksa-belgia-banjul, hki ammulla lähtö ja illalla 17.15 banjul - Toukokuussa Gambiaan
Itse varasin Tukholma-Barcelona-Banjul toukokuun loppupuoli - kesäkuun puoliväli. Hinta 559,00 euroa.
- lippu ostettu
Onpa hyvä hinta, mihin päin Gambiaa menossa oot,
- Toukokuussa Gambiaan
lippu ostettu kirjoitti:
Onpa hyvä hinta, mihin päin Gambiaa menossa oot,
Tulee varmastikin pyörittyä ympäri maata tuon matkan aikana :) Ystäviä asuu ympäriinsä. Ja tosiaan, lentolippujen hinnat kohdallaan!
- saa taas kyytiä
Toukokuussa Gambiaan kirjoitti:
Tulee varmastikin pyörittyä ympäri maata tuon matkan aikana :) Ystäviä asuu ympäriinsä. Ja tosiaan, lentolippujen hinnat kohdallaan!
Hyvä tuhnu saa kyytiä.
- lenetelijä
halvin hki-barcelona-banjul-gatwick-hki 353€. tuolla hinnalla jo viitsii lentää. ottakaa liput lentoyhtiöiden sivujen kautta niin huomattavati edellisemmat.
- Kee
Eli mitä lentoyhtiöitä itse käytät?
- Jussi9
Kee kirjoitti:
Eli mitä lentoyhtiöitä itse käytät?
Minä varasin Norjalaisella koneella Barcelonaan ja Espanjalaisella Banjuliin. Barcelonassa on oltava yötä kun ei uskalla luottaa, että kolmessa tunnissa koneen vaihto onnistuisi. Lähtö lokakuussa ja loppuvuosi Gambiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475129- 773408
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3202098Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531306Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137