Pelkät lennot Gambiaan

ada3

Haluaisin varata pelkät lennot Gambiaan, mistä saa halvimmat???

12

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiina3003

Hinnat vaihtelevat matkustusajankohdan mukaan. Nyt kun matkailukausi näyttää päättyneen, lienee käytettävä reittilentoja. Itse olen käyttänyt reittiä HKI-Barcelona-Banjul. Barcelonasta lentää Banjuliin 2 yhtiötä, Vueling ja Gambiabird. Myös Lontoosta ja Brysselistä on reittilentoja.

Dakariin pääsee mm. Pariisista. Lento Dakarista Banjuliin kestää noin 30 min.

Tutki vielä Marocon lentoyhtiön lennot.

Hinnaltaan lennot vaihtelevat noin 700-2500 euron välillä.

• Toukokuussa Gambiaan

Kannattaa lentää Ruotsista, huomattavasti edullisempaa kuin Suomesta lentäminen. Ja Ruotsiin saa halvalla lippuja mm. Norwegianilta.

• Mbura

hei - juuri näin kuten "Toukokuussa Gambiaan" kertoo Ruotsista ostettuna lennot todella huomattavasti edeullisimpi.

• Gabiaan

Amsterdamin kautta pääsee kans, ArkeFly

• liput ostettu

itse varasin lennot gambiaan 9.5-6.6 1230 €
      hki-saksa-belgia-banjul, hki ammulla lähtö ja illalla 17.15 banjul

• Toukokuussa Gambiaan

Itse varasin Tukholma-Barcelona-Banjul toukokuun loppupuoli - kesäkuun puoliväli. Hinta 559,00 euroa.

• lippu ostettu

Onpa hyvä hinta, mihin päin Gambiaa menossa oot,

• Toukokuussa Gambiaan
        lippu ostettu kirjoitti:

Onpa hyvä hinta, mihin päin Gambiaa menossa oot,

Tulee varmastikin pyörittyä ympäri maata tuon matkan aikana :) Ystäviä asuu ympäriinsä. Ja tosiaan, lentolippujen hinnat kohdallaan!

• saa taas kyytiä
        Toukokuussa Gambiaan kirjoitti:

Tulee varmastikin pyörittyä ympäri maata tuon matkan aikana :) Ystäviä asuu ympäriinsä. Ja tosiaan, lentolippujen hinnat kohdallaan!

Hyvä tuhnu saa kyytiä.

• lenetelijä

halvin hki-barcelona-banjul-gatwick-hki 353€. tuolla hinnalla jo viitsii lentää. ottakaa liput lentoyhtiöiden sivujen kautta niin huomattavati edellisemmat.

• Kee

Eli mitä lentoyhtiöitä itse käytät?

• Jussi9
        Kee kirjoitti:

Eli mitä lentoyhtiöitä itse käytät?

Minä varasin Norjalaisella koneella Barcelonaan ja Espanjalaisella Banjuliin. Barcelonassa on oltava yötä kun ei uskalla luottaa, että kolmessa tunnissa koneen vaihto onnistuisi. Lähtö lokakuussa ja loppuvuosi Gambiassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2502
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1802
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1467
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      267
      1465
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1292
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      392
      1255
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      343
      1232
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      368
      1208
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe