Paras Leffa?

haluu tietää?

dodih kaksoset mikä on paras leffa...

1.huumorillisesti
2.koskettavin
3.romanttisin
4.paras action
kiitos villipedoille X)

7

15721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gem-86

      1.huumorillisesti: En muista leffan nimeä, mutta joku Ohukainen&Paksukainen filmi se oli. Nauroin niin hitosti! Heh heh hee!

      2.koskettavin: Kuudes aisti. Tuli eilen TV:stä. Syvällinen juttu, jonka tasot täytyy ymmärtää.

      3.romanttisin: Sumujen silta. Vanha nyyhkis, jonka lainasin DVD-versiona. Tällä kertaa itkettiin niin helevetisti! Nyyh hyyh!

      4.paras action: Die Hard 1! Meno oli niin kovaa, että vieläkin silmissä "sädehtii".

      • etsii vaan ei löydä

        Mistä löysit elokuvan Sumujen Silta DVD-version?


    • kaksostyttö87

      minä tykkään aika monenlaisista elokuvista, mutta.
      1. huumorillisesti paras leffa on se, jossa on Leslie Nielsen agenttina.
      2. koskettavin elokuva on Bridget Jones, jokaisen sinkun must.
      3. Romanttisin on tietysti Titanic, vaikken siitä en enää elokuvana tykkää.
      4. Paras actionleffa on Tappava ase 1-4

    • katselen leffoja. eli oon s...

      jaa... huumorillisesti ehkäpä... joku hugh grant-leffa. ne kaikki on tosi hyvii..
      koskettavin on varmaa.. en tiiä, mut oon joskus itkeny leffan-> rautanaamio lopus...
      romanttisin varmaan titanic, mut se on niin loppuunkulutettu.. eikun! Lost in Translation.. se on mahtava!=) ja sit action.. varmaa joku vanha schwarzenegger-leffa. näinh

    • embbu

      laitot aika hankalan.. jos puhutaan komediost ni miss kovis. siitä löytyy vähä romantiikkaa ja actionia!tai pekka ja pätkä..ne kaikki on hyvii!!! romanttisin on titanic tai romeo ja julia,tuli ainaki pienempänä itkettyy! ja actioni on hurjapäät!!!jos kauhuu ni texasin moottorisaha murhaaja ja uinu,uinu lemmikkini on parhaat!tosta koskettavasta en tiiä.. ei oo tullu aateltuu.

    • Kaksostypykkä-88

      1. Huumorillisesti paras leffa on IHAN EHDOTTOMASTI NUIJA JA TOSINUIJA. Se on nähty noin 500 kertaa. Enkä muuten liioittele, ainakaan kovin paljoa.
      2. Koskettavin voisi olla se MTV3:n viimekertanen maanantaileffa eli Hiljaiset sillat.
      Arvostelussa luki että leffa on suunnattu aikuisille naisille ja vaikka se vähän arveluttikin niin katoin silti sen ja kyllä kannatti!
      3. Romanttisin on tää kaikkien nyyhkäreiden äiti elikkäs Taitänic (Titanic). Se on ihan must ja vieläkin jaksaa itkettää vaikka oon nähny senkin aika monta kertaa.
      4. Paras action on varmastikin Terminator 3 jota olin ihan elokuvissa asti kattomassa. Ei se ehkä telkkarissa olisi niin vaikuttava, mutta isolta screeniltä oli hienoa katsoa taka-ajo kohtauksia ja jättikokoista Arskaa =)
      Loistavat repliikit, kuten klassikko "Talk to the hand" jäivät mieleen.

    • Funeralheart

      1. Huumorillisesti luultavasti 'Corky Romano'
      2. Koskettavin 'Somewhere In Time'
      3. Romanttisin 'Somewhere In Time'
      4. Toimintaa parhaimmillaan 'Equilibrium'
      Bonus 5. Kauhu tällä hetkellä 'The Mist'.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe