Ovet, hella, kahvinkeitin, autonovet, töissä leimaaminen sisään/ulos,,vesihanat,modeemi jne... tässä nyt jotain mitä pitää tarkastella monta kertaa.
Otetaan yksi pöydälle, auton ovi. Se on tarkastettava että meni varmasti lukkoon, jos se ei mennyt lukkoon sieltä voidaan varastaa tai koko auto viedään.
Tuntuu että haen LIIALLISTA VARMUUTTA, tavallinen varmuus asioista ei riitä.
En siedä epävarmuutta.
Olen miettinyt jotta haenko täydellistä varmuutta juuri sen takia että välttäisin kaikki riskit, jos ei ole pienintäkään epävarmuutta niin silloinhan minulla on hallinnan tunne ja jos näin on niin mitää pahaa ei tapahdu.
Äitini etenkin näkee vaaroja jokapuolella, ei taida olla asiaa missä ei piilisi vaaraa hänen mielestään ja lapsena varoiteltiinkin sitten joka asiasta.
Hakisinko täydellistä hallintaa juuri sen takia jotta välttäisin vaarat?
Toisaalta väsyneenä ja ahdistuneena kaikki asiat vaivaavat helpommin.
Mitä olette mieltä, saa vapaasti kommentoida.
kiitos
Mistä pakkoneuroosi johtuu?
Joskus tuntuu jotta aina on joku mielessä vaivaamassa,, siis tälläinen neuroottinen juttu.
Epävarmuudesta pakkoneurooseja.
neurootikko.-..
2
134
Vastaukset
- niq6h
ok
- luuseri
Minulla on samoja neurooseja kuin sinulla. ne rasittaa minua paljon. kai se vaikuttaa että muu elämä ei ole oikein hallinnassa. Kaikkea ikävää tapahtunut elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882