Ovet, hella, kahvinkeitin, autonovet, töissä leimaaminen sisään/ulos,,vesihanat,modeemi jne... tässä nyt jotain mitä pitää tarkastella monta kertaa.
Otetaan yksi pöydälle, auton ovi. Se on tarkastettava että meni varmasti lukkoon, jos se ei mennyt lukkoon sieltä voidaan varastaa tai koko auto viedään.
Tuntuu että haen LIIALLISTA VARMUUTTA, tavallinen varmuus asioista ei riitä.
En siedä epävarmuutta.
Olen miettinyt jotta haenko täydellistä varmuutta juuri sen takia että välttäisin kaikki riskit, jos ei ole pienintäkään epävarmuutta niin silloinhan minulla on hallinnan tunne ja jos näin on niin mitää pahaa ei tapahdu.
Äitini etenkin näkee vaaroja jokapuolella, ei taida olla asiaa missä ei piilisi vaaraa hänen mielestään ja lapsena varoiteltiinkin sitten joka asiasta.
Hakisinko täydellistä hallintaa juuri sen takia jotta välttäisin vaarat?
Toisaalta väsyneenä ja ahdistuneena kaikki asiat vaivaavat helpommin.
Mitä olette mieltä, saa vapaasti kommentoida.
kiitos
Mistä pakkoneuroosi johtuu?
Joskus tuntuu jotta aina on joku mielessä vaivaamassa,, siis tälläinen neuroottinen juttu.
Epävarmuudesta pakkoneurooseja.
neurootikko.-..
2
155
Vastaukset
- niq6h
ok
- luuseri
Minulla on samoja neurooseja kuin sinulla. ne rasittaa minua paljon. kai se vaikuttaa että muu elämä ei ole oikein hallinnassa. Kaikkea ikävää tapahtunut elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711218
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472576- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta331332Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014