Ostetaan 2e 2007 väärä kartta raha

JaniMäkinen

Eli ostan 2e kolikon vuodelta 2007 jossa on vanha 2006 kartta. Ns, väärä kartta raha. Tarjoan 80-140e kolikon kunnosta riippuen. -Jani

8

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha hakea

Tarkoitat vissiin 2006 2 euron kolikkkoa jossa on uusi kartta. koska ei kyllä tuota mainitsemaasi virhettä ole olemassakaan

• Myyjä

Hei!
      Minulla olisi 2e kolikko vuodelta 2007 joka on Rooman sopimus 50v. Siinä on minun mielestä se 2006 kartta. Voit katsoa sen kuvaa www.kolikot.com

• Vääräkartta 65e-90e!
    • väärät
      • Vääräkartat tippuvat

Miksipä juuri tuon halvimman myyjän kiertäisit? Käsittääkseni kuitenkin paras myyjä Suomessa mitä harvinaisimpiin euroihin tulee, tavallisempia eurojahan sieltä ei taida saada. Ainakaan itse en ole kuullut kuin kehuja tuosta www.kolumbus.fi/mjk/eurot

Huuto.netistä kannattaa tietenkin ensin katsoa, jopa harvinaisempia kohteita näkyy aina joskus myynnissä. Vääräkartat ovat tulleet hinnassa koko ajan alaspäin.

• väärät

Hei

Yksinkertaisesti Keräilyraha.fi ja jncoins.com molemmat maksaa verot toiminnastaan .
      Yksityisiltä voi ostaa esim: Huutonetistä halvemmalla

• jamppe7

kaikki kolme noista ihan hyviä, voin suositella. yhdenkään veroilmoituksia en ole itse tarkistanut eli sitä puolta en osaa kommentoida mutta tuskimpa ainakaan tuolla huutiksessa niitä veroja kovin ahkerasti maksellaan....

huutiksesta voi tehdä löytöjä, mutta ei sieltä yhtä kattavaa valikoimaa löydy kuin monilta kauppiailta. sitä paitsi nämäkin kauppiaat ovat tunnettuja ja luotettavaksi havaittuja, huutiksessa sen sijaan on myyjiä vähän joka lähtöön.....

• väärät

Hei
      Yksityinen voi huutonetissä myydä omaisuuttaan 5000 euron edestä . Jos sitä tavaraa ei ole ostettu myynti tarkoitukseen . Itse suosin yrittäjiä jotka maksaa verot toiminnastaan . Ei rehellinen yrittäjä pysty kilpailemaan ns. puoli ammattilaista vastaan .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      154
      6856
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      66
      6042
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      88
      4589
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      107
      4559
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      169
      4344
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1710
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1621
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      82
      1419
    9. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      31
      1387
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      44
      1210
    Aihe