Ostetaan 2e 2007 väärä kartta raha

JaniMäkinen

Eli ostan 2e kolikon vuodelta 2007 jossa on vanha 2006 kartta. Ns, väärä kartta raha. Tarjoan 80-140e kolikon kunnosta riippuen. -Jani

8

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha hakea

Tarkoitat vissiin 2006 2 euron kolikkkoa jossa on uusi kartta. koska ei kyllä tuota mainitsemaasi virhettä ole olemassakaan

• Myyjä

Hei!
      Minulla olisi 2e kolikko vuodelta 2007 joka on Rooman sopimus 50v. Siinä on minun mielestä se 2006 kartta. Voit katsoa sen kuvaa www.kolikot.com

• Vääräkartta 65e-90e!
    • väärät
      • Vääräkartat tippuvat

Miksipä juuri tuon halvimman myyjän kiertäisit? Käsittääkseni kuitenkin paras myyjä Suomessa mitä harvinaisimpiin euroihin tulee, tavallisempia eurojahan sieltä ei taida saada. Ainakaan itse en ole kuullut kuin kehuja tuosta www.kolumbus.fi/mjk/eurot

Huuto.netistä kannattaa tietenkin ensin katsoa, jopa harvinaisempia kohteita näkyy aina joskus myynnissä. Vääräkartat ovat tulleet hinnassa koko ajan alaspäin.

• väärät

Hei

Yksinkertaisesti Keräilyraha.fi ja jncoins.com molemmat maksaa verot toiminnastaan .
      Yksityisiltä voi ostaa esim: Huutonetistä halvemmalla

• jamppe7

kaikki kolme noista ihan hyviä, voin suositella. yhdenkään veroilmoituksia en ole itse tarkistanut eli sitä puolta en osaa kommentoida mutta tuskimpa ainakaan tuolla huutiksessa niitä veroja kovin ahkerasti maksellaan....

huutiksesta voi tehdä löytöjä, mutta ei sieltä yhtä kattavaa valikoimaa löydy kuin monilta kauppiailta. sitä paitsi nämäkin kauppiaat ovat tunnettuja ja luotettavaksi havaittuja, huutiksessa sen sijaan on myyjiä vähän joka lähtöön.....

• väärät

Hei
      Yksityinen voi huutonetissä myydä omaisuuttaan 5000 euron edestä . Jos sitä tavaraa ei ole ostettu myynti tarkoitukseen . Itse suosin yrittäjiä jotka maksaa verot toiminnastaan . Ei rehellinen yrittäjä pysty kilpailemaan ns. puoli ammattilaista vastaan .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      226
      7047
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      343
      4941
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      150
      3720
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      123
      3520
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      76
      3456
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      56
      2965
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      270
      2769
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      84
      2480
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2406
    10. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      101
      2058
    Aihe