Pyyntö

väsynyt jo

voisitte jo antaa elämälle rauhan puhukaa suu vaahdossa mutta puhukaa edes totta en muuta pyydä ja antakaa ihmisten elää rauhassa omaa elämää eläkää jaksako enään levittää perättömiä puheita ajattelisitte niitä puheita omalle kohdallenne kuinka ne satuttaa koko perhettä. Väsynyt jo todella kaikkeen näihin peräättömyyksiin ja tuomioihin jota te ilkeämileiset ihmiset jaksatte jauhaa ja puhua missä ei ole mitään tolkkua. Kannattasko miettiä että minullakin on oikeuteni ja harkitsen niitä vakavasti että kunnianloukkaus olisi jo aiheellinen monelle. Pyydän antakaa minun ja perheeni olla jo rauhassa Kotitrauhan häirintää on myös se että kotiani kiikaroidaan mitä täällä tapahtuu tulkaa kysymään suoraan jos elämämme niin paljon kiinnostavaa teistä on. Puhukaa edes totta silloin kun asioitani vetvotte siellä ja ottakaa minulta suoraan selvää mikä on totuus asioihin. Toivon että tällä kirjoituksella te ymmärtäisitte lopettaa

Anne ent willikirppis yrittäjä

29

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omat asiat

      Ihmisten uteliaisuus on ahdistavaa.

    • Avuksi...

      Jos tiedät ketkä niitä kiikaroitsijoita ovat, ilmoita heistä poliisille, nimen kanssa. Heidän tehtävänä on auttaa tuollaisissa kotirauhanrikkomistapauksissa. Tsemppiä!

      • rajansa kaikella ilk

        Kiitos vien asiaa polisille tässä lähiaikoina ja tiedän nimeltä kiikaroijat ja asioiden utsijat ja puhujat .
        Olen silti ihminen vaikka en yrittäjänä onnistunutkaan. Enkä rupea yksityiasioitani täällä ruotimaan, koska niistäkin ihmiset tahtoo vääntää vaan paheita.

        Mutta on minullakin epäonnistujalla kuitenkin yksityisyyteni ja elämä joka on ihan minun ei kenenkään muun eikä sitä kukaan muu määrää kuin minä itse.
        Rajansa kaikella "paskanjauhannalla ja ilkeitten puhujilla".


    • hhfghj

      Haista vittu veit mun rahat.

      • Pahoilllaan

        Kiitos asiallisuudestasi


      • Ängry birds titityy
        Pahoilllaan kirjoitti:

        Kiitos asiallisuudestasi

        Paljokohan sullekkin vitun haistattelija on saamisii aika pentu taidat kirjotuksestas päätellen olla ilmota nimes ja summa mää vaikka maksan sen Annen puolesta loppuu tommonen ääliökäyttäytyminen Anne sentään uskaltaa olla nimesä takana sää et uskalla ku huudella nimimerkillä


      • Rajansa edelleen kaikell
        Ängry birds titityy kirjoitti:

        Paljokohan sullekkin vitun haistattelija on saamisii aika pentu taidat kirjotuksestas päätellen olla ilmota nimes ja summa mää vaikka maksan sen Annen puolesta loppuu tommonen ääliökäyttäytyminen Anne sentään uskaltaa olla nimesä takana sää et uskalla ku huudella nimimerkillä

        Kiitos sullekkin kuka sit lienetkin ....olin ansainnut tuon räkytyksen mutta ottakoot yhteyttä minuun kun kerran noin vihaa minua kohtaan on täynnä.


      • jfjfj
        Ängry birds titityy kirjoitti:

        Paljokohan sullekkin vitun haistattelija on saamisii aika pentu taidat kirjotuksestas päätellen olla ilmota nimes ja summa mää vaikka maksan sen Annen puolesta loppuu tommonen ääliökäyttäytyminen Anne sentään uskaltaa olla nimesä takana sää et uskalla ku huudella nimimerkillä

        Kyllä, olen nuori ja opiskelija jolla on rahat tiukassa kun elää omilla rahoillaan :) yli 100 e on rahaa hukkaan mennyt, ei ehkä teille työssäkäyville tunnu missään mutta kun on opiskelija reisjärvellä niin ei paljon työmahdollisuuksia ole ja opiskelu ei ole ilmaista :)


    • JOku vaan..

      Öh, jos kuitenkin puhutaan vuoden takaisista tapahtumista, eikö olisi jo pikku hiljaa aika antaa anteeksi ja jatkaa muiden asioiden miettimistä ja silleen...

    • Tavallinen Kristitty

      Annee en tunne,mutta,antakaa nyt jo hänen olla rauhassa!Muistan sinua rukouksin Anne!Turvaa Jeesukseen silloin kun on vaikeaa..

    • ent. asiakkaasi

      Voimia sinulle! Jotku ihmiset osaavat olla käsittämättömän ajattelemattomia ja jopa ilkeitä. Minä muistelen Willikirppistä ja -tassua lämmöllä. Sain sinulta aina ystävällistä palvelua! Kiitos!! Epäonnistuminen ei ole rikos ja et todellakaan ole ainoa yrittäjä, joka joutuu vaikeuksiin. Toivon sinulle ihanaa kevättä ja parempaa tulevaisuutta!

      • Yrittänyt ainakin

        Kiitos kauniisti sanottu ihan itku tuli et joku ymmärtää oikeinkin jotain eikä vaan halua pahaa vaikka valheilla jos ei muuta keinoa ole ollut en toivo tällaista kohtelua jota olen vuoden aikana saanut edes pahimmalle vihamiehellekkään voin kertoa teillekkin joskus millaista on elämä ku yritys loppuu varattomuuteen mitä kaikkea saa kokea sen jälkeen mutta sen aika ei ole vielä


    • Avuksi...

      Mitä jos menisit ihan rohkeasti jonkin paikallislehden pakeille ja kertoisit oman tarinasi? Esim. Selänne -lehden?? Luulen että siinä juorut hälvenisivät kun saisit kertoa itse miten asiat menivät ja mitä siitä on seurannut. Ei tarvitsisi ihmisten enää arvuutella ja juoruilla kun olisi faktoja mustaa valkoisella. Luulen että moni alkaisi ymmärtää asiaa myös sinun näkökannaltasi ja voisit saada enemmän kannustavaa palautetta.
      Mieti nyt ihan järjellä, et sinä mikään murhaaja ole, ei sinulla ole oikeasti mitään hävettävää. Kaikki epäonnistuvat jossain, joku parisuhteessa, joku työssä, joku ystävyyssuhteissa, joku ajaa kolarin kun huono käsittelemään autoa, joku ei osaa laittaa ruokaa tai siivota, joku ei osaa auttaa lapsiaan läksyissä kun on huono esim. kielissä.... ihan mitä tahansa tällaista.

      • masisfan

        Eiku mene maaselkälehden toimitukseen,se on parempi ja uskottavampi lehti!!


      • Kaikella kunnioituksella
        masisfan kirjoitti:

        Eiku mene maaselkälehden toimitukseen,se on parempi ja uskottavampi lehti!!

        En ole laittamassa kumpaankaan lehteen yhtään mitään kaikella kunnioituksella hyviä lehtiä molemmat kertomukseni aika ei ole vielä sen aika tulee sitten joskus omalla tavallaan.


    • juna kulkee

      Mitäs ihmisten puheista,asioita sattuu ja tapahtuu.Juoruista ei kannata pahoittaa mieltään....

    • Lopetetaanko tähän?

      Kuka alkuperäinen kirjoittaja onkaan, niin toivoisin vilpittömästi tämän keskustelun lopettamista aloittajan edun takia tällaisissa paikoissa kuin suomi24.

      Täällä omalla nimellä keskustelemalla vain haavoittuu. Tällaisia keskustelupalstoja ja niissä esitettäviä ajatuksia ei vain voi hallita. Netin foorumeilla on aina ihmisiä, joiden tarkoitus on vain provosoida. Tsemppiä ja mukavaa kevättä!

    • loppu

      olen samaa mieltä lopettakaa keskustelut !

    • julia3

      Vähän vaikuttaa että muut ihmiset ovat pahentaneet juoruilulla asioita. Vähän tuli likasen olonen lopetus parin kaverin kohdalla kun kirppiksen työntekijä auko päätään ettette saa ikinä rahonjanne takas. Ei tainnu olla itse omistaja tuolloin asialla.

      • The end

        Tämä nyt oli ainut kanava saada sanotuksi kuinka te pahansuopaset ihmiset ootte valheellisilla puheillanne ja teoillanne loukanneet koko perhettäni ja toivon että kaikesta huolimatta saan nyt elää rauhassa edes tästä eteenpäin...en pelkää provosointia enkä julkisuutta sillä tehän olette jo valheillanne sen tehnyt ihan riittävästi.. hyvää kevään jatkoa kaikille kaikesta huolimatta ja anteeksi että tämäkin näky ärsyttävän liian monia.


    • Marinadia

      Aloittaja, ei sinun tarvitse pyytää anteeksi! On todella typerää joiltain pyytää sinua lopettamaan täällä keskustelu, koska tämä on KESKUSTELUPALSTA! Minun mielestäni on ROHKEAA esiintyä omalla nimellä, kuka muu siihen nykyään uskaltaa? Se on helppo meidän ulkopuolisten mennä neuvomaan kun emme tiedä millaisia asioita aloittaja on joutunut kokemaan. Hän itse on kykenevä päättämään haluaako kirjoittaa täällä asioistaan vai ei, sitä ei muut päätä!! Kyseessä on normaali täysjärkinen ihminen jota ilkeät juoruilijat syyttelevät ja syyllistävät vuoden takaisista tapahtumista! Tsemppiä sinulle, aloittaja! Kiitos rohkeudestasi!!

    • Että semmosta juu

      No jos täällä sitten niin antaumuksella keskustellaan jostain "vuoden takaisista asioista", niin voisiko joku asiasta tietämättömälle valaista, mitä ne asiat ovat?! ITse en ole kuullutkaan niistä ja ihmettelen vain tällaista viestiketjua.

      • Hyvää kevättä

        Kyllä jokainen puhuja ja jauhaja omallatunnollaan tietää varsin hyvin mitä on tehnyt ja sanonut. Kaikki eivät liity edes kirpparin loppumiseen varattomuuteen vaan ihan yksityisyyteni on puheenaiheena ja kotirauhaani on rikottu. Tämä oli se suurin syy miksi tänne kirjoitin koska jauhamiselle ei tunnu loppua tulevan millään. Moni luulee etten kuule mitään mutta kaikki asiat on tiedossani ja niiden puhujat myös. Pienten paikkakuntien kirous suorastaan ja ihmisten asenne toisten epäonnistumiseen on nautinto näköjään joillekkin.


      • psykodynaaminen
        Hyvää kevättä kirjoitti:

        Kyllä jokainen puhuja ja jauhaja omallatunnollaan tietää varsin hyvin mitä on tehnyt ja sanonut. Kaikki eivät liity edes kirpparin loppumiseen varattomuuteen vaan ihan yksityisyyteni on puheenaiheena ja kotirauhaani on rikottu. Tämä oli se suurin syy miksi tänne kirjoitin koska jauhamiselle ei tunnu loppua tulevan millään. Moni luulee etten kuule mitään mutta kaikki asiat on tiedossani ja niiden puhujat myös. Pienten paikkakuntien kirous suorastaan ja ihmisten asenne toisten epäonnistumiseen on nautinto näköjään joillekkin.

        Yhtään aloittajan kokemusta väheksymättä, ja väheksymättä myöskään jokaisen oikeutta puhua asioistaa missä halua, kuitenkin on niin että haavoittajilta ei yleensä koskaan tule saamaan anteeksipyyntöä tai hyvitystä aiheutetusta vahingosta.

        Oman jaksamisen vuoksi kannattaakin sen vuoksi keskittyä siihen mihin voi vaikuttaa, ja jatka eteenpäin.

        Vahingoittaviin ihmisiin ei yleensä voi vaikuttaa, niin kitkerältä kuin se tuntuukin. Jos ihminen itse ei kestä tätä todellisuutta ja jaksa elää sen yli, hän on itse avun tarpeessa.

        Tämä on karua, mutta totta. Maailma ei ole läheskään aina oikeudenmukainen. Lukemalla vaikkapa Victor Hugon Kurjat voi pohtia näitä kysymyksiä lisää. Hyödyllisiä näkökulmia voimattomuuteen vääryyksien keskellä voi saada myös Viktor Franklin kirjasta Ihmisyyden rajalla.


    • Erkki Merkki

      Kunnianloukkaus- ja kotirauhanrikkomissyyte vireille , jos kerta tiedät nämä henkilöt nimeltä!

    • vapaaihminen

      Täysin oma vika jos osallistuu yhteisönsä kivuaaliseen vähäpätöiseen elämään. Antakaa heidän elää omaa suppeaa elämäänsä. Ihminen voi olla täysin vapaa jos joku ei käy ryteksiin kiinni. Siitä taas voi tosiaankin tehdä rikosilmoituksen. Yliherkyys muitten ihmisten ajatelulle ja mielipiteille tulee lapsuuden ympäristöstä. Jos vanhemmat ovat olleet yliherkkiä "ilmassa" olevile mielipiteille lapsista tulee samanlaisia. Eräässä massa ihmiset vetävät isojen ikkunoittensa verhot syrjään että kaikki näkisivät että heillä ollaan rattoisasti kotona. Suomessa jo "susi ikkunan takana" -kammo opettaa sulkemaan verhot pimeällä. Mutta ihan oikeasti, jos joku on niin vailla omaa elämäänsä että sitä pitää ammentaa toisilta niin säälikää heitä. Jokaisessa talossa ja yhteisössä on ihmisiä jotka yrittävät rakentaa joukkueita pulesta ja vastaan; älkää missään nimessä osallistuko sellaisiin! Vapaa ihminen on vapaa kaikesta. Ystävällinen tervehdys olkoon auinoa merkki olemassaolosta ja sen tulee riittää eikä sekään ole pakollinen. Ei pidä mennä mihinkään keskusteluihin ja jos sellaisiin joskus sortuu se ei vielä määrää paikkaasi yhteisössä. Ole juuri se mikä olet, vapaa ihminen joka valitsee itse omat ajatuksensa mielipiteensä tapansa ja elämänsä.

    • Havut

      JAA että willikirpis Yrittäjä Parempi Kun Loppu Huijasi Ihmisiä Että Semmoinen Anne

      • bdbdjkukkuu

        Monen vuoden takanen kirjoitus johon otat kantaa no parempi ihminen olet ole siitä onnellinen


      • Havut

        HAISTAPA VITTU


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3033
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2898
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      95
      2184
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1858
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1816
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1682
    Aihe