Kpl.1-12. jos joku sattuu muistaan niistä jotain niin ois apua.
7lk ensimmäisen kemian kokeen kysymyksiä??
10
4867
Vastaukset
- Niinpä.
Huonoksi onneksesi Suomessa ei joka paikkakunnalla ole samat kirjat käytössä.
Niin... mitäköhän kysyttäisiin? Varmaankin jotain kappaleista 1-12...
Niiden lukeminen voisi auttaa niin tietäisit ainakin vastaukset...- helppo oli
Esimerkiksi itselläni oli mm. Paljonko on 25 prosenttia 29 prosenttista suolaliuosta. Siis paljonko on suolaa.
- daadaaa2
helppo oli kirjoitti:
Esimerkiksi itselläni oli mm. Paljonko on 25 prosenttia 29 prosenttista suolaliuosta. Siis paljonko on suolaa.
eikös ton pitäis olla matikan eikä kemian kokeessa?
daadaaa2 kirjoitti:
eikös ton pitäis olla matikan eikä kemian kokeessa?
Ei. Konsentraatiot ja liuokset ym. ovat kemian asioita. Oletetaan että osataan laskea matemaattisesti vaadittavat asiat.
- Rur
Riippuu ihan missä päin asut. Meillä täällä Espoon saunalahden koulussa oli mm. Kemian työvälineistä, varoitusmerkeistä, aineiden lyhenteet ja muuta.
- Plaaahh
Sattuisko kukaan tietämään mitä tulee 7lk ekaan kemian kokeeseen , meillä kirjan nimi fyke 7-9 KEMIA , kappaleet 1-9.
- Anonyymi
No mitä tuli? Itellä huomenna ois koe :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä tuli? Itellä huomenna ois koe :D
juu meilläki huomenn
- 11plus17
Ehkä auttaisi jos kertoisit mitä aiheita ne 1-12kpl käsittelee? Ihan harmikseks, eri kouluil on eri kirjasarjoi. Onnee lukemisee, ekat kemian kappaleet ne helpoimmat on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043