On se kumma kun nykyajan miehet ovat hinteliä ja naismaisia!!!
Missä on ne miehet, jotka vievät, eivätkä vikise kun akat?
Kyllästyttää katsoa tollaisia esityksiä!
Missä kaikki raavaat ja testosteronia erittävät miehet miilustaa
9
377
Vastaukset
- Ruavas
Sehän on tämän hyvinvoinnin mukanaan tuoma vitsaus, että sukupuolet alkavat muistuttaa toisiaan.
- takat
ne miehet on jo varattu!!!!!!!
- Kolina Keijo
Se on tasa-arvoa miehilläkin. Toisaalta hivenen hintahtavana on helpompaa päästä juontajaksi telkkariin. Nimeksi voisi muuttaaa vakkapa tyyliin Öxl Tmight.
- piielleri
Vesistöt ovat jo niin pitkälti e-pillerimehua, että vaikutukset näkyy.
Onhan merissä jo yksin lisääntyvä hopearuutanakin. - Pallivahanen
Minä saatan sinut ottaa eestä ja takkaa. Pöllimetsässä olen viikon ollut vehkeitäni pesemättä, joten eiköhän sitä tuoksuakin pitäisi löytä riittämiin jotta oikein pääset hurmokseen.
- Neito Näppärä
Pallivahanen, kuseppa viuluun!
Pöllimetsän sikaniska, oisit jääny haisemaan sinne pöllien sekaan!- TosiMies 10
Hyvin sanottu!
5 / 5
- tyveliäinen
Voevoe, entinen flikka kun tutustui erään metsurin jalkoväliin, hän huudahtaen iloitsi, että 'täältähän löytyy tyveliästä'.
Pihka käy teutorantista. - Oihaahhhhoioiiii
Kylläpä tuo tyveliäs pohjasoutelussa tosi gutaa tekeekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572592Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1122335
- 241903
- 241691
- 301626
- 1691550
- 361275