On se kumma kun nykyajan miehet ovat hinteliä ja naismaisia!!!
Missä on ne miehet, jotka vievät, eivätkä vikise kun akat?
Kyllästyttää katsoa tollaisia esityksiä!
Missä kaikki raavaat ja testosteronia erittävät miehet miilustaa
9
359
Vastaukset
- Ruavas
Sehän on tämän hyvinvoinnin mukanaan tuoma vitsaus, että sukupuolet alkavat muistuttaa toisiaan.
- takat
ne miehet on jo varattu!!!!!!!
- Kolina Keijo
Se on tasa-arvoa miehilläkin. Toisaalta hivenen hintahtavana on helpompaa päästä juontajaksi telkkariin. Nimeksi voisi muuttaaa vakkapa tyyliin Öxl Tmight.
- piielleri
Vesistöt ovat jo niin pitkälti e-pillerimehua, että vaikutukset näkyy.
Onhan merissä jo yksin lisääntyvä hopearuutanakin. - Pallivahanen
Minä saatan sinut ottaa eestä ja takkaa. Pöllimetsässä olen viikon ollut vehkeitäni pesemättä, joten eiköhän sitä tuoksuakin pitäisi löytä riittämiin jotta oikein pääset hurmokseen.
- Neito Näppärä
Pallivahanen, kuseppa viuluun!
Pöllimetsän sikaniska, oisit jääny haisemaan sinne pöllien sekaan!- TosiMies 10
Hyvin sanottu!
5 / 5
- tyveliäinen
Voevoe, entinen flikka kun tutustui erään metsurin jalkoväliin, hän huudahtaen iloitsi, että 'täältähän löytyy tyveliästä'.
Pihka käy teutorantista. - Oihaahhhhoioiiii
Kylläpä tuo tyveliäs pohjasoutelussa tosi gutaa tekeekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247