kaverit parempia?

surullinen

Auttakaa mua... Musta tuntuu että mun kaverit pitää mua ihan vaan sellasena pahan päivän kaverina.. Jos on jotain hauskaa tiedossa niin sinne otetaan aina joku muu. Mulla ei oo mopoa niin en saa esim. Kesällä lähdettyä kavereitten kanssa mihinkään, koska mä ja mun sisko lähettäis yhessä ja meitä ei haluta kyytsätå. Ja sitten kaikki hehkuttaa kun he aikovat tehdä jotain siistiä ja mä en pääse mihinkään mukaan... Vietäm siis kesäni yksin omalla pihalla ja katon somesta kuinka muut pitää hauskaa.. Mitä voisin tehdä?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esgfdhnvb

      Jos sun kaverit oikeasti pyörii sun kanssa vain silloin kun ei ole muita saatavilla, eikä ikinä pyydä sua mukaan mihinkään, ja soittavat vain silloin kun tarvitsevat jotain, niin ne ei ole sun kavereita. Olen itsekin joskus nuorempana joutunut tuohon varakaveri rooliin ja kun lopetin heille soittamisen, kokeillakseni että kauanko kestää ennen kuin heille tulee "ikävä" niin eivät sitten ikinä soittaneetkaan mulle, vaikka VUOSIA olimme tunteneet.

      Mieti tarkkaan oletko vain katkera ja yksinäinen. Jos he ovat samanlaisia kuin yllä olevassa tekstissä lukee niin vedä välit poikki. Masennut vain entisestään kun pyörit heidän kanssa.

    • No moi Surullinen!

      Kuulostaa ikävältä tilanteelta. Vaikka "puhuminen auttaa" voikin kuulostaa kliseeltä, niin se on usein totta. Ajattelenkin, että sinun olisi varmaan hyvä puhua kavereillesi tästä asiasta ja kertoa miltä sinusta tuntuu. Voihan olla, että kaverisi eivät vaan ole tajunneet miltä sinusta tuntuu. Tai jos he jättävät sinut tahallaan ulkopuolelle, niin siitäkin asiasta on hyvä keskustella, samalla loppuu epätietoisuus.

      Mietin myös, voisitteko joskus tehdä niin, että pyytäisit kavereitasi tulemaan sinun luoksesi, niin ettei teidän tarvitsisi lähteä mihinkään. Varsinkin kesällä näteillä keleillä vosittei olla vaikka ulkona sinun kotisi lähellä, niin että ilman mopoakin pärjää.

      Toivottavasti asia muuttuu parempaan suuntaan!

      Sanna
      NettiSaapas
      Helsinki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      388
      4762
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2634
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      154
      1896
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1618
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1483
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1337
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1325
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      62
      1277
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      48
      1272
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1091
    Aihe