kaverit parempia?

surullinen

Auttakaa mua... Musta tuntuu että mun kaverit pitää mua ihan vaan sellasena pahan päivän kaverina.. Jos on jotain hauskaa tiedossa niin sinne otetaan aina joku muu. Mulla ei oo mopoa niin en saa esim. Kesällä lähdettyä kavereitten kanssa mihinkään, koska mä ja mun sisko lähettäis yhessä ja meitä ei haluta kyytsätå. Ja sitten kaikki hehkuttaa kun he aikovat tehdä jotain siistiä ja mä en pääse mihinkään mukaan... Vietäm siis kesäni yksin omalla pihalla ja katon somesta kuinka muut pitää hauskaa.. Mitä voisin tehdä?

2

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esgfdhnvb

Jos sun kaverit oikeasti pyörii sun kanssa vain silloin kun ei ole muita saatavilla, eikä ikinä pyydä sua mukaan mihinkään, ja soittavat vain silloin kun tarvitsevat jotain, niin ne ei ole sun kavereita. Olen itsekin joskus nuorempana joutunut tuohon varakaveri rooliin ja kun lopetin heille soittamisen, kokeillakseni että kauanko kestää ennen kuin heille tulee "ikävä" niin eivät sitten ikinä soittaneetkaan mulle, vaikka VUOSIA olimme tunteneet.

Mieti tarkkaan oletko vain katkera ja yksinäinen. Jos he ovat samanlaisia kuin yllä olevassa tekstissä lukee niin vedä välit poikki. Masennut vain entisestään kun pyörit heidän kanssa.

• No moi Surullinen!

Kuulostaa ikävältä tilanteelta. Vaikka "puhuminen auttaa" voikin kuulostaa kliseeltä, niin se on usein totta. Ajattelenkin, että sinun olisi varmaan hyvä puhua kavereillesi tästä asiasta ja kertoa miltä sinusta tuntuu. Voihan olla, että kaverisi eivät vaan ole tajunneet miltä sinusta tuntuu. Tai jos he jättävät sinut tahallaan ulkopuolelle, niin siitäkin asiasta on hyvä keskustella, samalla loppuu epätietoisuus.

Mietin myös, voisitteko joskus tehdä niin, että pyytäisit kavereitasi tulemaan sinun luoksesi, niin ettei teidän tarvitsisi lähteä mihinkään. Varsinkin kesällä näteillä keleillä vosittei olla vaikka ulkona sinun kotisi lähellä, niin että ilman mopoakin pärjää.

Toivottavasti asia muuttuu parempaan suuntaan!

Sanna
      NettiSaapas
      Helsinki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      90
      6515
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      460
      4617
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      125
      2585
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2359
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      0
      2111
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      30
      1129
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      1030
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1000
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      101
      959
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      72