Auttakaa mua... Musta tuntuu että mun kaverit pitää mua ihan vaan sellasena pahan päivän kaverina.. Jos on jotain hauskaa tiedossa niin sinne otetaan aina joku muu. Mulla ei oo mopoa niin en saa esim. Kesällä lähdettyä kavereitten kanssa mihinkään, koska mä ja mun sisko lähettäis yhessä ja meitä ei haluta kyytsätå. Ja sitten kaikki hehkuttaa kun he aikovat tehdä jotain siistiä ja mä en pääse mihinkään mukaan... Vietäm siis kesäni yksin omalla pihalla ja katon somesta kuinka muut pitää hauskaa.. Mitä voisin tehdä?
kaverit parempia?
2
58
Vastaukset
- esgfdhnvb
Jos sun kaverit oikeasti pyörii sun kanssa vain silloin kun ei ole muita saatavilla, eikä ikinä pyydä sua mukaan mihinkään, ja soittavat vain silloin kun tarvitsevat jotain, niin ne ei ole sun kavereita. Olen itsekin joskus nuorempana joutunut tuohon varakaveri rooliin ja kun lopetin heille soittamisen, kokeillakseni että kauanko kestää ennen kuin heille tulee "ikävä" niin eivät sitten ikinä soittaneetkaan mulle, vaikka VUOSIA olimme tunteneet.
Mieti tarkkaan oletko vain katkera ja yksinäinen. Jos he ovat samanlaisia kuin yllä olevassa tekstissä lukee niin vedä välit poikki. Masennut vain entisestään kun pyörit heidän kanssa. No moi Surullinen!
Kuulostaa ikävältä tilanteelta. Vaikka "puhuminen auttaa" voikin kuulostaa kliseeltä, niin se on usein totta. Ajattelenkin, että sinun olisi varmaan hyvä puhua kavereillesi tästä asiasta ja kertoa miltä sinusta tuntuu. Voihan olla, että kaverisi eivät vaan ole tajunneet miltä sinusta tuntuu. Tai jos he jättävät sinut tahallaan ulkopuolelle, niin siitäkin asiasta on hyvä keskustella, samalla loppuu epätietoisuus.
Mietin myös, voisitteko joskus tehdä niin, että pyytäisit kavereitasi tulemaan sinun luoksesi, niin ettei teidän tarvitsisi lähteä mihinkään. Varsinkin kesällä näteillä keleillä vosittei olla vaikka ulkona sinun kotisi lähellä, niin että ilman mopoakin pärjää.
Toivottavasti asia muuttuu parempaan suuntaan!
Sanna
NettiSaapas
Helsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011882244503Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1323772Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös3083345Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä192114Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1921598Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli621536- 801420
Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.361322- 1041150
Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.811122