Olen pitkään, ainakin koko alkuvuoden, oksentanut jokainen päivä ja yleensä useita kertoja päivässä. Mitään suurempia ahmimiskohtauksia en saa, siitä on tullut vain tapa: ostan suklaata, syön ne lukien samalla kirjaa, ja sitten puklaan.
Nyt tämä on mennyt niihin sfääreihin, että jos en joka päivä pääse toteuttamaan tätä rutiinia, musta tulee hirvittävän ahdistunut, tiuskiva, kiukkuinen ja ärtynyt, ja yleensä poikaystäväni joutuu sijaiskärsijäksi. Asumme siis yhdessä.
Mulla menee joka ikinen sentti ruokaan, mulla ei ole koskaan rahaa mihinkään muuhun kuin oman ahmimisen ylläpitoon.
Auttakaa! Mitä mä teen? Haluan eroon tästä, mutta en pysty irroittautumaan! Mulle kävi se klassinen tapaus, eli anoreksiasta bulimiaan.. tai en tiedä onko tämä ns. oikeaa bulimiaa, koska en saa niitä ahmimiskohtauksia, vaan syön tyyliin suklaata kun luen kirjaa/tenttiin/teen koulutöitä.
Mun kasvot on järkyttävän turvonneet, oikeat kuukasvot. Ja vielä nuo psyykkiset viekkarit, jos en saa joka päivä tehdä tuota rauhassa.
Kiltit, auttakaa!
Bulimian vieroitusoireet??!
2
317
Vastaukset
- Bulimia
On sulla bulimia, totahan tää just on :/. Kestä vierotusoireet ja lopeta touhu tähän. Ite oon ian säälittävä nykysin syömisen kanssa ja ihmis-suhteet kärsii koko sairaudesta myös ://. Mulla on myös just päällä ns.vieroitusoireet, mutta olo on niin läski etten kyllä viittis nyt ees ahmia&oksentaa keskellä yötä, mielummin pidän paastoa nää tunnit ja viellä kun sais normaaliks loputkin 24h/7 eikä päätyis aina ratkasuun kaupan kautta fiiliksellä vittuako mun syömiset muille kuuluu mikä on totta, mutta mulle itelleni pitäis kuulua pikkasen paremmin :/. Niin ja ruokaan ne munkin rahat menee nykysin pääpiirteittäin kaikki ylimääräinen, kun ei pahemmin oo kavereita joiden kanssa mennä edes missään :/ ja kaikesta kiitos ITSELLENI syömishäiriö eristäytymiseni takia ja sen viemän itsetunnon, erityis kiitos myös sokeri- sekä viljatuotteille joilla olen doupannut itseni ruokanarkiksi viimevuosina. Pitäis vaan tehdä itelle kylmät ja jättää gluteiini ja sokeri, sillä ratkeis tän pään douppikierre..mutku.. ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768