Stiga Villa 520 HST vs. Husqvarna Rider R 111B

Leikkurinostaja

9

7343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rider112C

Riderin 111B malli poistuu ja tilalle tulee 112C malli, tehokkaampi kone, leveämpi leikkuulaite. Varmaan saa tingattuna tuohon 2500e hydrolla, stigat on mitä on, kerran kun joku on näitä uudempia ostanut ei toista hanki.

• Rider 13 RS vm. 2004

Samaa mieltä edellisen kanssa. Hyvät kokemukset on ajoleikkureissa Husqvarnasta minullakin... 11:sta kesä lähdössä ajoon vanhalla 13 Riderilla. Stigoista tosiaan kuulunut paljon negatiivista palautetta... etenkin näistä uudemmista. Vanhat Stigat oli hyviä, mutta rupesivat myymään uusissa Stigoissa jotain halvalla tehtyä kamaa ja yrittävät ratsastaa edelleen vanhojen hyvien Stigojen maineella. Tuon Rider R 111B leikkurin voit saada sopivaan hintaan, jos osaat sanoa kauppiaalle sen olevan jo poistuva malli.

• ruohonleikkaaja

Itellä Husqvarna Rider r 111b vm 2011 ja sukulaismieheltä löytyy 2013 vuoden Stiga Villa hst 520 ja kyllä Stiga on parempi. Leikkuuleveys on suurempi, leikkuukorkeuden säätö ja terän päälle laitto sähkösiä, kevyempi ohjata, tuntuu jämäkämmältä, ja löytyyhän Stigasta vielä bensa mittari

• Leikkurinostaja

OK, pitänee suunnata katseet siis stigan sijasta husqvarnaan. Itsellä on vain kokemusta vanhasta stigasta.

• Viherpeukalo

Kannattaa tarkistaa myös Agrimarketissa Jonseredin hinnat, ne ovat samoja koneita kuin Huskit.

• May Balleen

Vai ovat samoja koneita... Mihin tämä tietosi perustuu? Oletko tutkinut molempia merkkejä riittävän tarkasti tietääksesi asian? Onko sinulla omaa kokekusta kummastakin merkistä?

Vai levitteletkö ehkä sittenkin vain kuulopuheitasi ehdottomana totuutena...

• noujouman

Molemmat on husqvarnan tuotemerkkejä. Vaikka ei olisikaan ihan samoja niin käytetyt komponentit pitkälti samoja ja vaihtokelpoisia keskenään. väri niillä nyt perinteisesti suurin ero ollut.

• Stigaanpettynyt

Stiga villa 520 hst. Hyvä käyttää mutta paska huoltaa. Esim normaali akun lataus on tehty ilm. tahallaan mahdollisimman hankalaksi. Ei minun tarvitse autoakaan viedä huoltoon akun latauksen takia. Istuinnoja on pelkkää höttöä. Kun osuu vähänkin johonkin, niin palasia repeilee. Ja näyttää muutenkin rapistuvan hämmästyttävän nopeasti. Aiemmin olen käyttänyt vanhempia malleja ja ne olivatkin ruotsalaista laatua, joten muitta mutkitta ostin tämän uuden saman merkkisen. Kun kunnolla pesin ja putsasin vanhemman yli 10 v vanhan Stigan, niin se oli kuin uusi. Mutta tämä 520 olikin suuri pettymys. Olen ajanut sillä pari kesää ja on nyt kuin yli 10 v vanha. Ei enää koskaan Stigaa.

• Ruohomies

Joo kyllä Husqvarnat on omien kokemusten mukaan selvästi laadukkaampia kuin nykyiset Stigat. Onhan Husky toki kalliimpikin kuin vastaavankokoinen Stiga, mutta kyllä sen hintaero näkyykin. Kokemusta itsellä tuosta Stigan Villa 520hst mallista Huskyn 112C- mallista ja kyllä tuo Husky laadukkaamman tuntuinen on, vaikka Stigassa vähän sähköisiä leluja onkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2795
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe