Heips. Pyytäisin sinua katsomaan yleisesti mitä saat näkymään minulle?
Olen vaalea, rusekanvihreät silmät, eronnut nainen. En seurustele, asun yksikseni tällä hetkellä, en ole työelämässä.
1 Ennustus
6
90
Vastaukset
- 1 Ennustus
Oletkohan vielä työikäinen, koska tämän tulkinnan mukaan työympyröistä olisi tulevaisuudessa tulossa kaveri sulle.
- auringon valo
En ole enää työelämässä, mutta kiitos vastauksestasi.
- kaunista kesää
Kävi mielessä että voisiko olla entinen työkaveri (tai asiakas) jos liittyy työympyröihin . eli on sieltä tuttu, kun et ole enää työelämässä.
- auringon valo
kaunista kesää kirjoitti:
Kävi mielessä että voisiko olla entinen työkaveri (tai asiakas) jos liittyy työympyröihin . eli on sieltä tuttu, kun et ole enää työelämässä.
Olin työelämässä naisvaltaisessa työssä, pomo oli mies, mutta muuten sielä ei miehet vierailleet. Kerro jos ehdit jossain välissä vähän tuntomerkkejä, jää vaivaamaan.
- tähän tapaan
Kyllä se tulee eteesi. Näkijät näkee asioita. He tekevät tarinan. Asiat tapahtuu,
mutta voi juuri olla niin tapaat jotenkin entiseltä työpaikalta jonku persoonan miehen, joka sivunnu sua ennen.
Minulle sanottiin kerran . Näen sinut kesällä veten äärellä mökkeilyä. Muusiikkia kuuluu,,, ystäviä viinilasi kädessä.
Mietin mikähän tämä voisi ollia kun ei mökkiä minulla.
No 4 kuukauden päästä talvella tarjottiin pilkkahinnalla vuokralle huvilaa. Vuokrasimme sen.
Kun menimme sinne vähä väliä. Olin unohtanut jo ennusteen.
Kun kesäkuu tuli oli lähellä tanssipaikka, ja sieltä alkoi kuulumaan aivan ihanaa musiikkia viikonloppuna puoli seitsemän harjoitukset bändeillä ennen esiintymistä.
Silloin muistin tämän ennustajan ennusteen syksyltä. Tuo musiikki sen toi mieleen. Ystävät kun tulivat ja istuimme ekan kerran terasilla viinilasiemme kanssa.Hei
muistan hyvin, kun kirjoitin sinulle siitä mökki kesästä. tuli hyvä mieli lukea kirjoituksesi!
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713645- 1683174
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723094Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502801- 251964
- 241881
- 301666
- 1741660
- 421362