En tiedä mikä minua riivaa. Minulla on jo useamman vuoden ollut pakkomielteenä hiukset. Jos hiukseni kasvavat alan värjätä niitä jopa viisi kertaa päivässä. Ja koskaan ne eivät näytä hyvältä. Pian alan leikellä ja leikellä hiuksia kunnes olen kalju. Kun hiukseni vähänkin kasvavat sama rumba alkaa alusta. En koskaan ole tyytyväinen hiuksiini. Ja koskaan ne eivät pääse kasvamaan, koska minulle tulee pakottava tarve leikata niitä. Haluaisin hiukset, mutta en vain pysty siihen. Osaako kukaan kertoa mistä tässä on kyse?
Hiukseton
Kalju nainen
2
132
Vastaukset
- ....
Ihan normaalia. Käy psykiatrilla joka erikoistunut pakko-oireiseen häiriöön. Kokeile vaikka lääkitystä ja/tai terapiaa, voi helpottaa paljonkin.
- Kalju nainen
Minulla on aika psykiatrille ensi viikolla, mutta en tieä tietääkö kyseinen henkilö miten paljon pakko-oireisesta häiriöstä. Ja jotenkin häpeän ongelmaani. Tunnen olevani niin erilainen kuin muut tämän ongelman takia. Aion kyllä kuitenkin ottaa asian puheeksi ja toivon, että psykiatrini todella tajuaa ongelman laajuuden. Kyse on pakosta, ei halusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64155Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37853- 47844
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186840- 34821
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772- 35764