Ostin tässä eilen 2 uutta gerbiilipojua vanhalle kaveriksi. Toinen on kokonaan valkoinen ja omistaa punaiset silmät ja tajusin vasta kotona että voiko tämä olla sokea? Tosi säikky ja pienikokoinen kaveri.
Valkoinen gerbiili, sokea?
6
595
Vastaukset
- Degufani
Sokeus voi olla mahdollista, mutta punaiset silmät ovat gerbiileille yleisiä ja ne eivät tarkoita että gerbiili olisi sokea.
- Avuotn
Oukkei :)
Aattelin vaan kun tosiaan on aika säikky, joten voisko olla tyyliin puolisokea? Tuntuu ettei näe ainakaan kauas. - Gerbiili-Fani :3
Eeei :)
En todellakaan usko että se on sokea!
Mulla on 2 urosgerbiiliä ja niillä molemmilla on punaiset silmät.
Melkein kaikilla gerbiileillä on (:
---------------------------------------------------------------
Joten... ei hätää!☺ - ..........
Aika outo kysymys. Mut mun toinen gerbu on samanlainen, valkonen ja punaset silmät. :)
- Sedä
Jyrsijöillä on ylipäätään tosi huono näkö, etenkin punasilmäisillä, mutta niiden muut aistit onneksi auttaa paljon :)
- Punasilmät ;3
Minunkin toisella gerbsulla kokovalkoinen turkki ja punaiset silmät. Silmien väri on hyvin yleistä jos on kokovalkoinen gerbiili. Ja niiden ei ainakaan pitäisi vaikuttaa näköön mitenkään. Minun ounasilmä gerbsuni pärjää hyvin eikä mitenkään ongelmia silmien värin taki. Voit siis ottaa rauhassa,punainen silmien väri on yleistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542768
- 612611
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p302128- 631907
- 551885
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa341597Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41935Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111857Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123839Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit37814