On aika aloittaa jälleen ensi kesän matkan suunnittelu. Nyt laitetaan huvikseen ja uteliaisuudesta kysely niille, jotka ovat lomailleet sen verran useammin sekä Ranskassa että Italiassa, että osaavat vertailla näitä kahta maata. Kumpi on sinun suosikkisi lomamaana? Enkä tarkoita nyt teitä vain Roomassa ja Pariisissa käyneitä, vaan sellaisia jotka ovat matkaileet molemmissa maissa laajemmaltikin ja kierrellyt maaseudulla jne.
Kummassa maassa sinun mielestäsi yleisarvosanaltaan parempi hinta-laatu -suhde, parempi palvelu, kumman maan ruoka on suosikkisi? Kumpaan lähtisit parin viikon autolomalle maaseutua ja pikkukaupunkeja kiertelemään? Kummassa maassa alkeiskielitaidolla (italia sekä ranska) pärjää mielestäsi paremmin?
Varhaiskeski-ikäinen pariskunta autolla liikkeellä, majoitukset zimmereistä viiden tähden hotelleihin ja kaikessa siltä väliltä aina mielen mukaan, mieluummin ilman suurempia etukäteisvarauksia kesäkuun lopussa.
Italia vai Ranska
vaikea valinta
2
102
Vastaukset
- parga
Italia. Mut toisaalta on niin mielipidekys. Vaikkakin mainitsemasi "ehdot" täyttyvätkin paremmin Italiassa.
- yyykkksss
Italia. Ranskasta enemmän kokemusta, mutta siellä jotenkin toimii useat asiat huonommin. Kaunista kyllä kummassakin maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618170- 1334634
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353976- 213288
- 232862
- 292787
- 532557
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992194- 322139