Aava lääkärikeskus Kokemuksia?

niinakau

Hei, minulla on aika Tuula Pekkariselle, onko kokemuksia? Onko hyvä vai huono?

Tutkiiko kunnolla?

36

10353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarinaapohjalta

      Älä mene Aavaan, lääkäreissä on sellaisia, jotka eivät pidä vaitiolovelvollisuutta.

    • sumeajärki

      Olen ollut oikein tyytyväinen Aavaan. Edelliselle: Perustele väitteesi vaitiolovelvollisuuden rikkomisesta !Tuollaisai ei voi heittää noin vaan mustamaalamaan minkään firman mainetta !
      Aloittajan kysymykset osoittaa myös jonkinasteista hölmöyttä.

      • Oletko_hhhh

        Entäs jos Ei ole heitetty noin vaan? Entäs jos Ei ole mustamaalausta vaan totta? Aloittaja tekee monien ohjeitten mukaan ja ottaa selvää kenen käsiin terveytensä antaa. Ei kaikkien tarvitse ostaa sikaa säkissä. Miksi mustamaalaat aloittajaa!


      • Anonyymi

        Minulla oli lievä keuhkokuume. Juoksin kolme kertaa Aavassa hakemassa 2-3 päivän sairaslomaa todella huono kuntoisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli lievä keuhkokuume. Juoksin kolme kertaa Aavassa hakemassa 2-3 päivän sairaslomaa todella huono kuntoisena.

        Älä mene Aavaan. Suurella rahalla ostettuja keikkalääkäreitä kaikki. Terveyskeskuksestakin saa samat palvelut!
        Kierrä kaukaa!


    • trolliontrollivaan

      Aloittaja on trolli.

    • Kyr67uffyj

      Aava itse mustamaalaa asiakkaitaan. Rahanahne buulaaki. Bisnesmiehiä ja homppeleita.
      Kierrä kaukaa jos pystyt.

    • sairastuinlopullisesti

      j-päästä on kokemusta, kierrä kaukaa

    • Anonyymi

      Kampin lääkärikeskus Aava: Puhelimella mahdotonta saada yhteyttä, jonotus maksullista. Takaisinsoittopalvelu: Pitääkö ihmisen odottaa 2 vrk himassa tuota puhelua? Ahaa, soitto tulikin 4 tunnin kuluttua kun sopivasti istuin bussissa. Ei muuta kuin tarinoimaan vaivoistaan. Ala-arvoista palvelua! Korona-aikana ovella hysteeiset valvojat jotka tarrautuu kiinni 90-vuotiaaseen ettei vaan piru lähde koronaa levittämään aulaan. Selvitämme onko hyvällä lääkärillä vast.ottoa muualla, milloinkaan emme mene Kampin lääkärikeskus Aavaan.
      P.s. Lääkärit - kannattaa katsoa mihin paikkaan menee pitämään privaattia

      • Anonyymi

        Kampin Aavan työterveyden yleislääkäreistä ei ole hyviä kokemuksia.


    • Anonyymi

      Tuita lääkäriä en tunne, mutta parista muusta yleislääkäristä siellä työterveyden puolella valitettavasti on...

    • Anonyymi

      En tiedä tuulasta.. mutta aava on huonoin lääkäriasema millä olen käynyt. Ja esimerkiksi kovien kipujen kanssa taistelevat joutuvat kuseen, muualta kun olet saanut hyvät ja sinulle sopivat lääkkeet, niin he eivät anna niitä vaan määräävät psykoosi lääkkeitä ja jotain ihan hulluja lääkkeitä, minusta huonoin paikka menen kaupungin terkkariin mielummin

    • Anonyymi

      En tiedä lääkäristä, mutta kaikki muu palvelu on ala-arvoista. Soittamalla et pääse läpi, et työterveyshuoltoon etkä yksityiselle. Takaisinsoitto tulee milloin tulee JOS tulee. Siellä hoitaja sanoo että yhteydenotot klo07 aamulla. Jep,heti kun osaan ennustaa milloin sairastun, niin heti seiskalta soitan! Ai niin, mutta kun sinne ei pääse läpi. Soittavat takaisin -joo, iltapäivällä! Niin mitä vittua se meinaa?

    • Anonyymi

      Aava, olin tyytyväinen lääkäriin, mutta soitto ? Olin hämmästynyt hinnasta ??? Asian olisi voinut hoitaa sähköpostin välityksellä sillä ei ollut kyse terveydenhoidosta.
      Hinta oli 53.00 euroa ? Kyllä laittoi mietityttämään ? Olen käynyt muilla yksityisillä lääkäriasemalla ja lääkärin soitto heillä ei ole aiemmin maksanut mitään.

    • Anonyymi

      Ihan paska paikka. Kiertäkää kaukaa. Rahastaa paskasta, ihan saatanan kallis paikka. Lääkärit raha ahneita paskoja, jotka on ihan vitun paskoja.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä ,kiertäkää kaukaa.


    • Anonyymi

      Huonoja lähes kaikki.Kannattaa mennä Pihlajalinnaan

    • Anonyymi

      Terveysasemalla parempi

    • Anonyymi

      Aava on surkea. Meidän työterveyslääkäri käyttäytyy tylysti eikä kiinnosta asiakkaan huolet pätkän vertaa. Tyly ja täysin kyllästynyt ammattiinsa. Lyö luuria korvaan jne.

    • Anonyymi

      Ei kannata missään tapauksessa mennä Aavan työterveyteen.

    • Anonyymi

      Hyvinkäällä todella tylyä palvelua.

    • Anonyymi

      kokemuksia oulun Aavasta?

    • Anonyymi

      Vaitiolovelvollisuus ei minunkaan mielestä kuulu Aavan lääkärien etiikkaan

    • Anonyymi

      Ihme kysymyksiä , jokainen lääkäri tekee työnsä kunnolla, mutta sitten on ihmisiä jotka ovat hakemassa lääkäristä jotain henkilökohtaista tykkäämistä eivätkä ymmärrä että asia on sama kaikille, lääkäreillä on sama koulutus työhönsä ja kun sanoo oireensa niin sen perusteella tehdään tutkimukset. Joten ei kannata kysellä netissä asioita sillä aina on niitä iänikuisia valittajia jotka muka eivät ole saaneet sellaista tulosta asioistaan kun ovat odottaneet, joku haluaa sairauskirjoilla , mutta lääkäri ei löydä siihen syytä ja siitäkös sitten levitetään juoruja.
      Mene itse lääkäriin ja tee oma arviosi ja jätä kyselyt netissä

    • Anonyymi

      Onko kenellä minkälaisia kokemuksia Hämeenlinnan Aavasta..työterveys siirtyi juuri sinne

      • Anonyymi

        Tuore vakava kokemus, älä mene, jos muita vaihtoehtoja.


      • Anonyymi

        Kyllä on, menin alapää ihon ihottuman takia gynekologille, teki gynekologisen tutkimuksen, kohdun ultran ja sanoi, että kaikki on kunnossa. En pyytänyt ko. tutkimuksia. Ihottumaan ei osannut sanoa mitään, ehdotti ihotautilääkäriä tai terveyskeskusta. Hitusen vaille 250 Eur. ko. käynti Kantamaksuineen. Olisi heti sanonut, että ei tunne ko. vaivaa ja perinyt vain käyntimaksun. Tosi pettynyt asiakas täällä! (Varsinkin kun sanoin, että gynekologilla käyn KHKS:ssa ja sekin syy poistumassa)
        Aikamoista, ei ole koskaan tullut vastaan moista. Varmasti hyvä lääkäri, mutta rahastukseksi meni.


    • Anonyymi

      Nyt on pakko kommentoida, että todella huonoja kokemuksia. Yhdestä hoitajasta mammografiakuvauksessa muutama vuosi sitten ja lääkäristä tältä vuodelta.

    • Anonyymi

      Todella huonoa palvelua ja maksaa maltaita. Etävastaanotosta ei mitään apua akuuttiin poskiontelo j keuhkoputken tulehduksen käski mennä lääkärille uudestaan parin päivän päästä. Siis uudestaan samasta vaivasta....rahastusta vaan

      • Anonyymi

        Vaikka suomalainen firma, niin boikotoikaa. Ihan rahastusta! Olisko lääkärit ns. Ostofirman lääkäreitä, suurella summalla ostettuja. Rahastaa potilaita. Boikottiin koko firma!


    • Anonyymi

      Laboratorio tutkimusten tulokset jätetty. Kirjaamatta. Kanta palveluun. Täysin käsittämätöntä.

      • Anonyymi

        Sama homma. Osa labratuloksia ei kirjata kantaan.


      • Anonyymi

        Missä paikka kunnalla asioit ? Mielenkiintoista olisi tietää


    • Anonyymi

      Minulle saapui sähköposti-ilmoitus ajanvarauksesta videovastaanottopalveluun. Sähköpostiviesti tuli muutama minuutti sen jälkeen, kun videovastaanoton olisi pitänyt jo alkaa. Ehkä he arvelivat, että haksahdan klikkailemaan linkkejä ja asentelemaan ties mitä, kun vastaanottoaikakin jo juoksee. Outoa toimintaa. Lääkärikeskus Aava on minulle täysin tuntematon, enkä ole heidän kanssaan koskaan asioinut. Käytän julkista terveydenhuoltoa ja olen siihen tyytyväinen.

      Oudolle haiskahtavaa toimintaa. Kait sieltä lasku sitten tulee, jos nuo ovat osoitteni jostakin onkineet tietoonsa.

    • Anonyymi

      minulla kokemusta turun hansan aavasta siellä lääkäri puhuu vain rahasta että työpaikkani yrityksellä ei ole rahaa ja yleiselle puolella vaaditaa pitkä kuntutus enne magneettikuvaan lähetettä.eli ennemin hoidetaan raha asiat kuin potilas.tilitoimisto olisi parempi nimike

    • Anonyymi

      Hyvinkään aavassa työterveys lääkäri sanoi että työpaikan vaihto voi olla hyvä juttu, koska olin väsynyt sun muuta, ja
      irtisanouduinn.3kk päästä Hyvinkään sairaalaan koska oli sepelvaltimotauti, hoito oli ensiluakkaista ja palvelu hyvää👍👍👍 aava firmojen maksama, konecranes esim.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe