Miten hävitän läppärin ?

Hei,

Miten vanha läppäri hävitetään ?

Minkälaiseen roskaan ja miten ?

Ihan vaan talon jäteastiaanko ?

Onko jotakin sääntöä mielessä ?


Yst. t. Jari

8

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ser kierrätykseen. Kunnilla voi olla tällainen piste jossakin ja myös Gigantteihin voi usein palauttaa.

      Ennen sitä sen levy kannattaa joko ylikirjoittaa tai ottaa pois siitä.

      • Okei, kiitos

        Molemmat on lähellä.

        Muuten se sähköpostin asentaminen LibreOfficeen on vielä jäänyt tekemättä.
        Osaan sinne mennä mutta ongelmaksi jäi mikä on postilaatikon nimi ?'Ja sitten kysytään porttia ? Mistä minä tiedän mikä portti pitäisi merkitä ?

        Sitten se toimisi. Minulla on Netikan boksi. Yritin joillakin tiedoilla, mutta oikea jäi vielä löytymättä mikä netikan boksin nimi joka vain lähettäisi, siis lähettämistä tarvitaan- asiakirjoja ja kuvia lähtemään LibreOffficella.

        yst. t. Jari


    • Mitä sähköpostia käytät?

      • Postilaatikko on;


        >>>>>>>>> netikka.fi

        yst. t. jari


    • Minusta olisi ehkä helpompaa jos käyttäisit sitä nettiselaimen tai esimerkiksi Thunderbirdin kautta.

      • Kiitos, kyllä toki useilla postilaatikoillani saan lähtemään kun sinne siirrän.

        Kuitenkin pitää koettaa vaikka Anvialta kysellä mikä on sellainen tunnus jonka voin sinne internet asetuksiin merkitä.

        Mutta minulla ei tietoa mikä portti mutta voihan niitä kokeilemalla onnistua.

        jari


      • Okei, kiitos.

        Jari


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1615
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1469
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1386
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe