Ylioppilasjuhlat tiedossa keväällä. Mikä olisi paras kuohari Viron alkoissa? Ei mitään kuivaa, vaan ihan perushyvää juomaa, jolla voi skoolailla!
Paras kuohuviini ?!?!
6
6354
Vastaukset
- head reisi
Sovetskoje on oma suosikkini ja on halvimmasta päästä.
- Harashoo
Juu, Sovetskoje on aidon shamppanjan vertaista vaikka nykyään valmistetaankin Lätissä tai Hispaniassa. Hinta-/laatusuhde kohillaan.
- aina kellarissa
Harashoo kirjoitti:
Juu, Sovetskoje on aidon shamppanjan vertaista vaikka nykyään valmistetaankin Lätissä tai Hispaniassa. Hinta-/laatusuhde kohillaan.
Edullisista varmaan tämä Sovetskoe, Советское Игристое, joka puolimakeana oli ns. paras Baltic Guide- lehden vertailussa, on monen makuun. Itse tykätään makeasta, sweet, versiosta. Tunnistaa punaisesta yläetiketistä. Nämä on valmistettu Riiassa, Latviassa.
Eihän nämä halvimmat paljon edes maksa, 2- 4 euroa pullo. Jos on aikaa niin ostaa muutaman ja maistelee. Makuasioita kumminkin. - Niisku-10
aina kellarissa kirjoitti:
Edullisista varmaan tämä Sovetskoe, Советское Игристое, joka puolimakeana oli ns. paras Baltic Guide- lehden vertailussa, on monen makuun. Itse tykätään makeasta, sweet, versiosta. Tunnistaa punaisesta yläetiketistä. Nämä on valmistettu Riiassa, Latviassa.
Eihän nämä halvimmat paljon edes maksa, 2- 4 euroa pullo. Jos on aikaa niin ostaa muutaman ja maistelee. Makuasioita kumminkin.Kiitos ideasta! Juuri tällaista makeaa versiota etsiskelenkin. Pitää siis maistella!
- valikoimissa löytyy
- parasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199