Luin jostain että kolmiolääkkeiden ja alkoholin sekakäyttöön voi kuolla. Otin tossa viikonloppuna kaksi sirdalud 2mg kolmiolääkettä ja litran viinaa. Olisiko tossa voinut tapahtua mitään hengityksen lamaantumista (mikä nyt oikea termi sille onkaan)?
oisko voinu kuolla?
16v
2120
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Hengityksen lamaantuminen tulee opiaattien/opioidien ja alkoholin sekakäytöstä, esim. tramal tai subutex. Sirdalud on lihasrelaksantti. Joka ei edes "relaksoi" lihaksia edes hyvän indica-sauhun vertaa, toimii lähinnä nukahduslääkkeenä.
Jos 16 vee vetää litran viinaa, on siinä orastavaa ongelmaa kylliksi ja yksi kahden millin sirkka ei siinä paljoa tee. Useimmat lähinnä sammuvat moisesta. Useimmat sammuvat siitä litrasta viinaakin, moni saisi siitä alkoholimyrkytyksen. Hoocee-käyttäjät lähinnä heräävät litralla viinaa aamukohmelostaan ja saavat "koneet käyntiin" ja ovat litran kossun jälkeen yllättäen jopa reippaampia ja toimintakykyisempiä ja "selvemmän oloisia", kuin sitä edeltäneessä megakrapulassa, joka on tullut parin viikon dokaamisesta.
Sirdaludit ovat ihan ok krapulassa syötynä. Jos haluaa vaikka pistää korkin kiinni ja lusia krapulansa pois, niin sirdalud auttaa monille nukkumiseen, joka usein voimakkaassa krapulassa tai sen jälkeisissä alkoholin vieroitusoireissa on vaikeaa ja katkonaista.
Ei ole hyvä ottaa viinan kanssa mitään pillereitä ja litra viinaa on liikaa! Jumankauta nyt rajaa siihen ryyppäilyyn!