Mikä on Petonen ?

etälä Suomalainen

Hei Ylä-savon ylhäiset !


avatkaa hieman !

41

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suora lainaus

      80-luvulla rakennettiin eteläisen Kuopion metsikköön asuinalue, joka ristittiin Petoseksi. Se onkin osoittautunut nimensä veroiseksi - Petokseksi.

    • Panisin.

      En muuttaisi, mutta Panisin.

      • avaa vähän

        Häh, ketä?


    • väärin luultua !!

      Ylä- Savo alkaa iisalmen korkeudelta. Ei kuopiosta. Kuopio on selkeesti pohjois-savoa.

      • väärin sullakin

        Ei vaan se alkaa Lapinlahdelta jos vitostietä mennään.


      • kiitos oikasusta
        väärin sullakin kirjoitti:

        Ei vaan se alkaa Lapinlahdelta jos vitostietä mennään.

        Ok. Se olikin ensin mieles, mutta lipsahti väärin... on olemassa tosiaan missä alkaa ylä - savo.


      • x-yläsavolainen
        väärin sullakin kirjoitti:

        Ei vaan se alkaa Lapinlahdelta jos vitostietä mennään.

        Ei vaan Ylä-Savo alkaa Lapinlahden ja Siilinjärven rajalta eli Alapitkältä jos vitostietä mennään.


    • Lappeenrantalainen 9

      Ylä-savo alkaa ala-arvostelusta ylimpiä kohtaan ....

      Mutta mikäs sen kissanhännän nostaa,,,ellei pas--kan tulo !

      • vor-uber Munstein

        Ylä-Savo on historiallinen alue, ei dimensionaalinen arvostelma. Eli Iisalmen seutukunta.


    • savosta

      Aloituksessa näkyy Kehä Kolmosen sisäpuolella asuvien Suomi-tietämys!

      Ja seuraavankin tietämys eli "väärin luultua" on vähän outo. Jos Ylä-Savo alkaa Iisalmen korkeudelta niin aika pieneksi se alueena jäisi!

    • Pasi007

      Kuopiolaiset mahtailijat kuvittelevat että pääkaupunkiseudullakin pitäisi tietää ja tuntea heidän joku metsikössä oleva lähiö.. Huomaa kuinka sisäsiittoista porukkaa siellä on. Kannattaisi matkailla ja käydä joskus kaupungin rajojen ulkopuolella niin asettuisi mittasuhteet kohdalleen..

    • Larin Ryösti

      Kaikkihan Petosen saaristokaupungin tietävät. Siellähän oli ne asuntomessutkin,

    • kuopioo

      petosella ja saaristokaupungilla taas ei ole mitään tekemistä keskenään

      • samaa ghettoa

        Saaritokaupunki on Petosen lähiö.


    • ijgegjerop

      Petosen ylhäisö kokoontuu aina karhunpesään varsinkin silloin kun työttömyyskorvaukset ja eläkkeet kilahtavat tilille.

    • Red Nose

      Petonen on savolaisten Kontula.

    • khvjvj

      Parisen vuotta sitten kun asuin vielä larussa luulin kuopion sijaitsevan jossain oulun alapuolella. Tyyliin oulu kuopio.. sama asia. :) Noo ihminen oppii

    • kala-kukko

      Kannattais myös Pasi007 aloittajan lisäksi muuta osaa maastamme vilkaista kuin Kehä Kolmosen sisäpuolen seutukunnat.
      Eikä kuopiolaisten mittasuhteiden tietämyksestä tarvitse kenekään olla huolissaan, se on hyvällä tasolla!

    • ei ole totta ei...

      Nyt olikin sopivasti Iltalehdessä 3.4 juttua e-suomalaisten suomitietämyksestä, kannattaa vilkaista : )

    • suvipilvikki

      Ja taas trolli jossa yritetään onkia kaikkea negatiivista ko. asuinalueesta. Kuulkaapas nyt...uskokaa jo vihdoin, että siellä asuu ihan tavallisia ihmisiä niinkuin muissakin kaupunginosissa..ja jotka ghettosta puhhuu ei tiedä edes mikä se on...

      • sikarikas69

        Niin tavallisia juoppoja siellä asuu, ja narkkeja.


      • pedonsilmä
        sikarikas69 kirjoitti:

        Niin tavallisia juoppoja siellä asuu, ja narkkeja.

        niinkuin muuallakin ja muissa kaupungeissa ei yhtään sen enempää!!!! Taitaa sulla olla jotain häikkää korvien välissä....sitäpaitsi tuo on herjausta joka on rikollista ja ehdottaisin purkamaan turhautumistaan jollain toisella tavalla....jos ei onnistu mentävä hoitoon tuo voi vielä pahentua ja sinustakin tulee narkki ja juoppo...onhan sulla rahaa ostaa narkkiaineita kun oot sikarikas....


    • nopeaaonasiointi

      Petosen R-kioskin ympäristö on juoppojen linnoittama, ettei tahdo uskaltaa parkkeerata edes asiointia varten. Jos kerran kaljaa ja lonkeroa myydään ja kioskin ympärillä juodaan, hommatkaa edes wc. eikö R-kioskilla ole mitään velvollisuuksia? Luulisi olevan kuitenkin niin, että me ns. ei juopot asiakkaat tuomme kassaanne enempi rahaa kuin kioskin ympärillä olevat juopot, niin en tosin tiedä onko asia niin? Mutta kusihaisee, kulmilla, Ja poliisit ajelee vain ohi ja hymyilee, kaipa se on sitä valvontaa.

    • Anonyymi

      Tarkoitus katsella asuntoa sieltä .

      Hyvät ja huonot puolet mielestäsi ?

    • Anonyymi

      Onko kalliita asuntoja? Onko vuokrataloja?

    • Anonyymi

      Missä on Petosen levottomimmat asunnot?

    • Anonyymi

      Aina kun käyn petosella ystäväni luona kylässä niin kauppojen läheisyydessä tulee kamala vanhan kananmunan ja pierun haju mistähän tämä johtuu?

    • Anonyymi

      Mikähän mahtaa petosen pyörönkaarella haista? Jo monta päivää semmonen vanhan kananmunan ja pierun haju.

    • Anonyymi

      Taas kaivellaan

    • Anonyymi00036

      petonen?

    • Anonyymi00037

      Peltonen!

    • Anonyymi00038

      UP!

    • Anonyymi00039

      UP!

    • Anonyymi00040

      Petonen

    • Anonyymi00041

      Ylläpidon toiveesta.

    • Anonyymi00042

      Peto on!

    • Anonyymi00043

      Petonen!

    • Anonyymi00044

      Kuopiossa oleva reservaatti, johon on pesiytynyt koko yhteiskunnan roskaväki. Pääasiassa juopot persut.

    • Anonyymi00045

      Kiitos ja näkemiin!

    • Anonyymi00047

      Suolletaan sittennpaskaa, kun joku runkkas johtajan matkassa.

    • Anonyymi00048

      Up!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe