Mihin katosi Markku Parviainen. Oli perustamassa yritystä 30FITNESS, aikoi kouluttaa ohjaajia kamppailulajeihin ja muihin urheilulajeihin ja 200 euroa käski maksaa tililleen. Hävisi rahat saatuaan kuin tuhka tuuleen???
Muita tämän huijarin uhreja?
Markku Parviainen huijari
3
862
Vastaukset
- Taekwondoka
Saman niminen mies ainakin laittoi liiveihinsä 90-luvulla Jämsässä pyörittämänsä Taekwondo-seuran varoja. Pyöritti toimintaa muutaman vuoden, sai lajin pariin paljon harrastajia ja katosi yhtäkkiä seuran rahat mukanaan. Tiedä sitten onko sama mies, mutta tutulta kuulostaa, olin itsekin seuran jäsen ja sinänsä hyvä harrastus loppui siihen.
- Jokuharrastelija
On sama. Huijauksista olen kuullut mutten enempää tiedä.
Olin 80luvulla samaan aikaan hwangin salilla herttoniemessä. Muistaakseni markku voitti mitalin mm skaboissa, olikohan punavöinen sillon. - 345677567
Vieläkö Markku toimii? 90-luvulla kaappasi ihan TKD-liitonkin varoja isomman summan ja katosi Ruotsiin pitämään omaa TKD-liittoa. Joutui myöhemmin kyllä lusimaan kavalluksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822