Tiliote Kelalle.

3k.

Miten lähetän OP:n tiliotteen ettei Kelan sivulle tulisi ilmoitusta "Liitetiedoston tyyppi ei ole sallittu".
Mikäli joku kohtelias herrasmies vaivautuu vastaamaan kysymykseen ennen takarajaa 14.4.2014, niin suuri kiitos hänelle.

21

6455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sossunasiakas

Jotenkin tälleen.
      Etusivulta valitse kohta Tilit ja maksut
      Sitten sivuvalikosta valitse Tilit
      Sitten Verkkotiliote
      Valitse väli miltä ajalta otteen haluat kohtasta, tai hae tapahtumat ajalta
      Sitten valitse avaa tiliote omaan ikkunaan.
      Tallenna se esim PDF-tiedosta, k.o olevassa muodossa se kelpaa liitetiedostona ainakin sossuun :)

• Haet kohdasta Verkkotiliote ja sitten ajanjakson valinnasta vaikka edellinen kuukausi, jonka jälkeen >> aukeaa valikko, josta pitää valita Avaa tiliote omaan ikkunaansa.

Tämä tiliote tallennetaan, jolloin sen tiedostomuodoksi tulee kelalla hyväksytty PDF.

• 3k.

Kiitokset vastaajille!
        Yritän myöhemmin tehdä neuvojenne mukaan.

-Ilmeisesti vaikutan sydämen vajaatoiminnan ja selän välilevysairauksien vuoksi työkyvyttömyyseläkeläisenä niin varakkaalta yksilöltä etteivät Kelalla suostu uskomaan ilmoitettuja tulojani. No, jos uskominen on tiliotteista kiinni niin kohta uskovat....

• 3k.
        3k. kirjoitti:

Kiitokset vastaajille!
        Yritän myöhemmin tehdä neuvojenne mukaan.

-Ilmeisesti vaikutan sydämen vajaatoiminnan ja selän välilevysairauksien vuoksi työkyvyttömyyseläkeläisenä niin varakkaalta yksilöltä etteivät Kelalla suostu uskomaan ilmoitettuja tulojani. No, jos uskominen on tiliotteista kiinni niin kohta uskovat....

Voi voi, nyt ei onnistu ihan loppuun asti.
        En epäile vähääkään neuvojenne oikeellisuutta mutta jossain tapahtuu virhe,
        sillä kun klikkaan Kelan kyseiseltä sivulta "Selaa" ja sen jälkeen valitsen tietokoneelta PDF muodossa tallentuneen tiliotteen -joka kylläkin asettuu kyseisen kohdan tekstipalkkiin- ja "Lisää liite" napsautuksen jälkeen on ensin "Selaa" tekstipalkin yläpuolella, mutta "Lisää liite" uudelleen napsautuksen jälkeen tulee kuitenkin ilmoitus "Tiedostoa ei ole valittu...jne.

• Anonyymi

Kiitos paljon!!! itse joskus atk hommiakin tehneenä tämä tieto oli uusi ja hyödyllinen, ennenkaikkea toimiva! Kiitti
        Op tosiaan suoralla latauksella tarjoaa csv tiedostoja ni melko typerää toi

• malli

Katso tästä mallia.Parhaiten varmaan onnistuu IE-selaimella ja Wndowsilla.
      http://www.kela.fi/sademo/Lähetä_viesti_tai_liite.html#OnLoadVariable=&EiVar=&KyllaVar=&ilmoitustyyppi=&muuilmoitusteksti=&NewVariable1=&NewVariable2=&CSUM=1

• 3k.

Kiitos, mutta nyt on jotain mielenkiintoista tämän tietokoneen ja Kelan välissä
        koska tulee ilmoituksia "Olemme pahoillamme, mutta jotain meni pieleen".
        Siltähän tuo vaikuttaa.

• Kelaniska
        3k. kirjoitti:

Siltähän tuo vaikuttaa.

Jostain syystä Kela ja minä emme ole koskaan olleet yhteensopivia, joten olen tyytynyt lähettämään kuntoutus- yms. hakemukset postitse, kunhan olen ensin ne täyttänyt ja tulostanut tietokoneella. Sattuu Kelan toimisto olemaan tuossa sadan metrin päässä niin ei haittaa liikoja.

• jääräpää.
        3k. kirjoitti:

Siltähän tuo vaikuttaa.

Mutta jos on noin vaikeaa, niin jos sulla on tulostin, tulosta se tiliote ja vie kirjekuoressa Kelan laatikkoon. Sehän on minun ymmärtääkseni ihan sama minkä Kelan laatikkoon sen pudottaa, nehän skannaa ne tiedot kuitenkin itse tietokantoihinsa, jos en nyt ihan pahasti erehdy.

Tuolla 8:30 viestissäsi: Miksi sinä kahteen kertaan teet sen Lisää liite.
        Katsopa menikö se sillä ensimmäisellä kerralla perille. Kun itse juuri äskettäin asumistuen tarkistusta varten lähetin ekan kerran sähköisenä ne liitteet, kun uudessa tulostimessa on skanneri (heheh), niin mulla kyllä meni ihan ok pdf:t, ei mitään ongelmaa. Ja lopuksi tuli sitten Kelan ilmoitus, mitä liitteitä ovat saaneet eli ilmoittivat että asia ok.

• 3k.
        jääräpää. kirjoitti:

Mutta jos on noin vaikeaa, niin jos sulla on tulostin, tulosta se tiliote ja vie kirjekuoressa Kelan laatikkoon. Sehän on minun ymmärtääkseni ihan sama minkä Kelan laatikkoon sen pudottaa, nehän skannaa ne tiedot kuitenkin itse tietokantoihinsa, jos en nyt ihan pahasti erehdy.

Tuolla 8:30 viestissäsi: Miksi sinä kahteen kertaan teet sen Lisää liite.
        Katsopa menikö se sillä ensimmäisellä kerralla perille. Kun itse juuri äskettäin asumistuen tarkistusta varten lähetin ekan kerran sähköisenä ne liitteet, kun uudessa tulostimessa on skanneri (heheh), niin mulla kyllä meni ihan ok pdf:t, ei mitään ongelmaa. Ja lopuksi tuli sitten Kelan ilmoitus, mitä liitteitä ovat saaneet eli ilmoittivat että asia ok.

Kiitos vihjeestä, mutta saattoi olla ettei aivan kaikki vika ollutkaan minussa, sillä lähetystä yrittäessä tuli useampaan kertaan erilaisia virheilmoituksia kuten: Valitamme, mutta jotain meni pieleen..Sovellusvirhe..tms.
        Jääräpäisesti kuitenkin jatkoin ja juuri äsken sitten viimein onnistui ja Kela kuittasi.
        Sanoisinko tätä työvoitoksi.

• Anonyymi

Mitäs tunket sinne muuta kuin pdf:ää
      Winpellejen ongelma.

• Anonyymi

Ongelma korjaantuu menemällä töihin.

• Anonyymi

asiaton mulkku tämäkin kommentoija joka käskee menemään töihin... tana...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

asiaton mulkku tämäkin kommentoija joka käskee menemään töihin... tana...

Itse olet pummi, joka elää toisten työn tuloksilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet pummi, joka elää toisten työn tuloksilla.

Kyllä sinäkin isona ja perheellisenä, joudut kelaan tilotteet toimittamaan.

• Anonyymi

Onkohan se kone täynnään pöpöjä

• Anonyymi

Näillä pikatarkistimilla saa ainakin konetta selvitetettyä vaikka nyt muita apuja tähän olisikaan

https://www.malwarebytes.com/adwcleaner/

tulee kaksi tiedostoa mbsetup ja advcleaner luultavasti tuota ensimmäistä ei tarvita kuin yhden kerran ja päivitykset noilla adwcleaner patcheillä

• Anonyymi

toiset pihalla kuin lumiukot kelan sähköisistä toiminnoista, lisäksi sekoboltsien kommentteja ym.. kannatan kansalaispalkkaa.

• Anonyymi

Trollatulla palstalla kannattaa tarkistaa nostetun ketjun aloituspäivämäärä.

Tässä tapauksessa kysymys esitettiin vuonna 2014 eli 6 vuotta sitten. Trolli tietenkin jatkaa keskustelua ikäänkuin asia olisi vielä ajankohtainen.

Kun jatkossa näette tälläisiä nostoja niin älkää lähtekö vastailemaan. Antakaa trollien trollata keskenään kun niillä kerran on halua tyydyttää toisiaan.

• Anonyymi

win 10 on toimimattomuudestaan jo kuuluisa! Muista myös täydellinen vakoilusi.

• Anonyymi

Rullaa se sivu alas niin pääset lähettämään liitetyt tiedostot.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      110
      2423
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2111
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1667
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      58
      1632
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      155
      1560
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1466
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      153
      1440
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      112
      1190
    9. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1186
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      26
      1158
    Aihe