Onko muilla vastaavaa? Yleensä pakotan itseni pesemään hampaat joka ilta, mutta aamuisin tai päivisin se tuntuu niin äärimmäisen raskaalta että olen jo vuosiksi luopunut koko asiasta. Ei ole voimia. Silloin tällöin ainoastaan onnistuu. Yleensä ei, mistä on kyse? Tuntuu että tällainen pikku asia on vaan jotain pakkosuoritusta, ja jos annan periksi, koko elämä menee pelkäksi suorittamiseksi. MIstä näin syvä uupumus?
Hampaiden harjaus ylivoimaista
5
286
Vastaukset
- Enkku
Jos sinulla ei ole ongelmia hampaissa, niin miksi jynssätä enempää?
- ap............
en ole käynyt hammasläkärillä ainakaan 10 vuoteen, pelon takia. tiedän että ainakin 1 reikä on. Varmasti on tullut kymmeniä uusia reikiä tämän huonon hygienian takia. mutta kysymys kuuluukin, mikä tekee näin syvän uupumuksen? Ms tautiko
- Jos sinulla
on hampaissa elohopea paikkoja eli amalgaamia, syy syvään uupumukseen löytyy siitä. Joka kerta amalgaamia harjatessasi saat elimistöösi tujun annoksen tuota maailman vaarallisinta myrkkyä, samaten kuumaa juodessasi sitä höyrystyy elimistöösi.
Sinulla on viisas elimistö kun estää hampaiden harjauksen. Itselläni vaihdettiin parikymmentä vuotta sitten amalgaamit muoviin. Sen jälkeen olen saanut uuden terveemmän elämän. - melkein sama
Mä en meinaa jaksaa iltaisin. En tiedä miksi, joku siinä tökkii, kunnes lopulta on niin väsynyt että nukkumaan vaan. Mutta sen seurauksena aamulla on niin paska maku suussa että motivaatiota riittää (röökaamisen iloja), eikä muutenkaan tunnu miltään taakalta. Kerran päivässä nyt on jotain sekin, jos pesee silloin kunnolla eikä syö karkkia. Kaksi olisi tietysti parempi.
- dfgdfgdfgbfbfbfdbsdh
Sama täällä. Teen kaikki muut vastaavat normaalit asiat normaalisti, mutta hampaiden harjauksessa on jotain yli voimaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845