olen lähdössä zurichiin ja kaikenlaiset matka vinkit ja kokemukset ovat tervetulleita!
zurich
5
1775
Vastaukset
- Alphonse
Keskeinen vinkki on se, että ota paljon rahaa mukaan. Zürich on yksi Euroopan kalleimpia kaupunkeja.
- käynyt
Halpa paikka ei tosiaan ole mutta käymisen arvoinen. Itse olin kesällä siellä ja tein lisäksi junamatkan Zürichista Luganoon. Oli jo maisemien puolesta upea, Lugano samoin.
- greippi
moi. mä oon kans menos ens vuodeks zurichiin, et jos oot löytäny jostain jtn hyödyllistä tietoo, infoo mua ihmeessä! kuin pitkäks aikaa oot menos ja mitä tekee? :) ([email protected], jos haluut keskustella enemmän... :)
- jona
tuosta kun lähdet zurich-järven vasenta rantaa n 30km vaikka paikallisjunalla niin sieltä löytyy kiva pikkukaupunki nimeltä rapperswill, siellä on mm suomalaisia jääkiekkoilijoita ja vanha linna missä oli ainakin aikaisemmin kaikkien euroopan linnojen pienoismallit, hieno vanha kaupunki ja halvempi hintataso kuin zurichissä, samalta kohtaa pääsee siltaa pitkin järven yli ja vähän matkaa vastapäisille vuorille löytyy einsidelnin luostari, näkemisen arvoinen
hyvää matkaa - kaupungissa asunut
No hintataso on suhteellista. Ei Zürichissä enempää rahaa mene kuin Helsingissä :-)
Hieno kaupunki, mutta niin ovat monet muutkin Sveitsissä. Luzern olisi mainio paikka viikonloppuvisiitille. Graubündenissä olisi upeita maisemia.
Jos on kuumaa, niin käy uimassa Limmat-joessa kaupungin keskustassa, niin paikallisetkin tekevät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251058Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82972Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753