Olen tehnyt esitteen Photoshopissa ja sijoittanut siihen muutaman valokuvan. Voinko lähettää tiedoston sellaisenaan painoon?
Valokuvat Photoshopissa
4
125
Vastaukset
Kysy painosta ohjeet värinmäärittelyistä. Tee .pdf.
- Huonomuistinen
Kiitos! Päädyin jo itsekin samaan.
- mykkiä
Huonomuistinen kirjoitti:
Kiitos! Päädyin jo itsekin samaan.
Ja värimaailmaksi CMYK
- perusteet5
Taotaan rautalangasta:
RGB ei voi tulostaa millään koska se on valoa,
CMYK ei voi olla näytöllä koska se on maalia/väriainetta.
Näyttö voi toki yrittää jäljentää Cmyk värejä sellaisena kuin ne paperilla näkyisi.
Tulostin asetukset taas pitäisi joka tulostimelle kalibroida erikseen, siksi painotaloille on ihan sama lähetätkö tiedoston rgb muodossa, koska ne kuitenkin muuttavat sen tulostusta varten oikeaksi.
Ja Cmyk värinmäärityksissäkin on eroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013