Eilen maariahaminasta noin KAKSI tuntia lähdön jälkeen Galaxylla mentiin jonkun sataman ohi, mistä lähti samaan aikaan joku pieni VikingLinen laiva. Oltiin senverran kauempana että ei tunnistettu laivaa. Osaisikos joku sanoa mikä satama tuo oli, ja siis juurikin Ruotsiin mennessä. ja mikä VikingLine sinne kulkee
Mikä ihmeen satama
10
252
Vastaukset
- Laivailija
Varmaan kyseessä oli Kappelskär ja kyseinen potski Viking Rosella.
- satamaa
Kyseessä on Kapellskär jonne liikennöivät Finnlines, viking line sekä Tallink silja Paldinskista (aiemmin ainakin). Silja line myös liikennöi turusta silja europalla talvikaudella turusta kapellskäriin. Tallink siljaan sulauduttuaan silja europa kulki läpi vuoden tukholmaan
- En nähnyt
Aikoinaan tein Turusta miniristeilyn Kapelskäriin Europalla. Siellä satamassa kävin kannella kävelemässä, mutta en nähnyt koko Kapelskäriä.
- oi niitä aikoja
Kapellskärin kautta on aikoinaan tehty monet matkat Keski-Eurooppaan. Se oli halvempi reitti kuin Tukholman kautta.
- jopasjot
Ei kannattaisi ottaa niin paljon ettei pöllyissään ollesaan edes satamassa ollessaan erota satamaa
- En nähnyt
jopasjot kirjoitti:
Ei kannattaisi ottaa niin paljon ettei pöllyissään ollesaan edes satamassa ollessaan erota satamaa
Turkin näki kukaan muukaan. Niin kova sumu, ettei savupiipun kohdalta erottanut komentosiltaa kuin hyvin hämärästi.
Kiva kun ajattelet valoisasti ja pelkkää hyvää. - jopasjot
En nähnyt kirjoitti:
Turkin näki kukaan muukaan. Niin kova sumu, ettei savupiipun kohdalta erottanut komentosiltaa kuin hyvin hämärästi.
Kiva kun ajattelet valoisasti ja pelkkää hyvää.elikkä kertomasi mukaan olisit laivan perästä nähnyt myös sataman,
ajattelin siis valoisasti toisin kuin sinä päihtyneessä pimeydessäsi.
Moneen kertaan itsekin sumuisena ilmana käynyt Kapellskärissä,
aina sen sataman kuitenkin erottaa.
Syy saattaa olla siinä kun tuo kapellskär on vain pelkkä satama, joten kapellskärin laiturissa laivan olleessa kiinni on lähes mahdoton olla erottamatta tuota satamaa jollei ole niin pöllyssä ettei näe edes eteensä.
savupiipun kohdalta komentosillalle oli vissiin noin 100 metriä,
laivan perästä kapellskäriin vain parinkymmenen metrin matka!
- Villa, Volvo, hund
Samoin kun käytiin sukuloimassa Ruotsissa 80-luvulla niin kätevää tulla Kappelskäriin niin ei tarvinnut mennä Tukholman ruuhkaan kun sinne ei kuitenkaan ollut mitään asiaa. Sukulaiset kun asuivat Tukholman pohjoispuolella.
- Missäs syy
Miksiköhän tonne ei muuten enää ajeta Turusta... Jäisi satama-aikaakin reilusti enemmän kumpaankin päähän. Naantalista toki ajetaan sinne mutta se homma ei oikein toimi
- 44458996
MAtka-aika näyttäisi olevan Rosellalla semmonen 2h15min maariahaminasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372