Onko se tosiaan niin että epävakaa ei ikinä pysty muuttumaan ns.normaaliksi.aivan järkyttävää vuoristorataa neljän vuoden ajan,rakastetaan miljoonaa ja seuraavassa hetkessä täysin kusipää.eihän sellaista voi kukaan jaksaa,mutta on saanut takerrututtua itseensä niin että eroonkaan ei pääse.sanokaa nyt joku mitä pitää tehdä.paha olla yhdessä kun ei tiedä koskaan mitä tulossa on ja vielä pahempi olla erossa koska rakkaus on niin voimakas!!
Epävakaan ex puoliso
5
384
Vastaukset
- Härre gyd
Ota sitten sinä terveenä se järki käteen ja peräänny. Sun ei ole mikään pakko olla suhteessa joka ei miellytä. Olen itse mt-ongelmaa sairastava ja mun kanssa ei ole pakko olla kenenkään. Itseäni hoidan niin hyvin kuin pystyn mutta kaikkea ei voi vain sairauden piikkiin laittaa. Jätä hänet! Jos et eroon pääse voit vain katsoa peiliin ja miettiä missä vika on.. anteeksi suorat sanani mutta näin se vain on. Läheisriippuvuuskin on sairaus.Kuinka voit toista syyttää ettet osaa erota?? Pakottaako hän sua rakastamaan? Mietippä nyt..
- kokemuksen äänellä
Voin sanoa, että vielä pahemmaksi se menee. Pelasta itsestäsi mitä pelastettavissa vielä on. Voin kertoa, että tulee päivä, jolloin paljoa itsestäsi ei enää ole pelasetttavissa. Sielu tapetaan ja se ei ehkä koskaan enää korjaannu.
- Netthirmu
Sinun tulee nähdä se ihminen sieltä sairauden oireiden alta ja rakastaa sitä.Vaativa tehtävä mutta eihän elämässä mitään saa ilmaiseksi.
Hyvää jatkoa . - yellow fellow
Lähde. Mitä nopeammin, sen parempi.
- AnonyymiUUSI
ei ne koskaan muutu vaikka lupaa kokemusta on epävakaan kanssa ja seurustelusta ei tuu mitään. kun hänelle sanoo asiat suoraan niin hän suuttuu ja heittää erokortin samantien esille. ja muuttuu kylmäks mua kohtaa alkaa arvostelee ja syyttää mua kaikella ja uhkailee mua oikeudella . ja sit kun meillä menee hyvin, ei koskaan halua mua jättää ja rakstaa mua aina tuli mitä tuli ja nyt kun on riitoja aina jättää mut ja meille on tulossa toinen lapsi ja hän jätti mut yksin lapsen kanssa ja häntä ei kiinnosta tulevan lapsen asiat millään ja meillä on yhteishuoltajuus ekasta lapsesta . joka oli virhe ja häneltä pitää asiat lupaa kaikkeen ja hän aina suuttuu jos en kysy häneltä vaikea kysyä kun oon ,estoilla jatkuvasti ja hänen kanssa on ollut jo 2viikkoa tälläistä, ja hänestä heti tuli tälläinen kun meille tuli lapsi ja hän uhkailee mun perhettä ja ihan kaikkia. sano että jos oon mun vanhempiin yhteydessä ei oo enään mun kaa tekemisissä ja itse hän ei ole ollut jos en ole perheen kaa tekemisissä ja hän on mustis koko ajan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset25217407Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18112376Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El706160MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny214985Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694975Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.514118Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja403674Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003662NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun413161Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463119